Pożyczka jako uzupełnienie leasingu
REKLAMA
REKLAMA
Pożyczka na samochód, czym się wyróżnia?
REKLAMA
REKLAMA
Obserwując ciepłe przyjęcie pożyczki przez klientów działających w sektorach rolnym czy medycznym, zdecydowaliśmy o dołączeniu do portfela usług EFL Autopożyczki. Jest ona produktem skierowanym do podmiotów gospodarczych w tym również rolników indywidualnych . Nasza propozycja obejmuje finansowanie zarówno pojazdów osobowych, jak i dostawczych. Podobnie jak w przypadku leasingu, finansowane mogą być zarówno nowe jak i używane pojazdy. Dlaczego warto skorzystać z pożyczki? Przedsiębiorcy zyskują szybką decyzję kredytową, natomiast niskie poziomy wpłat początkowych powodują, że finansując pojazdy nie muszą oni inwestować bieżących środków własnych.
Pożyczka dostępna jest w procedurze uproszczonej, która oznacza dla klienta minimum formalności. Może z niej skorzystać klient, którego firma działa nieprzerwanie od 12 miesięcy. Natomiast w ramach procedury standardowej o przyznanie finansowania może starać się klient, który prowadzi firmę nieprzerwanie od 6 miesięcy. Ważnym wyznacznikiem jest również to, że firma nie może być w stanie upadłości, nie zawiesiła działalności i nie jest wobec niej prowadzone żadne postępowanie egzekucyjne.
Pożyczka na samochód - nowe i używane
Nowe pojazdy mogą być finansowane przez okres do 60 miesięcy, używane natomiast 48 miesięcy. Maksymalny wiek pojazdu oraz okres finansowania nie mogą razem przekroczyć 8 lat. Pożyczka udzielana jest w walucie polskiej, na zmiennej bądź stałej stopie oprocentowania. Do decyzji klienta należy wybór harmonogramu, pośród równomiernego, degresywnego oraz sezonowego. Minimalna wartość udzielonej pożyczki wynosi 5 tys. złotych.
„Obserwując rynek zauważamy, że klienci firm leasingowych coraz częściej sięgają po pożyczkę, która charakteryzuje się dużym potencjałem rozwoju. Właśnie ten fakt skłonił nas do przygotowania produktu dla nowej grupy klientów, dla których pożyczka jest korzystniejszym od leasingu źródłem finansowania inwestycji”- powiedział Olaf Rurak, Dyrektor Departamentu Marketingu w Europejskim Funduszu Leasingowym.
Źródło: Materiały prasowe Europejskiego Funduszu Leasingowego
REKLAMA
REKLAMA