Fiat Uno: ustawienie przebiegu w nowym liczniku. Poradnik
REKLAMA
REKLAMA
Na początku przestrzegamy przed stosowaniem tej metody do cofania przebiegu. Niezależnie od tego, ile samochód ma lat, możemy zostać pociągnięci do odpowiedzialności. Kiedy kupimy nowe zegary możemy przystąpić do wymiany: odpinamy linkę licznika wsadzając rękę za zegary, od dołu całej deski. Dokładnie mamy na myśli miejsce nad pedałami. Następnie odkręcamy dwie śrubki po bokach zegarów i odchylamy je, a później odpinamy kostki.
REKLAMA
Zobacz też: Jak uruchomić samochód „na pych”?
REKLAMA
Wyjmujemy zegary i kładziemy na stole. Demontujemy 3 żarówki podświetlające zegary. Odpinamy folię z obwodem drukowanym i podważamy 2 górne i 4 dolne ucha obudowy zegarów. Teraz odkręcamy 2 śrubki od maskownicy przedniej i od licznika kilometrów. Wyjmujemy licznik z obudowy, następnie podważamy ośkę, na której znajdują się cyfry przebiegu.
Ustawiamy wartość przebiegu widniejącą na uszkodzonych zegarach. Wciskamy ośkę i możemy złożyć wszystko w odwrotnej kolejności. Zwracamy uwagę na to, żeby wszystkie cyfry znajdowały się równo w jednej linii.
REKLAMA
REKLAMA