Nowy Saab 9-5 z nadwoziem SportKombi
REKLAMA
REKLAMA
Saab 9-5 SportKombi należy do segmentu dużych kombi klasy premium. Dzieli on z modelem sedan wzornictwo inspirowane koncepcyjnym modelem Aero X.
REKLAMA
Wśród rozwiązań ułatwiających przewożenie ładunków znajdziemy regulowaną, składaną podłogę, elastyczny system szyn do mocowania ładunku oraz schowek pod podłogą bagażnika z przedziałem przeznaczonym do przewozu wilgotnych przedmiotów. Dostępne wyposażenie dodatkowe obejmuje także elektrycznie otwieranie drzwi bagażnika z możliwością programowania kąta ich otwarcia. Bagażnik ma pojemność 527 litrów, ale można go powiększyć do 1600 litrów poprzez złożenie tylnej kanapy.
Zobacz również: Minagi - pierwszy kompaktowy SUV marki Mazda
W ofercie jednostek napędowych nowego Saaba 9-5 SportKombi znajdziemy taką samą gamę turbodoładowanych silników jak 9-5 Sedan (benzynowymi, na bioetanol oraz wysokoprężnymi). SportKombi może być wyposażony w jeden z najlepszych na rynku napędów na wszystkie koła Saab XWD, a także takie rozwiązania jak system adaptacyjnego zawieszenia Saab DriveSense, adaptacyjny tempomat, adaptacyjne reflektory bi-ksenonowe SmartBeam, system bezkluczykowego otwierania i uruchamiania auta, trójstrefowa klimatyzacja oraz wyświetlacz projekcyjny na przedniej szybie Pilot Head-up Display.
Zobacz również: Mitsubishi Concept Global Small w Genewie
„Debiut 9-5 SportKombi jest oczekiwanym kolejnym etapem w tworzeniu zupełnie nowej gamy produktowej Saaba - powiedział dyrektor Saab Automobile, Jan Ake Jonsson. „Ten model pozwoli nam powrócić do segmentu dużych aut kombi, w którym wypracowaliśmy poprzednimi modelami mocną pozycję na wielu kluczowych rynkach.”
Zamówienia na wersję SportKombi można będzie składać od marca, a pierwsza dostawa samochodów nastąpi we wrześniu.
REKLAMA
REKLAMA