Seat Toledo II: czyszczenie przepływomierza
REKLAMA
REKLAMA
Na samym początku należy zaznaczyć, że nie w każdym przypadku czyszczenie przyniesie efekt. Jednak warto spróbować, zanim zdecydujemy się na zakup nowego przepływomierza. Co więcej, decydując się na zakup nowego musimy zapomnieć o tych z niższej półki. Po ich zamontowaniu, zazwyczaj auto pracuje znacznie gorzej niż na oryginalnym uszkodzonym przepływomierzu.
REKLAMA
Zobacz również: Jak sprawdzić śruby w kołach?
Przechodzimy do demontażu przepływomierza. Znajduje się on po prawej stronie pod maską, bezpośrednio za pokrywą filtra powietrza. Odkręcamy czujnik, który przykręcony jest za pomocą dwóch śrub typu Torx. Demontujemy przepływomierz z auta i wyjmujemy go z obudowy. Przystępujemy do czyszczenia przepływki. Używamy do tego preparatu typu Kontakt i pędzelka. Czyścimy styki z nagrzewającym się elementem. Na oko zobaczymy, że są zabrudzone i wymagają czyszczenia.
Zobacz również: Jak poprawnie mocować koła?
Następnie montujemy wszystko w odwrotnej kolejności. Jak widać koszt wykonanej operacji jest żaden, w porównaniu z zakupem nowego przepływomierza. W większości przypadków, taka operacja powinna przynieść oczekiwany efekt.
REKLAMA
REKLAMA