REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Michelin Pilot Road 4 - jedna opona motocyklowa zbudowana z kilku

Subskrybuj nas na Youtube
Michelin Pilot Road 4 opona motocykl poślizg woda
Michelin Pilot Road 4 opona motocykl poślizg woda
Michelin

REKLAMA

REKLAMA

Opona motocyklowa, która łączy cechy czterech innych modeli czyli Michelin Pilot Road 4. Czym wyróżnia się ta najnowsza opona w ofercie francuskiego producenta?

Michelin Pilot Road 4 - najnowszy model opon do motocykla

Michelin wprowadza na rynek nowe opony motocyklowe MICHELIN Pilot Road 4, które wyróżniają się wysokimi osiągami bez względu na panujące warunki drogowe. W przypadku hamowania na śliskiej, mokrej nawierzchni opony MICHELIN Pilot Road 4 uzyskują wyniki o 17 proc  lepsze w porównaniu z bezpośrednią konkurencją (testy porównawcze przeprowadzone przez Dekra Test Centre w lipcu 2013 r. na śliskich i mokrych nawierzchniach). Średnio daje to drogę hamowania krótszą o 14 metrów. Jednocześnie nowe opony Michelin zostały ulepszone pod względem żywotności, dzięki czemu ich trwałość jest o 20 proc. większa niż opon wcześniejszej generacji.

REKLAMA

Zobacz też: BMW S 1000 R - nowy naked bike od BMW

Michelin Pilot Road 4 - jedna opona zbudowana z kilku

MICHELIN Pilot Road 4 to czwarta generacja uznanej gamy opon motocyklowych Michelin. Wyższe osiągi w różnych i na pozór wykluczających się obszarach to realizacja strategii Michelin Total Performance (MTOP). Uzyskanie takich wyników było możliwe dzięki zastosowaniu w MICHELIN Pilot Road 4 czterech kluczowych technologii:

  • MICHELIN 2 CT (Two Compound Technology) – opona wykonana z dwóch różnych mieszanek gumy, co zwiększa jej żywotność i poprawia przyczepność. Po bokach opony zastosowano bardziej miękką mieszankę, zaś w jej środkowej części – twardszą.
  • MICHELIN XST (X-Sipe Technology) – opona posiada niewielkie lamele pojawiające się w części bieżnika podczas jego kontaktu z podłożem, co ułatwia odprowadzanie wody i zwiększają przyczepność opony.
  • MICHELIN XST+ (ulepszona wersja rzeźby bieżnika MICHELIN XST) – bieżnik przedniej opony posiada poprzeczne lamele, które ułatwiają hamowanie, zwłaszcza na mokrej nawierzchni. Z kolei w bieżniku tylnej opony zastosowano podłużne lamele, które zwiększają przyczepność i ułatwiają przyśpieszanie.
  • MICHELIN 2 AT (Dual Angle Technology) – innowacyjna i opatentowana przez Michelin budowa opony w wersji GT będąca unikalną kombinacją konstrukcji radialnej i diagonalnej. Takie rozwiązanie zapewnia oponom większą stabilności oraz o 15% wyższą sztywność w porównaniu ze zwykłym ogumieniem.

Celem Michelin jest tworzenie opon dla każdego kierowcy, niezależnie od typu posiadanego motocykla. Dlatego nowe opony MICHELIN Pilot Road 4 są dostępne w trzech wariantach: Standard, GT oraz Trail.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Dostępne rozmiary MICHELIN Pilot Road 4 (w zależności od wariantu)

Zobacz też: Harley Davidson Dyna: Street Bob Special Edition 2014

MICHELIN Pilot Road 4 Standard – przód:

  • 120/60 ZR 17
  • 120/70 ZR 17

MICHELIN Pilot Road 4 Standard – tył:

  • 150/70 ZR 17
  • 160/60 ZR 17
  • 180/55 ZR 17
  • 190/50 ZR 17
  • 190/55 ZR 17

MICHELIN Pilot Road 4 GT – przód:

  • 120/70 ZR 17
  • 120/70 ZR 18

MICHELIN Pilot Road 4 GT – tył:

  • 170/60 ZR 17
  • 180/55 ZR 17
  • 190/50 ZR 17
  • 190/55 ZR 17

MICHELIN Pilot Road 4 Trail – przód:

  • 110/80 ZR 19
  • 120/70 ZR 19

MICHELIN Pilot Road 4 Trail – tył:

  • 150/70 ZR 17
  • 170/60 ZR 17

Źródło: materiały prasowe Michelin

Michelin Pilot Road 4 motocykl niebo natura
Michelin
Michelin Pilot Road 4 opona
Michelin
Zapisz się na newsletter
Wszystko, co ważne dla każdego kierowcy. Zmiany przepisów, mandaty, testy aut, moto porady i wiele innych. Bądź na czasie z tym, co dzieje się w świecie motoryzacji, zapisz się na nasz newsletter.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Koniec bezkarności rowerzystów i użytkowników hulajnóg! Czas na tablice rejestracyjne i wyższe mandaty

Ze statystyk policyjnych wynika, że rowerzyści są drugą, po kierowcach, grupą sprawców wypadków drogowych. Tymczasem, aby poruszać się po drodze rowerem nie trzeba mieć żadnych uprawnień (po osiągnięciu pełnoletności). Jak można poprawić bezpieczeństwo na drogach?

KGP: 109 332 interwencji, 291 wypadków drogowych, 12 ofiar śmiertelnych. [Podsumowanie tygodnia]

Oto najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend opublikowane przez Komendę Główną Policji. Policjanci podsumowali także zdarzenia z minionego tygodnia.

19-letni motocyklista bez uprawnień potrącił policjanta i zbiegł

19-nastolatek z Międzyrzecza (Lubuskie) stanie przed sądem za zarzut spowodowania wypadku, niezatrzymanie się do kontroli i ucieczkę z miejsca wypadku.

Nowe przepisy fotoradarowe: Właściciel pojazdu jako kozioł ofiarny?

Ustawodawca szykuje kolejną rewolucję w przepisach drogowych. Tym razem uderzy ona nie tylko w kierowców łamiących przepisy, ale także w właścicieli pojazdów, którzy nie wskażą osoby prowadzącej pojazd w chwili popełnienia wykroczenia. Jeśli fotoradar uchwyci pojazd przekraczający prędkość, a właściciel odmówi podania danych kierowcy, nie tylko zapłaci karę, ale również straci dowód rejestracyjny swojego samochodu.

REKLAMA

Pijany senior uciekał przed policją po polach uprawnych. Auto dachowało

72-latek jechał bez zapiętych pasów, więc policja chciała zatrzymać go do kontroli. Rzucił się w pościg, który zakończył się dachowaniem. Okazało się, że jest pijany.

Otrzymałeś wiadomość ws. zaległych płatności w e-TOLL? KAS ostrzega przed oszustami

Krajowa Administracja Skarbowa w przesłanym we wtorek, 25 marca 2025 r. komunikacie prasowym ostrzega przed oszustami wysyłającymi fałszywe wiadomości w sprawie zaległych płatności w e-TOLL. Publikujemy przykładową fałszywą wiadomość.

Już nie tylko diesel czy benzyna. I nawet nie zawsze samochód. Jak Polacy wybierają środek transportu?

W dzisiejszych czasach wybór środka transportu to nie tylko decyzja między samochodem z silnikiem benzynowym a dieslem. Możliwości jest więcej, a kierowcy mają różne oczekiwania. Jak Polacy wybierają codzienny środek lokomocji?

KGP: 93 352 interwencji, 312 wypadków drogowych, 17 ofiar śmiertelnych. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 93 352 interwencji. Byli wzywani do 312 wypadków drogowych.

REKLAMA

Mandat za przeładowaną ciężarówkę, a zaniżona waga w CMR. Kto za to ponosi odpowiedzialność?

Przeładowanie pojazdu w transporcie drogowym to częsty problem, który może prowadzić do poważnych konsekwencji prawnych i finansowych, w tym mandatów nałożonych na przewoźnika. W sytuacjach, gdy błędne dane o wadze towaru zostały przekazane przez spedytora lub nadawcę towaru, pojawia się pytanie o podział odpowiedzialności między przewoźnika a spedytora czy nadawcę. Najczęściej problem dotyczy mandatów zagranicznych, dlatego kluczowe znaczenie w tej kwestii mają przepisy Konwencji o umowie międzynarodowego przewozu drogowego towarów (CMR).

Przestraszył się policjantów, więc uciekał samochodem, łamiąc przepisy

Nocy pościg ulicami Białegostoku zakończył się zatrzymaniem 32-letniego kierowcy. Mężczyzna najpierw przekroczył prędkość, a potem - zamiast zatrzymać się do kontroli - zaczął uciekać.

REKLAMA