REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Prezentujemy Renault Koleosa po face liftingu

Nowy przód w niczym nie przypomina dotychczasowego Koleosa fot. Renault
Nowy przód w niczym nie przypomina dotychczasowego Koleosa fot. Renault

REKLAMA

REKLAMA

Znany od kilku lat Renault Koleos, w najbliższym czasie przejdzie face lifting mający na celu podniesienie sprzedaży francuskiego crossovera.

Renault Koleos nie wykorzystuje w pełni potencjału jaki oferuje rynek SUVów. Stąd decyzja francuskiej marki o face liftingu. Zmiany mają zapewnić firmie nowych klientów. A dotyczą one głównie wyglądu przodu samochodu, nowych tapicerek i zastosowania bardziej oszczędnych jednostek napędowych.

REKLAMA

Zobacz też: Nowa Kia Picanto z fabryczną instalacją LPG

Nowy przód w niczym nie przypomina dotychczasowego Koleosa. Front auta jest stylizowany na topowy model Renault - Latitude. I tak, nowe są reflektory, atrapa chłodnicy z chromowanym wykończeniem, zderzaki oraz maska.

Lusterka zewnętrzne z wbudowanymi kierunkowskazami diodowymi, nowy design felg oraz pomarańczowy lakier "Cayenne Orange" są ukłonem w stronę ludzi młodych, chcących się wyróżnić. Zestaw wskaźników we wnętrzu również doczekał się zmian, jest teraz bardziej czytelny a jego wygląd dopasowany do najnowszej linii Renault.

Zobacz też: Tak wygląda nowa koreańska limuzyna: Renault Samsung SM7

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Jednostki napędowe to dotychczas znane lecz zmodyfikowane wersje silników dCi o mocy 150 i 175 KM. Są poprawione pod kątem mniejszego zużycia paliwa i emisji CO2. W ofercie będzie również dostępny silnik benzynowy o mocy 170 KM. Droższe wersje Renault Koleosa wyposażone będą w napęd na wszystkie koła pochodzący od Nissana.

Ceny i dokładna data wprowadzenia na rynek Koleosa po face liftingu nie są jeszcze znane.

Front auta jest stylizowany na topowy model Renault - Latitude fot. Renault
Renault Koleos nie wykorzystuje w pełni potencjału jaki oferuje rynek SUVów fot. Renault
Jednostki napędowe to dotychczas znane lecz zmodyfikowane wersje silników dCi o mocy 150 i 175 KM fot. Renault
Lusterka zewnętrzne z wbudowanymi kierunkowskazami diodowymi fot. Renault
Nowa konsola deski rozdzielczej fot. Renault
Zestaw wskaźników we wnętrzu również doczekał się zmian fot. Renault
Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Senne koszmary polskich kierowców: kradzież samochodu lub awaria auta w drodze. A jaka jest rzeczywistość

Awaria na drodze i związane z nią holowanie, kradzież samochodu oraz zderzenie ze zwierzyną  – to największe obawy polskich kierowców. Są na tyle silne, że wielu zamieniają się w koszmary senne. Na szczęście na co dzień przykre zdarzenia związane z autem są zgoła inne.

Branża transportowa ma się coraz gorzej. Co może pomóc?

Kryzys gospodarczy staje się coraz bardziej widoczny. W pierwszych dziewięciu miesiącach 2024 roku liczba ogłoszonych upadłości wzrosła o 14% w porównaniu do tego samego okresu w roku ubiegłym, podczas gdy liczba rozpoczętych postępowań restrukturyzacyjnych spadła o 6,9%. Jedna z branż, która ma najtrudniej to branża transportowa.

Czego najbardziej obawiają się kierowcy, a co rzeczywiście im się przytrafia?

Jakie są największe obawy Polaków w związku z samochodem? A co przytrafia się kierowcom najczęściej? Co dziesiąty kierowca nie boi się o swój samochód. Co piątego nic złego na drodze nie spotkało. 

W Warszawie możesz natknąć się na przewoźników bez prawa jazdy

"Przewozy 2024" to akcja policji i funkcjonariuszy Straży Granicznej. Mundurowi skontrolowali kierowców świadczących przewozy na aplikację. 

REKLAMA

Jechał ponad 180 km/h, bo odreagowywał stres, dostał słony mandat

25-latek jechał ponad 180 km/h bo odreagowywał stres. Stracił prawo jazdy, otrzymał mandat w wysokości 5 tys. zł oraz 15 punktów karnych.

89 stacji ładowania pojazdów elektrycznych już jest, w planach 60 nowych. Gdzie?

Kierowcy z Łodzi mają już 89 punktów, w których mogą naładować samochody elektryczne. Łódzki magistrat poinformował, że kolejnych 60 stacji jest w planach. 

Kobiety preferują inne środki transportu niż mężczyźni

Kobiety preferują inne środki transportu niż mężczyźni. Widać to zwłaszcza w zatłoczonych miastach. Z badań wynika także, że kobiety bardziej skupiają się na kwestiach ekologicznych. 

0,8 promila alkoholu we krwi w Wielkiej Brytanii, 0,2 promile w Polsce. Jazda pod wpływem powodem 6500 zgonów w UE

0,8 promila alkoholu we krwi w Wielkiej Brytanii i Malcie, 0,2 promile w Polsce. Okazuje się, że jazda pod wpływem jest powodem 6500 zgonów w Unii Europejskiej. Państwa planują jednak obniżanie limitów. Gdzie jest całkowity zakaz prowadzenia pojazdów pod wpływem alkoholu?

REKLAMA

Nowy samochód dla Polaka: nie elektryk i nie auto z tradycyjnym silnikiem – więc co

Najpierw decyzja Unii Europejskiej o rychłym zaprzestaniu rejestracji i produkcji aut z tradycyjnymi silnikami na benzynę i olej napędowy. Teraz wahanie, i nieoficjalne wiadomości, że z tak radykalnym krokiem trzeba zaczekać. Zamieszkanie na rynku motoryzacyjnym trwa i czy wpływa znacząco na decyzje zakupowe?

Stacje ładowania elektryków w Polsce co 3,3 km (średnio). Maksymalnie 76 km. Mapa zagęszczenia. Kierowcy elektryków czy spalinówek – kto ma lepiej?

Tylko 3,3 km dzieli średnio w Polsce najbliżej sąsiadujące ze sobą stacje ładowania aut elektrycznych – wynika z analizy Powerdot Data Center. Pomimo, że odległość ta jest zdumiewająco mała, to na mapie Polski wciąż jest kilka białych plam ze słabo rozwiniętą infrastrukturą. 

REKLAMA