Nowy Porsche Boxster. Zwrot w stronę oszczędności?
REKLAMA
REKLAMA
Już 14 kwietnia do salonów Porsche trafi nowy, odświeżony model Boxster.
REKLAMA
Boxster przeszedł wiele nowych modyfikacji stylistycznie nawiązuję trochę do modelu 918 Spyder. Nowe lżejsze nadwozie, charakteryzuje się większym rozstawem osi i szerszym rozstawem kół. A także krótszymi zwisami, dzięki przesuniętej do przody szyby, auto wydaje się być bardziej sportowe.
Zobacz też: Nowa Dacia Lodgy – tanie auta dla dużej rodziny
Jedną z większych zmian we wnętrzu jest nowa centralna konsola, która została podwyższona w kierunku deski rozdzielczej i posiada znacznie wyżej umieszczoną dźwignię zmiany biegów – bliżej kierownicy. Wnętrze pojazdu ma oferować więcej przestrzeni dla pasażerów.
Model ten ma być wyposażony w dwa 6-cylindrowe motory typu boxer. Pierwszy o pojemności 2,7 l o mocy 265 KM, rozpędzający auto do 100 km/h w 5,7 s, drugi - w wersji Boxster S, o pojemności 3,4 l, mocy 315 KM, rozpędzający samochód do setki w 5 s.
Zobacz też: Nowy Ford Mondeo
Obie wersje silnikowe są dostępne z 6-stopniową manualną skrzynią biegów, lub z 7-stopniową automatyczną przekładnią PDK. Producent deklaruje, że dzięki nowej skrzyni przy spokojnej jeździe w cyklu miejskim możemy obniżyć spalanie do 7,7 l/100 km, a w wypadku wersji S - do 8 l/100 km.
Porsche przygotowało także pakiet Sport Chrono, w którego skład wchodzi zawieszenie o bardziej sportowej charakterystyce oraz blokada tylnej osi napędowej.
Zobacz też: Ford EcoSport na salonach w New Delhi
Podstawowa wersja Porsche Boxstera, ma kosztować około 255 tys. zł, a Boxster S około 300 tys. zł.
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.