REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Aveo

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail

Test Chevrolet Aveo sedan 1.3 D

Wysokoprężna jednostka napędowa o mocy 95 KM sprawnie napędza czterodrzwiowego Chevroleta Aveo. Jakie jeszcze zalety znaleźliśmy podczas testu małego sedana z amerykańskim rodowodem?

Chevrolet Aveo: jakiego wybrać? Poradnik kupującego

Chevrolet Aveo jest oferowany w dwóch wersjach nadwoziowych, kilku wyposażeniowych, a także z różnymi silnikami. W poradniku tym podpowiadamy, jakiego Chevroleta Aveo wybrać.

Best of test - Grudzień 2011

Pod koniec każdego miesiąca podsumowujemy testowane w tym czasie przez naszą redakcję auta i wybieramy najlepsze naszym zdaniem pojazdy w kategoriach Rozum i Serce.

Test Chevrolet Aveo: z nutką szaleństwa

Chevrolet Aveo kojarzy się ze stonowanym autem segmentu B. Tymczasem najnowsze wcielenie małego Chevroleta zrywa z tym wizerunkiem. I dobrze.

REKLAMA

Nowy Chevrolet Aveo

Nowy Chevrolet Aveo miał swoją premierę w 2011 roku. Nowe Aveo jest dostępne z pięciodrzwiowym nadwoziem typu hatchback lub jako czterodrzwiowy sedan. Producent jedną jak i drugą wersję nadwozia oferuje z czterema poziomami wyposażenia. Dostępnych jest też sześć różnych jednostek napędowych.

Test Chevrolet Aveo: Świetlana przyszłość

Kiedy powstał pierwszy projekt auta, które dziś u nas funkcjonuje jako Chevrolet Aveo, był czymś zaskakująco nowoczesnym. Podobnie jest z jego najnowszą generacją.

Chevrolet Aveo mistrzem oszczędności

Według danych producenta, Aveo sedan z wysokoprężnym silnikiem o pojemności 1,3 l spala średnio 3,7l/100 km. Wynik ten plasuje Chevroleta Aveo w czołówce aut europejskich pod względem zużycia paliwa.

Test Chevrolet Aveo: Marzenie działkowca

Auta klasy B w Polsce traktowane są jako rodzinne. Klucz to ekonomiczność, ale też przyzwyczajenie. W porównaniu z niegdysiejszymi królami naszych szos samochody uznawane na zachodzie za małe, u nas wydają się duże.

REKLAMA

REKLAMA