REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Michelin Pilot Road 4 - jedna opona motocyklowa zbudowana z kilku

Michelin Pilot Road 4 opona motocykl poślizg woda
Michelin Pilot Road 4 opona motocykl poślizg woda
Michelin

REKLAMA

REKLAMA

Opona motocyklowa, która łączy cechy czterech innych modeli czyli Michelin Pilot Road 4. Czym wyróżnia się ta najnowsza opona w ofercie francuskiego producenta?

Michelin Pilot Road 4 - najnowszy model opon do motocykla

Michelin wprowadza na rynek nowe opony motocyklowe MICHELIN Pilot Road 4, które wyróżniają się wysokimi osiągami bez względu na panujące warunki drogowe. W przypadku hamowania na śliskiej, mokrej nawierzchni opony MICHELIN Pilot Road 4 uzyskują wyniki o 17 proc  lepsze w porównaniu z bezpośrednią konkurencją (testy porównawcze przeprowadzone przez Dekra Test Centre w lipcu 2013 r. na śliskich i mokrych nawierzchniach). Średnio daje to drogę hamowania krótszą o 14 metrów. Jednocześnie nowe opony Michelin zostały ulepszone pod względem żywotności, dzięki czemu ich trwałość jest o 20 proc. większa niż opon wcześniejszej generacji.

REKLAMA

Zobacz też: BMW S 1000 R - nowy naked bike od BMW

Michelin Pilot Road 4 - jedna opona zbudowana z kilku

MICHELIN Pilot Road 4 to czwarta generacja uznanej gamy opon motocyklowych Michelin. Wyższe osiągi w różnych i na pozór wykluczających się obszarach to realizacja strategii Michelin Total Performance (MTOP). Uzyskanie takich wyników było możliwe dzięki zastosowaniu w MICHELIN Pilot Road 4 czterech kluczowych technologii:

  • MICHELIN 2 CT (Two Compound Technology) – opona wykonana z dwóch różnych mieszanek gumy, co zwiększa jej żywotność i poprawia przyczepność. Po bokach opony zastosowano bardziej miękką mieszankę, zaś w jej środkowej części – twardszą.
  • MICHELIN XST (X-Sipe Technology) – opona posiada niewielkie lamele pojawiające się w części bieżnika podczas jego kontaktu z podłożem, co ułatwia odprowadzanie wody i zwiększają przyczepność opony.
  • MICHELIN XST+ (ulepszona wersja rzeźby bieżnika MICHELIN XST) – bieżnik przedniej opony posiada poprzeczne lamele, które ułatwiają hamowanie, zwłaszcza na mokrej nawierzchni. Z kolei w bieżniku tylnej opony zastosowano podłużne lamele, które zwiększają przyczepność i ułatwiają przyśpieszanie.
  • MICHELIN 2 AT (Dual Angle Technology) – innowacyjna i opatentowana przez Michelin budowa opony w wersji GT będąca unikalną kombinacją konstrukcji radialnej i diagonalnej. Takie rozwiązanie zapewnia oponom większą stabilności oraz o 15% wyższą sztywność w porównaniu ze zwykłym ogumieniem.

Celem Michelin jest tworzenie opon dla każdego kierowcy, niezależnie od typu posiadanego motocykla. Dlatego nowe opony MICHELIN Pilot Road 4 są dostępne w trzech wariantach: Standard, GT oraz Trail.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Dostępne rozmiary MICHELIN Pilot Road 4 (w zależności od wariantu)

Zobacz też: Harley Davidson Dyna: Street Bob Special Edition 2014

MICHELIN Pilot Road 4 Standard – przód:

  • 120/60 ZR 17
  • 120/70 ZR 17

MICHELIN Pilot Road 4 Standard – tył:

  • 150/70 ZR 17
  • 160/60 ZR 17
  • 180/55 ZR 17
  • 190/50 ZR 17
  • 190/55 ZR 17

MICHELIN Pilot Road 4 GT – przód:

  • 120/70 ZR 17
  • 120/70 ZR 18

MICHELIN Pilot Road 4 GT – tył:

  • 170/60 ZR 17
  • 180/55 ZR 17
  • 190/50 ZR 17
  • 190/55 ZR 17

MICHELIN Pilot Road 4 Trail – przód:

  • 110/80 ZR 19
  • 120/70 ZR 19

MICHELIN Pilot Road 4 Trail – tył:

  • 150/70 ZR 17
  • 170/60 ZR 17

Źródło: materiały prasowe Michelin

Michelin Pilot Road 4 motocykl niebo natura
Michelin
Michelin Pilot Road 4 opona
Michelin
Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Pasażerów czeka armagedon. Paraliż taxi w Polsce

W artykule opublikowanym w środę w “Rzeczpospolitej” omówiono problem, który dotknął taksówki w Polsce. Nowe przepisy spowodowały paraliż w tej branży, a pasażerowie muszą uzbroić się w cierpliwość. 

Tyle muszą kosztować elektryki, żeby Polacy przesiedli się z aut spalinowych. Ważna wiadomość dla producentów

Prawie jedna czwarta Polaków rozważa przesiadkę na samochody elektryczne, co stanowi historyczny wynik. Jednak wysokie ceny i brak rozbudowanej infrastruktury ładowania stanowią przeszkodę.

Sensacje w sprzedaży nowych samochodów: Skoda zdetronizowała Toyotę, a nowe auta wciąż tanieją

Maj 2024 roku przyniósł niecodzienne zmiany na polskim rynku motoryzacyjnym. Podczas gdy sprzedaż nowych samochodów osobowych cały czas dynamicznie rośnie, to sprzedaż nowych samochodów dostawczych do 3,5 tony mocno zanurkowała. Cały czas przy tym spadają ceny, a Skoda Octavia przeskoczyła dominującą długo w sprzedaży Toyotę Corollę.

Wybór samochodu. Polacy zwracają uwagę na cenę, koszty eksploatacji i bezpieczeństwo

Niezależnie od wieku i poziomu zarobków, dla Polaków najważniejszym kryterium przy wyborze samochodu jest cena. Warto również zwrócić uwagę na koszty eksploatacji, zwłaszcza w starszych grupach wiekowych. Kobiety bardziej niż mężczyźni cenią sobie bezpieczeństwo - wynika z raportu Santander Consumer Multirent.

REKLAMA

Seniorzy, zwłaszcza mieszkańcy terenów wiejskich, są bardziej skłonni zamienić auta na elektryczne niż pozostałe grupy Polaków

Kolejne badania pokazują jak błędny jest stereotyp emeryta przywiązanego do gotówki przynoszonej przez listonosza czy unikającego korzystania ze smartfonowych aplikacji. Seniorzy w większości są nowocześni i gotowi na daleko idące zmiany technologiczne. Kolejnym tego dowodem jest pozytywny stosunek do elektromobilności.

Chińskie pojazdy elektryczne na celowniku Komisji Europejskiej. "Zagrożenie dla unijnych producentów"

Komisja Europejska podjęła decyzję o nałożeniu tymczasowych ceł na chińskie pojazdy elektryczne z powodu “nieuczciwego subsydiowania” przez chińskie firmy tego sektora. Subsydia te stanowią zagrożenie dla unijnych producentów. KE zwróciła się do władz ChRL w celu osiągnięcia porozumienia w tej kwestii. Jeśli negocjacje z Pekinem nie przyniosą rezultatów, tymczasowe cła wejdą w życie od 4 lipca.

Kierowco, do czwartku duże utrudnienia na autostradzie A1

Na autostradzie A1 pod Łodzią do czwartku 13 czerwca potrwają duże utrudnienia dla kierowców. Będzie wymieniana popękana betonowa płyta nawierzchni, zamknięty jest również prawy pas jezdni. 

Zniknie ponad siedem milionów aut. Sprawdź, kiedy ostatnio robiłeś te badania

W poniedziałek, 10 czerwca, z Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców zostanie wykreślonych ponad siedem milionów aut. To wynika z szacunków Ministerstwa Cyfryzacji. Przede wszystkim chodzi o samochody, które fizycznie już od dawna nie istnieją, ale wciąż są obecne w bazach danych. 

REKLAMA

Od 7,09/l za Pb98, od 6,36/l za Pb95, od 6,38/l za diesla i od 2,69/l za autogaz. Tyle możemy zapłacić za paliwa na stacjach

Eksperci z serwisu e-petrol.pl przewidują spadek cen detalicznych paliw w nadchodzącym tygodniu. Możemy oczekiwać, że benzyna Pb95 będzie kosztować od 6,36 do 6,48 zł/l, a diesel - od 6,38 do 6,49 zł/l. Zauważono, że cena ropy naftowej na giełdzie w Londynie była w tym tygodniu najniższa od lutego.

Ciężar elektryfikacji transportu drogowego właśnie spadł na firmy logistyczne. Poradzą sobie z tym wyzwaniem?

Udział elektrycznych vanów, wykorzystywanych głównie w logistyce miejskiej przekracza zaledwie 1% unijnej floty pojazdów tej klasy. Napędzanych prądem ciężarówek jest jeszcze mniej, bo to wkład na poziomie 0,1%. W Polsce jest znacznie gorzej, na domiar złego, według najnowszych kalkulacji ACEA, aby sprostać celom dekarbonizacji transportu, infrastruktura ładowania w UE powinna być budowana osiem razy szybciej niż obecnie i to tylko w przypadku pojazdów lekkich do 3,5 t. Potrzeba miliardów na inwestycje, a rządowego wsparcia wystarczy na ułamek realnych potrzeb. Logistyka już wie, że transformację musi sfinansować sama, a zagrożeń i problemów wciąż przybywa.  

REKLAMA