REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Jakie są największe korzyści BLS?

Subskrybuj nas na Youtube
wypadek kolizja stłuczka Fot. Fotolia
wypadek kolizja stłuczka Fot. Fotolia

REKLAMA

REKLAMA

Bezpośrednia Likwidacja Szkód w skrócie BLS to usługa ciesząca się coraz większą popularnością na rynku ubezpieczeń komunikacyjnych. Co jest jej największym atutem?

Bezpośrednia Likwidacja Szkód

REKLAMA

Bezpośrednia Likwidacja Szkód – rozwiązanie umożliwiające kierowcom likwidację szkody OC u swojego ubezpieczyciela – zyskuje coraz większe zaufanie kierowców. Już co 3 użytkownik samochodu w Polsce wie (37%), na czym polega ta usługa. Ponad połowa kierowców (52%) wolałaby zlikwidować szkodę z OC w swoim towarzystwie niż w firmie sprawcy. Jednak aż 67% ankietowanych nie orientuje się, czy towarzystwo, w którym wykupili polisę OC oferuje likwidację szkód w systemie BLS – wynika z badań ARC Rynek i Opinia zrealizowanych przy współpracy Liberty Ubezpieczenia.

REKLAMA

„Klienci Liberty Ubezpieczenia likwidujący szkodę w BLS chętnie korzystają z usługi przede wszystkim ze względu na szybkość procesu. Po drugie wolą likwidować szkodę w towarzystwie, które już poznali na etapie zakupu polisy i darzą w związku z tym zaufaniem. Obecnie w ramach BLS likwidujemy około kilkunastu procent wszystkich szkód zgłaszanych w naszej firmie z OC komunikacyjnego, czyli blisko 40% więcej niż kwietniu br.” – mówi Wojciech Groblewski dyrektor likwidacji szkód w Liberty Ubezpieczenia.

Jak wynika z badań, aż 80% badanych, którzy dotychczas likwidowali szkodę w ramach BLS było zadowolonych z procesu obsługi. Z kolei 52% kierowców uważa ponadto, że fakt oferowania przez towarzystwo ubezpieczeniowe usługi BLS wpłynąłby na wybór tej firmy przy zakupie polisy OC.

REKLAMA

Klienci, którzy zlikwidowali szkodę w systemie BLS znacznie częściej odnawiają polisę w naszej firmie niż klienci nie mający dotychczas szkody. To pokazuje, że przy wyborze polisy coraz ważniejszą rolę odgrywa nie tylko cena, ale także jakość obsługi klienta i sprawność likwidacji szkód. Wysoka jakość likwidacji szkód może skutecznie budować zaufanie do firmy” – dodaje Wojciech Groblewski.

Bezpośrednia Likwidacja Szkód to system umożliwiający naprawę auta lub uzyskanie odszkodowania u swojego ubezpieczyciela OC, a nie u ubezpieczyciela sprawcy szkody. Obecnie Bezpośrednią Likwidację Szkód oferuje w ramach porozumienia z PIU 8 towarzystw ubezpieczeniowych. Z BLS można skorzystać w przypadku szkód, w których doszło do kolizji nie więcej niż dwóch pojazdów, sprawca kolizji jest znany, żaden z uczestników zdarzenia nie doznał obrażeń ciała, a szacowana wartość szkody nie przekracza 30 tysięcy złotych.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Niektóre z towarzystw, w tym m.in. Liberty Ubezpieczenia, oferują usługę nie tylko w ramach modelu zaproponowanego przez Polską Izbę Ubezpieczeń, ale także własną. Dzięki temu kierowcy mogą zlikwidować szkodę na pojeździe za pośrednictwem własnego ubezpieczyciela, bez względu na to w jakim krajowym towarzystwie był ubezpieczony sprawca i czy przystąpił do porozumienia z PIU.

Źródło: materiały prasowe Liberty Ubezpieczenia

Zapisz się na newsletter
Wszystko, co ważne dla każdego kierowcy. Zmiany przepisów, mandaty, testy aut, moto porady i wiele innych. Bądź na czasie z tym, co dzieje się w świecie motoryzacji, zapisz się na nasz newsletter.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Zielone strzałki wracają do gry – czas skończyć z absurdami, które blokują miasta

W ostatnich latach wiele polskich miast zdecydowało się na masowe usuwanie zielonych strzałek warunkowego skrętu. Efekt? Większe korki, mniejsza przepustowość skrzyżowań i rosnąca frustracja kierowców. Tymczasem te niepozorne zielone strzałki mogłyby i powinny poprawiać płynność ruchu, usprawniać komunikację w centrach miast i ograniczać emisję spalin. Pora na zdroworozsądkową korektę.

KGP: 107 596 interwencji, 356 wypadków drogowych, 30 ofiar śmiertelnych. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 107 596 interwencji. Byli wzywani do 356 wypadków drogowych.

Autogaz mimo wzrostu cen nic nie traci na popularności. Czy Polska pod względem samochodów napędzanych gazem jest wyjątkiem w Europie

Polska jest największym rynkiem autogazu w Europie, z ponad 3,5 milionami pojazdów zasilanych gazem płynnym, wyprzedzając Włochy. Jak wynika z danych rynkowych, autogaz pozostaje jednym z najtańszych i najpowszechniej dostępnych paliw w kraju, oferowanym na 7,4 tys. stacji.

Branża motoryzacyjna w kryzysie, coraz więcej restrukturyzacji

Branża motoryzacyjna w Polsce i Europie przeżywa poważny kryzys – w 2024 roku zlikwidowano 54 tys. miejsc pracy, najwięcej od czasu pandemii. Według raportu MGBI wzrosła też liczba postępowań restrukturyzacyjnych do 141, co pokazuje, że firmy coraz częściej szukają ratunku poza upadłością.

REKLAMA

CANARD uruchomiło dwa nowe fotoradary [mapa fotoradarów, taryfikator mandatów, punkty karne]

Centrum Automatycznego Nadzoru nad Ruchem Drogowym uruchomiło w zeszłym tygodniu dwa nowe fotoradary. Gdzie znajdują się nowo uruchomione fotoradary? Jakie są ograniczenia na drogach? Z jakimi konsekwencjami powinni liczyć się kierowcy za przekroczenie prędkości?

Bezpłatna komunikacja zamiast biletów i rowerów miejskich? Czas na odważne decyzje w polskich miastach

Czy naprawdę warto utrzymywać system biletowy, skoro i tak w ponad 68% ( 2025 roku może to być jeszcze więcej) pokrywamy koszty transportu publicznego z budżetów miast? A może pora na poważną debatę o całkowicie bezpłatnej komunikacji miejskiej w Polsce?

KGP: 106 002 interwencji, 389 wypadków drogowych, 27 ofiar śmiertelnych. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 106 002 interwencji. Byli wzywani do 389 wypadków drogowych.

Ekologiczny samochód może być droższy od normalnego, uważają teraz polscy posiadacze aut. O ile więcej za niego są skłonni zapłacić

Podejście Polaków do tego, czy ich nowe auto będzie miało rozwiązania ekologiczne czy też nie, widoczne jest w gotowości do poniesienia wyższych kosztów w imię bardziej przyjaznych środowisku technologii. Już co trzeci uważa, że samochód ekologiczny może być droższy niż standardowy.

REKLAMA

Ekologiczne auto? Ponad połowa Polaków nie dopłaciłaby do niego

Czy ekologiczność samochodu to dla Polaków ważny czynnik i element decyzyjny przy zakupie? Ponad jedna trzecia ankietowanych w badaniu przeprowadzonym przez Santander Consumer Multirent byłaby w stanie dopłacić do takiego pojazdu.

Bezpieczeństwo na opak – dlaczego polskie drogi z pierwszeństwem są sztucznie spowalniane?

Na polskich drogach coraz częściej mamy do czynienia z sytuacją, w której bezpieczeństwo planowane jest wbrew logice inżynierii ruchu drogowego. Droga z pierwszeństwem powinna gwarantować płynność. Czas na rewizję praktyk inżynierii drogowej.

REKLAMA