REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

GEFCO odpowiedzialne za dystrybucję samochodów Dacia

REKLAMA

REKLAMA

GEFCO rozwija współpracę z fabryką Dacia w Rumunii. Oprócz dostaw podzespołów do fabryki, firma zajmuje się dystrybucją aut do sieci dealerskiej. W tym roku GEFCO będzie dostarczać samochody Dacia do Włoch.

GEFCO, partner Dacia od 2008 roku, stworzyło multimodalne rozwiązanie logistyczne, łączące w sobie transport drogowy i kolejowy.Z fabryki w Pitesti (Rumunia), GEFCO wysyła gotowe pojazdy na rynki rumuński i włoski.

REKLAMA

Począwszy od tego roku, pojazdy są dystrybuowane we Włoszech przez Gruppo Mercurio, w której GEFCO nabyło 70% udziałów.

GEFCO: Transport podzespołów i gotowych produktów

REKLAMA

GEFCO było pierwszą firmą, która stworzyła rozwiązanie logistyczne z wykorzystaniem kolei dla departamentu logistyki Dacia w Rumunii w roku 2008. GEFCO obsługuje obecnie dostawy do fabryk, włączając w to odbiór podzespołów z różnych państw europejskich, takich jak Niemcy i Belgia oraz ich dostarczanie do Ośrodka CKD w Pitesti (Rumunia), skąd są dalej transportowane do fabryki montażowej Dacia. Natomiast z Pitesti, GEFCO obsługuje przesyłki drogowe i kolejowe gotowych pojazdów do parku przemysłowego Parma, celem ich dystrybucji na terenie Włoch. W 2011 roku średnio był to jeden pociąg tygodniowo.

Ponadto GEFCO zapewnia transport dla Dacia, organizując niestandardowe przesyłki morskie do różnych portów włoskich podczas szczytów produkcyjnych. Multimodalny transport kolejowy i drogowy jest stosowany do wysyłki pojazdów do portu w Konstancji, celem ich eksportu na Bliski Wschód, w region Zatoki Perskiej i do Afryki, w liczbie 5 do 6 pociągów tygodniowo. Średnio rocznie GEFCO wysyła 100.000 pojazdów koncernu Dacia.

W październiku 2011 GEFCO przetransportowało 9.800 pojazdów. Współpraca między GEFCO a Mercurio, jednym z głównych graczy w branży transportu i dystrybucji pojazdów, przyczyniła się do odnowienia umowy z Dacia na dystrybucję jej pojazdów we Włoszech, z Centrum Motoryzacji w Parmie gdzie GEFCO i Mercurio ulokowały swoją działalność.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

GEFCO Polska

GEFCO POLSKA jest częścią Grupy GEFCO. W Polsce firma działa od kwietnia 1999r.

Siedziba główna mieści się w Centrum Warszawy. Oddziały GEFCO są zlokalizowane w rejonie Poznania, Katowic, Wrocławia, 3 w rejonie Warszawy (Grodzisk Mazowiecki, Natolin, Zegrze) oraz w samej Gdyni. Rynek docelowy to głównie branże: motoryzacyjna, elektroniczna, materiałów budowlanych, kosmetyczna, FMCG oraz inne przemysłowe. GEFCO POLSKA działa na dwóch płaszczyznach: TLA - transport i logistyka samochodów oraz TLI - transport i logistyka prze¬mysłowa. Obecnie zatrudnia ponad 300 pracowników.

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Polacy kupują coraz częściej używane auta z silnikiem elektrycznym, jakich marek najczęściej

Używane auta z takim napędem nie są zbyt chętnie kupowane, a z pewnością duży wpływ na to ma fakt, iż dopłaty do elektryków dotyczą wyłącznie nowych pojazdów. Używane samochody chętnie kupują mieszkańcy bloków, a tam nie ma warunków do ładowania. I to jest zapewne druga przyczyna.

Rynek używanych samochodów w Polsce. Jak wygląda przeciętny używany elektryk?

Rynek używanych samochodów w Polsce. Jak wygląda przeciętny używany elektryk? Co z programem dopłat do zakupu samochodów elektrycznych? Czemu Polacy nie są przekonani do samochodów elektrycznych? Które samochody elektryczne są w Polsce najpopularniejsze?

Karać urzędników jak kierowców? Pomysł, który może zrewolucjonizować drogi w Polsce

Karać urzędników jak kierowców? Pomysł, który może zrewolucjonizować drogi w Polsce. Kto odpowiada za stan dróg? Czy urzędnicy powinni płacić mandaty? Co by było gdyby istniał urząd zamykający dziurawe ulice?

KGP: 99 430 interwencji, 275 wypadków drogowych, 21 ofiar śmiertelnych. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 99 430 interwencji. Byli wzywani do 275 wypadków drogowych.

REKLAMA

Polacy wciąż kupują samochody z silnikami na benzynę, ale ścigają je hybrydy. Auta jakich marek najlepiej sprzedają się teraz

Przede wszystkim notujemy stabilny wzrost rynku nowych samochodów od początku 2025 roku. Jednak na rynku aut dostawczych i w segmencie premium – duże zaskoczenia. Kto w styczniu był prymusem na poszczególnych rynkach?

Klasyki motoryzacji. 27 lat temu wyprodukowano ostatniego Żuka

27 lat temu z taśmy produkcyjnej zjechał ostatni Żuk. Lekki samochód dostawczy z Lublina oparty na konstrukcji Warszawy m20 był nie tylko odpowiedzią na potrzeby krajowego rynku, ale i był świetnym towarem eksportowym. Przypomnijmy sobie jego historię.

Polacy już wnioskują o dopłaty do aut elektrycznych. Ile można dostać?

Nowy program dopłat do zakupu lub leasingu samochodów elektrycznych ruszył 3 lutego. Na ten moment złożono blisko 400 wniosków. O jakie kwoty można się ubiegać?

Rejestracja samochodu w Polsce przez obcokrajowca

Obcokrajowcy planujący pobyt w Polsce dłuższy niż 6 miesięcy muszą zarejestrować swój pojazd, niezależnie od tego, czy przyjechali z własnym, czy planują kupić nowy. Rejestracja jest konieczna do legalnego poruszania się po drogach oraz świadczenia usług transportowych. Formalności można załatwić w urzędzie zgodnym z miejscem zameldowania, ale co w przypadku braku meldunku? Gdzie szukać pomocy?

REKLAMA

System "RedLight": Czy naprawdę poprawia bezpieczeństwo?

System "RedLight", czyli kamery rejestrujące przejazd na czerwonym świetle, budzi wiele kontrowersji wśród kierowców. Czy słusznie? Czy kamery rejestrujące przejazd na czerwonym świetle rzeczywiście zmniejszają liczbę wypadków i poprawiają bezpieczeństwo, czy może są jedynie kolejnym narzędziem do generowania przychodów dla budżetu? Przyjrzyjmy się faktom.

KGP: 96 923 interwencji, 247 wypadków drogowych, 23 ofiary śmiertelne. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 96 923 interwencji. Byli wzywani do 247 wypadków drogowych.

REKLAMA