Polskie Linie Kolejowe S.A. mają nowy system do zarządzania flotą pojazdów
REKLAMA
REKLAMA
Finder S.A. wygrał przetarg na świadczenie usług monitorowania paliw w zbiornikach, pojazdach szynowych i samochodowych dla PKP PLK S.A. prezentując najkorzystniejszą ofertę, na którą złożyła się cena urządzenia i abonamentu, a także koszt modułu raportowania i obsługi rozliczeń eksploatacyjnych. Wartość trzyletniego kontraktu na monitoring 1700 pojazdów wynosi 3 mln złotych.
REKLAMA
REKLAMA
Wdrożenia systemu Finder Online w spółce PKP PLK S.A. ma na celu ograniczenie zbędnych kosztów i poprawę efektywności w zarządzaniu mobilnymi zasobami firmy. Do podstawowych funkcji Finder Online należy m.in. rejestrowanie tras pojazdów i ich kluczowych parametrów: stanu zapłonu, prędkości, poziomu i zużycia paliwa. Efektywne zarządzanie flotą jest ułatwione dzięki automatycznemu raportowaniu i dostępowi do danych archiwalnych dotyczących całej floty i poszczególnych pojazdów.
- Cieszymy się, że coraz więcej firm zdaje sobie sprawę, że wdrażając nowoczesne systemy do zarządzania flotą pojazdów można trwale poprawić wyniki finansowe. Ma to szczególne znaczenie w ogólnie trudnej sytuacji rynkowej i przy boleśnie dotykającym sferę transportu wzroście cen paliwa w ostatnich latach. Firmy, aby się rozwijać, muszą korzystać z nowych rozwiązań stymulujących oszczędne i efektywne zachowania pracowników. Nasze doświadczenie w obsłudze prawie 30. tys. pojazdów w ponad 3. tysiącach przedsiębiorstw z różnych branż wskazuje, że pozytywne efekty wdrożenia naszego systemu do zarządzania flotą pojawiają się bardzo szybko. - podkreśla Piotr Jakubowski, prezes Finder S.A.
Umowa miedzy Finder S.A. i PKP PLK S.A. będzie obowiązywać przez 36 miesięcy, począwszy od października 2012 r.
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.