REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Nowy Volkswagen e-Up! i nowy Volkswagen Passat GTE. Można je zamawiać!

Nowy Volkswagen e-Up!
Nowy Volkswagen e-Up!
Materiały prasowe Volkswagen

REKLAMA

REKLAMA

Niemcy stawiają na elektryfikację. I coraz mocniej widać to w gamie marki. W ciągu tego tygodnia w polskich salonach pojawiły się dwa nowe modele - e-Up! i Passat GTE.

Nowy Volkswagen e-Up! jest napędzany 83-konnym silnikiem elektrycznym. Zeroemisyjny hatchback osiąga pierwszą setkę w 12,3 sekundy oraz rozpędza się maksymalnie do 130 km/h. Co z zasięgiem auta? Bateria o pojemności 32,3 kWh sprawia, że e-Up! może przejechać na jednym ładowaniu nawet 260 kilometrów. Późniejsze doładowanie baterii w 80 procentach przy pomocy stacji działającej z mocą 22 kW potrwa zaledwie godzinę.

REKLAMA

Nowy Volkswagen e-Up! został oficjalnie zaprezentowany podczas targów motoryzacyjnych we Frankfurcie. Teraz model wchodzi do sprzedaży w Polsce. Cena e-Up! nad Wisłą sięga 96 290 złotych. To blisko o 21 tysięcy złotych mniej niż auto kosztowało w momencie rynkowego debiutu trzy lata temu. Elektryczny hatchback otrzymuje w standardzie automatyczną klimatyzację, nawigację satelitarną i system rozpoznawania znaków drogowych. Standardem jest też 8-letnia gwarancja ograniczona limitem 160 tysięcy kilometrów.

Nowy Volkswagen Passat GTE - z siłą hybrydy plug-in

Kolejną elektryczną nowością w gamie niemieckiej marki jest Volkswagen Passat GTE w wersji po liftingu. Układ napędowy - hybryda typu plug-in - składa się w tym przypadku ze 156-konnego silnika 1.4 TSI, agregatu elektrycznego o mocy 115 koni mechanicznych, akumulatora litowo-jonowego o pojemności 13 kWh i przekładni DSG. Po uzupełnieniu zapasów energii z gniazdka auto jest w stanie pokonać na silniku elektrycznym 59 kilometrów w przypadku sedana i 56 kilometrów w przypadku kombi. Cennik Volkswagena Passata GTE startuje od 169 990 złotych.

Nowy Volkswagen Passat GTE
Materiały prasowe Volkswagen
Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Polacy wciąż kupują samochody z silnikami na benzynę, ale ścigają je hybrydy. Auta jakich marek najlepiej sprzedają się teraz

Przede wszystkim notujemy stabilny wzrost rynku nowych samochodów od początku 2025 roku. Jednak na rynku aut dostawczych i w segmencie premium – duże zaskoczenia. Kto w styczniu był prymusem na poszczególnych rynkach?

Klasyki motoryzacji. 27 lat temu wyprodukowano ostatniego Żuka

27 lat temu z taśmy produkcyjnej zjechał ostatni Żuk. Lekki samochód dostawczy z Lublina oparty na konstrukcji Warszawy m20 był nie tylko odpowiedzią na potrzeby krajowego rynku, ale i był świetnym towarem eksportowym. Przypomnijmy sobie jego historię.

Polacy już wnioskują o dopłaty do aut elektrycznych. Ile można dostać?

Nowy program dopłat do zakupu lub leasingu samochodów elektrycznych ruszył 3 lutego. Na ten moment złożono blisko 400 wniosków. O jakie kwoty można się ubiegać?

Rejestracja samochodu w Polsce przez obcokrajowca

Obcokrajowcy planujący pobyt w Polsce dłuższy niż 6 miesięcy muszą zarejestrować swój pojazd, niezależnie od tego, czy przyjechali z własnym, czy planują kupić nowy. Rejestracja jest konieczna do legalnego poruszania się po drogach oraz świadczenia usług transportowych. Formalności można załatwić w urzędzie zgodnym z miejscem zameldowania, ale co w przypadku braku meldunku? Gdzie szukać pomocy?

REKLAMA

System "RedLight": Czy naprawdę poprawia bezpieczeństwo?

System "RedLight", czyli kamery rejestrujące przejazd na czerwonym świetle, budzi wiele kontrowersji wśród kierowców. Czy słusznie? Czy kamery rejestrujące przejazd na czerwonym świetle rzeczywiście zmniejszają liczbę wypadków i poprawiają bezpieczeństwo, czy może są jedynie kolejnym narzędziem do generowania przychodów dla budżetu? Przyjrzyjmy się faktom.

KGP: 96 923 interwencji, 247 wypadków drogowych, 23 ofiary śmiertelne. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 96 923 interwencji. Byli wzywani do 247 wypadków drogowych.

NaszEauto nie dla wszystkich. Kto nie skorzysta z programu?

Dlaczego program NaszEauto (dawniej „Mój Elektryk 2.0”) mający wspierać elektromobilność w Polsce budzi kontrowersje? Kto, po wprowadzonych w drugiej edycji zmianach, nie ma możliwości skorzystać z dofinasowania?

Jazda pod prąd na S7. 66-latka nie wiedziała, w którym miejscu popełniła błąd

Nietypowe zgłoszenie odebrali policjanci na skrzynkę "Stop agresji drogowej". Na nagraniu, które podesłał kierowca, widać auto jadące drogą ekspresową pod prąd. 66-latka nie zdawała sobie sprawy z tego, że jechała niezgodnie z przepisami.

REKLAMA

Odcinkowy pomiar prędkości, system RedLight i fotoradar [Nowe lokalizacje]

Centrum Automatycznego Nadzoru nad Ruchem Drogowym poinformowało o uruchomieniu nowego odcinkowego pomiaru prędkości, systemu RedLight w nowej lokalizacji oraz fotoradaru. Gdzie kierowcy nieprzestrzegający przepisów ruchu drogowego mogą liczyć się z mandatami i punktami karnymi?

Branża TSL w 2025 r. - najważniejsze trendy. Transformacja cyfrowa, regionalizacja łańcuchów dostaw, restrukturyzacja

W 2025 r. spodziewane jest ożywienie polskiej gospodarki. Według prognoz PKB wzrośnie do 3,7 proc. wobec 3,1 proc. w 2024 roku. – Aby wykorzystać prognozowane przyspieszenie firmy muszą wziąć pod uwagę trendy, które będą kształtować sektor transportu, spedycji i logistyki w 2025 roku, jednocześnie zmieniając oblicze całej branży – mówi Joanna Porath, właścicielka agencji celnej AC Porath.

REKLAMA