REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Najnowsza opona zimowa Goodyear UltraGrip 9: testy

Subskrybuj nas na Youtube
opona zimowa zima Goodyear UltraGrip 9
opona zimowa zima Goodyear UltraGrip 9
Goodyear

REKLAMA

REKLAMA

Na rynku pojawiła sie nowa opona Goodyear UltraGrip 9. Czym różni się od swojego poprzednika? Jak wypadła w pierwszych testach?

Zimowa opona Goodyear UltraGrip 9

Opona Goodyear UltraGrip 9 uzyskała znakomite wyniki w pięciu niezależnych europejskich testach ogumienia. Opona wprowadzona na rynek we wrześniu tego roku została już kilkakrotnie sprawdzona i uzyskała najwyższe noty. Takie rezultaty nie powinny dziwić: UltraGrip 9 stworzono tak, żeby sprostać zróżnicowanym warunkom zimowym w Europie – zapewnić bezpieczną jazdę na śniegu, a także na błocie pośniegowym i mokrej nawierzchni.

REKLAMA

REKLAMA

Redaktorzy niemieckiego czasopisma „Auto Motor und Sport”[1] byli pod wrażeniem „krótkiej drogi hamowania i właściwości kierowania w zakrętach”, opisując opony jako „łatwe do opanowania”, za co UG9 otrzymały wyróżnienie „najlepsze na śniegu”. Najnowsze opony Goodyeara uplasowały się na wysokim drugim miejscu i zostały określone jako „godne polecenia”.

Magazyn „Auto Zeitung”[2] i ACE[3] potwierdziły te doskonałe wyniki i przyznały oponom UltraGrip 9 najwyższą ocenę – „wyjątkowo godne polecenia”. Natomiast niemiecki „Auto Straßenverkehr”[4] pochwalił UG9, określając je jako „ciche opony o wysokim komforcie jazdy” i przydzielając im drugie miejsce z opinią „godne polecenia”.

Zobacz też: Opony do najszybszych samochodów na świecie

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Z kolei w Szwecji opony Goodyear UltraGrip 9 zwyciężyły w teście wiodącego czasopisma motoryzacyjnego „Teknikens Värld”[5]. Autorzy publikacji określili najnowszą innowację Goodyeara mianem „najlepszej europejskiej opony bez kolców”, dodając, że „sprawność na śniegu to aspekt, w którym opona Goodyear jest znacznie lepsza.”

REKLAMA

„Jesteśmy ogromnie zadowoleni, że nasze zaangażowanie w rozwój opon znajduje uznanie w oczach niezależnych ekspertów. Wprowadzona na rynek w 2012 roku UltraGrip 8 okazała się wielkim sukcesem i trafiła do ponad 7 milionów pojazdów. Naszym celem było jednak dalsze zwiększanie bezpieczeństwa zimą i poprawa zachowania opony na śniegu. Dziś cieszymy się z uznania za to osiągnięcie”
– skomentował Hans Vrijsen, dyrektor marketingu opon osobowych Goodyear Dunlop w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce.

Goodyear UltraGrip 9 zaprojektowano odpowiadając na potrzeby klientów
w Europie, którzy poszukują najwyższej jakości opon zimowych. Konstrukcja opony uwzględnienia zróżnicowane warunki panujące zimą w różnych krajach starego kontynentu – od zimnych, suchych dni, poprzez mokre nawierzchnie i błoto pośniegowe, aż po jazdę na śniegu. 

Opona UltraGrip 9 jest dostępna w 33 rozmiarach, od 14 do 16 cali, z przeznaczeniem do małych i średnich samochodów. 

Goodyear jest jednym z największych producentów opon na świecie, z centralą w Akron, w stanie Ohio, USA. Firma wytwarza opony, wyroby gumowe oraz środki chemiczne w 50 zakładach w 22 krajach. Swoją działalność prowadzi w większości krajów świata. Dwa ośrodki innowacji – w Akron w stanie Ohio i Colmar-Berg w Luksemburgu rozwijają najnowocześniejsze produkty i usługi, które wyznaczają branżowe standardy w dziedzinie technologii i parametrów. Goodyear zatrudnia ok. 69 000 pracowników. W Polsce firma oferuje opony takich marek, jak: Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava i Dębica. Jest także głównym akcjonariuszem Firmy Oponiarskiej Dębica S.A

[1] Auto motor und sport, nr 20. z 18 września br., rozmiar opon: 205/55 R16 91H.

[2] Auto Zeitung, nr 21. z 24 września br., rozmiar opon: 205/55 R16 91H.

[3] ACE-Lenkrad (D)/GTÜ (D)/Arbö (A) wydanie internetowe, 11 września br., rozmiar opon: 205/55 R16 91H.

[4] Auto Straßenverkehr, nr 21. z 24 września br., rozmiar opon: 205/55 R16 91H.

[5] Teknikens Värld, nr 22. z  9 października br., opony w romiarze 205/55 R16 91H.

Źródło: materiały prasowe Goodyear

opona zimowa zima Goodyear UltraGrip 9
Goodyear
opona zimowa zima Goodyear UltraGrip 9
Goodyear
Zapisz się na newsletter
Wszystko, co ważne dla każdego kierowcy. Zmiany przepisów, mandaty, testy aut, moto porady i wiele innych. Bądź na czasie z tym, co dzieje się w świecie motoryzacji, zapisz się na nasz newsletter.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Wakacje 2025. Czerwiec i sierpień to najtragiczniejsze miesiące na drogach – sprawdź dlaczego

Latem rośnie liczba wypadków drogowych. Jazda na zderzaku, zajeżdżanie drogi i pośpiech to wciąż najczęstsze błędy kierowców. Kampania społeczna "Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie" przypomina, jak ich unikać i dlaczego warto jeździć z głową.

KGP: 121 594 interwencji, 527 wypadków drogowych, 28 ofiar śmiertelnych. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 121 594 interwencji. Byli wzywani do 527 wypadków drogowych.

Badanie techniczne pojazdu w 2025 roku – nowe kary, podwyżki i zmiany. Sprawdź, co się zmieni

Rząd szykuje rewolucję w badaniach technicznych pojazdów. Choć ceny formalnie się nie zmieniły, kierowcy muszą liczyć się z dodatkowymi kosztami: za spóźnienie zapłacisz nawet trzykrotność standardowej stawki, a diagnosta może elektronicznie zatrzymać Ci dowód rejestracyjny. Na horyzoncie natomiast pojawiają się wysokie podwyżki cen badań technicznych. Sprawdzamy, ile kosztuje przegląd techniczny w 2025 roku i jakie zmiany są planowane.

Auto dla seniora: hybryda czy benzyna? Sprawdź, jak zaoszczędzić nawet 35 tys. zł

Samochody hybrydowe reklamowane są jako oszczędne, ciche i przyjazne środowisku. Wydają się idealne dla kierowców 50+, którzy szukają wygodnego i ekonomicznego auta na co dzień. Ale uwaga: mimo niższej akcyzy i korzyści dla producentów, to klient – często senior – musi dopłacić nawet 10 tysięcy złotych. Sprawdzamy, na co zwrócić uwagę przed zakupem.

REKLAMA

Uwaga! Zaoszczędź nawet 1000 zł na paliwie rocznie – wystarczy 1 klik w Google Maps

Czy wiesz, że możesz oszczędzać paliwo bez zmiany stylu jazdy, samochodu ani stacji benzynowej? Wystarczy jedno kliknięcie w aplikacji Google Maps. Tryb oszczędzania paliwa, czyli tzw. eco routing, to niedoceniana funkcja, która w Polsce działa już od dłuższego czasu. Dzięki niej możesz zmniejszyć zużycie paliwa nawet o 7%, co w praktyce oznacza nawet 1000 zł rocznie mniej za tankowanie.

Gigantyczne kary dla firm przewozowych podczas kontroli granicznych. Jak ich uniknąć

Kontrole na granicach mają Niemcy, Włochy, Austria, Holandia czy Szwecja. Państwa te przywróciły je głównie z obawy przed nielegalną imigracją. Co sprawdza się na granicach? Co trzeba wiedzieć, aby nie narazić się na gigantyczne kary? Najbardziej zagrożeni są przewoźnicy.

Drogie OC? Będzie jeszcze drożej. Nawet 1000 zł za polisę

Składki OC w 2025 roku nadal rosną, a to dopiero początek. Wzrost kosztów napraw, inflacja oraz większa liczba szkód sprawiają, że kierowcy muszą liczyć się z kolejnymi podwyżkami. Sprawdź, kto zapłaci najwięcej i jak ograniczyć koszt obowiązkowego ubezpieczenia.

Bat na pijanych kierowców! 2500 zł mandatu i przepadek auta za jazdę po alkoholu

Chociaż nowe przepisy działają od marca 2024 roku, nadal wielu kierowców ryzykuje jazdę pod wpływem alkoholu. To poważny błąd – w 2025 roku sądy nie mają litości. Wystarczy 1,5 promila, by stracić samochód albo zapłacić jego równowartość. Dowiedz się, co grozi za jazdę po alkoholu w 2025 roku, w tym mandat w wysokości co najmniej 2500 zł i wieloletni zakaz prowadzenia pojazdów. Sprawdź, jak nowe przepisy uderzają w nietrzeźwych kierowców.

REKLAMA

Samochód elektryczny: czy jest sposób na wydłużenie żywotności baterii takiego auta

Sceptycy elektromobilności często wskazują na ograniczony zasięg aut elektrycznych oraz obawy dotyczące trwałości ich akumulatorów. Kluczową rolę w dobrym funkcjonowaniu baterii odgrywa sposób, w jaki kierowcy użytkują swoje pojazdy.

Zielony Ład w transporcie drogowym. Komisja Europejska podtrzymuje nierealne warunki. Biopaliwa nie są "zielone"? Clean Industrial Deal czy Green Industrial Fail?

Transformacja komercyjnego transportu drogowego stała się jednym z najważniejszych wyzwań Europejskiego Zielonego Ładu. Choć elektromobilność pozostaje jednym z filarów unijnej strategii klimatycznej w ramach pakietu Clean Industrial Deal, w kontekście transportu ciężkiego skala wyzwań jest ogromna. Barierą są nie tylko koszty pojazdów i brak megawatowej infrastruktury do ładowania, ale także kwestia dostępności energii odnawialnej. Dlatego też podczas międzynarodowego Kongresu Paliwowego 2025, zorganizowanego przez POPHiN pod koniec marca w Warszawie, przedstawiciele branży, w tym Grupa Eurowag, apelowali o większy pragmatyzm i elastyczność opartą na zasadzie neutralności technologicznej.

REKLAMA