REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Monitoring floty pozwoli zmniejszyć koszt jej ubezpieczenia

Parking, białe auta
Parking, białe auta
Fotolia

REKLAMA

REKLAMA

Tańsze ubezpieczenie floty to jedna z nowych korzyści jaką daje posiadanie monitoringu floty. Firma ubezpieczeniowa Gothaer wprowadza niższe składki dla flot wyposażonych w monitoring pojazdów.

Tańsze ubezpieczenie floty z monitoringiem pojazdów

Koszt ubezpieczenia pojazdu to wynikowa wielu czynników takich jak parametry auta, szkodowość jazdy czy… sposób korzystania z samochodu. Skuteczną kontrolę ostatniego parametru zapewnia elektroniczny system monitoringu floty. Jego zastosowanie oznacza nie tylko oszczędności w eksploatacji pojazdów, ale także obniżenie kosztów ubezpieczenia. Takie rozwiązanie klientom proponuje Gothaer TU S.A., które rozpoczęło współpracę z firmą QS Group w zakresie zastosowania kompleksowego programu PRACTIQS.

REKLAMA

Zobacz też: Zarządzanie flotą - case study

- Firmy reprezentujące polski sektor MŚP z roku na rok są coraz bardziej świadome tego, jak technologia wpływa na prowadzony przez nie biznes, i dlatego coraz śmielej sięgają po nowoczesne narzędzia do profesjonalnego zarządzania flotami samochodowymi. Z jednej strony takie rozwiązania pozwalają na skuteczny monitoring użytkowania pojazdów, między innymi w takich aspektach jak miejsce poruszania się czy kontrola spalania paliwa, z drugiej zaś wpływają na poprawę bezpieczeństwa jazdy – mówi Andrzej Trendak, Dyrektor Biura Ubezpieczeń Komunikacyjnych w Gothaer TU S.A. - W związku z tym, że ubezpieczenia flotowe są jednym z kluczowych obszarów naszej działalności, zdecydowaliśmy się na współpracę z partnerem, który umożliwi klientom Gothaer skorzystać z kompleksowego programu opartego na szerokim zastosowaniu systemu GPS oraz unikalnych rozwiązaniach – dodaje Trendak.

Kompletny monitoring floty

REKLAMA

Gothaer wspólnie z partnerem technicznym, firmą QS Group, oferuje klientom zastosowanie programu PRACTIQS. Dzięki modułom składającym się na program, takim jak monitoring GPS, serwis, szkody komunikacyjne, moduł raportowy czy gospodarka paliwowa, firmy mogą mieć pełną kontrolę nad kosztami paliwa, obsługi serwisowej, napraw pogwarancyjnych czy kosztami kierowców. W konsekwencji firma może liczyć na redukcję całkowitych kosztów eksploatacji floty do nawet 20% w przeciągu pół roku, a dodatkowo od Gothaer uzyska do 20% zniżki na ubezpieczenie komunikacyjne – podkreśla ekspert z Gothaer TU S.A. Program PRACTIQS jest dostępny w formie mobilnej aplikacji na stronie ubezpieczyciela oraz
w sklepach oferujących aplikacje mobilne.

- Gothaer konsekwentnie od lat wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów rozszerza listę nie tylko poszczególnych ubezpieczeń, ale także dodatkowych rozwiązań, które z punktu widzenia prowadzonego biznesu są najbardziej pożądanymi przez klientów produktami uzupełniającymi naszą podstawową ofertę – mówi przedstawiciel Gothaer TU S.A. Poza standardowymi polisami OC, AC i NNW, zawierając umowę z Gothaer firma może skorzystać z szerokiego zakresu usług assistance zarówno dla samochodów osobowych, dostawczych jak i ciężarowych czy autobusów. Dobrej jakości usługi assistance świadczone przez najwyższej klasy fachowców takich jak Mondial Assistance, z którymi współpracuje Gothaer, są dla wielu klientów czynnikiem decydującym o wyborze ubezpieczyciela. - Rozwijamy również inne elementy naszej oferty dla flot, np. wprowadzając nowe warianty ubezpieczenia szyb samochodowych – mówi Andrzej Trendak. Ponadto w ofercie Gothaer TU S.A. klienci znajdą szeroki wachlarz ubezpieczeń transportowych, majątkowych i technicznych dopasowanych do potrzeb każdej firmy.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Źródło: materiały prasowe Gothaer TU S.A.

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR
Czy ten artykuł był przydatny?
tak
nie
Dziękujemy za powiadomienie - zapraszamy do subskrybcji naszego newslettera
Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania w tym artykule, powiedz jak możemy to poprawić.
UWAGA: Ten formularz nie służy wysyłaniu zgłoszeń . Wykorzystamy go aby poprawić artykuł.
Jeśli masz dodatkowe pytania prosimy o kontakt

REKLAMA

Komentarze(0)

Pokaż:

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
    QR Code

    © Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

    Moto
    Zapisz się na newsletter
    Zobacz przykładowy newsletter
    Zapisz się
    Wpisz poprawny e-mail
    Strefa czystego transportu w Warszawie. RPO ma wątpliwości: nieracjonalne zróżnicowanie właścicieli aut na benzynę i z silnikiem Diesla

    Rzecznik Praw Obywatelskich ma wątpliwości prawne odnośnie zasad na jakich ma działać strefa czystego transportu (STC) w Warszawie. Dlatego skierował 27 lutego 2024 r. wystąpienie do Biura Zarządzania Ruchem Drogowym Urzędu m. st. Warszawy. Z uchwały Rady m. st. Warszawy w sprawie STC wynika, że (w zakresie wyłączeń od zakazu wjazdu), pojazdy z silnikami benzynowymi mogą spełniać niższe normy emisji szkodliwych substancji w stosunku do pojazdów z silnikami Diesla. Rzecznik Praw Obywatelskich ma obawy, czy takie zróżnicowanie spełnia standardy konstytucyjne, które gwarantują obywatelom prawo do równego traktowania przez władze publiczne. Ponadto RPO zwrócił uwagę na fakt, że czasowe prawo do wjazdu do stołecznej strefy czystego transportu samochodami niespełniającymi europejskich wymogów norm spalania ma przysługiwać mieszkańcom Warszawy, którzy w niej rozliczają podatki. Ale nie wyjaśniono powodów pominięcia tych mieszkańców, którzy nie rozliczają się w stolicy albo też dopiero to uczynią. 

    Uniknięcie mandatu metodą na Ukraińca. Czyli sposób Polaków na grzywny z fotoradaru

    Polscy kierowcy znaleźli lukę w przepisach. Mają sposób uniknięcia mandatu z fotoradaru. Metoda nazywa się metodą na Ukraińca. Na czym polega i przede wszystkim czy jest skuteczna?

    Nowe tachografy staną się standardem w 2024 r. Za brak urządzenia nawet 12 000 kary

    Inteligentne tachografy staną się standardem w ciężarówkach jeszcze w tym roku. W takie właśnie urządzenia trzeba będzie wyposażyć pojazdy. Wszystkie w ruchu międzynarodowym! Brak tachografu G2 może oznaczać nawet 12 000 zł mandatu.

    Wzrost opłaty za przegląd nieunikniony. Ile będzie kosztować badanie techniczne w 2024 r.? Pojawia się kilka kwot

    Zmiana wysokości opłat za przegląd techniczny jest tylko kwestią czasu. Aktualne stawki były ustalone 20 lat temu. W tym czasie inflacja sięgnęła 85 proc. Czy o tyle wzrośnie opłata w SKP? To mogą wyjaśnić rządowe konsultacje.

    REKLAMA

    Rewolucyjne przepisy drogowe w 2024 r. Kierowcy będą musieli nawet... dziwnie otwierać drzwi

    Unia Europejska chce, aby kierowca na egzaminie otwierał drzwi w aucie za pomocą chwytu holenderskiego. Skąd wziął się ten absurdalny pomysł? Co tak naprawdę daje dziwne otwieranie drzwi? I jakie jeszcze zmiany w przepisach szykuje UE?

    Budują stacje ładowania na potęgę. Powerdot postawi w Polsce w sumie 1750 punktów ładowania dla elektryków

    Kierowcy mogli nie słyszeć o firmie Powerdot, ale jej ładowarki z pewnością już widzieli. To one stoją przy sklepach Biedronka. 600 punktów przed marketami tej sieci to jednak ułamek planów firmy dla Polski.

    Kiedy pieszy, przechodząc przez jezdnię poza pasami, również ma pierwszeństwo?

    Pasy są azylem dla pieszych przechodzących przez jezdnię? Tak, ale nie tylko one. Polskie przepisy drogowe przewidują bowiem przypadki, w których pieszy będzie miał pierwszeństwo także podczas przechodzenia przez jezdnię poza pasami. Oto i one.

    Mandat za telefon na pasach w 2024 r. Kara dotyczy tylko przejść dla pieszych?

    Pieszy może dostać mandat za używanie telefonu podczas przechodzenia przez przejście. W tym punkcie rodzi się jednak kilka pytań. Ile wynosi kara? Kiedy konkretnie można dostać mandat? I czy dotyczy to tylko przejść dla pieszych? Odpowiedzmy.

    REKLAMA

    Ile kosztuje Opel Corsa Hybrid w 2024 r.? Oto cennik MHEV-a 100 KM i 136 KM

    Piąta generacja Opla Corsy otrzymała niedawno lifting. Wraz z nim pojawiły się nowe wersje napędowe. Właśnie do sprzedaży w Polsce wszedł model o zasilaniu spalinowo-elektrycznym. A trzeba za niego zapłacić... No właśnie, ile?

    Wrocław z nowym odcinkowym pomiarem prędkości. Kamery mają eliminować piratów drogowych na wjazdówce do miasta

    Wjazd do Wrocławia od al. Sobieskiego będzie kolejnym punktem, w którym ustawiony zostanie odcinkowy pomiar prędkości. OPP to nowy pomysł władz miasta. Wcześniej chciały one ograniczyć na tym odcinku dopuszczalną prędkość z 70 do 50 km/h. To jednak nie spodobało się kierowcom.

    REKLAMA