REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.
Porada Infor.pl

Najczęściej zadawane pytania osób korzystających z Interhome

Subskrybuj nas na Youtube
Dołącz do ekspertów Dołącz do grona ekspertów
Interhome, www.interhome.pl

REKLAMA

REKLAMA

Czy cena może się zmienić? Po co wpłacamy kaucję? Gdzie odbieramy klucze do mieszkania?

Czy cena jest stała?

REKLAMA

Dokonując rezerwacji w Interhome i wpłacając 30% zaliczkę klienci otrzymują 100% gwarancję, że wartość wyjazdu z Interhome nie ulegnie zmianie. Należy wybrać swoje wymarzone miejsce wakacyjne i ze spokojem oczekiwać na najlepszy czas w roku - na urlop! Przeglądając oferty należy pamiętać, że podane ceny dotyczą wynajęcia apartamentu czy domu wakacyjnego za tydzień dla podanej ilości osób.

Czy można wynająć obiekt, gdzie akceptowane są psy?

Właśnie z myślą o tych, którzy jadą na wakacje z psem lub kotem i nie chcą na miejscu narażać się np. na krytyczne uwagi niezadowolonych sąsiadów, Interhome przygotował ofertę, gdzie psiaki są mile widziane.

Jeśli nie umiem, nie mam czasu szukać oferty samodzielnie na www, czy mogę oczekiwać pomocy ze strony Interhome?

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Jeśli klienci mają trudności z wyborem należy podać swoje wymagania – Interhome przygotowuje dla Państwa ofertę szytą na miarę! Czekamy na zapytania pod numerem telefonu 022 642 23 84, prosimy do nas napisać: info@interhome.pl. albo przesłać formularz do wypełnienia na stronie www.interhome.pl

Czy Interhome posiada oferty last minute?

Klienci mogą rezerwować oferty w systemie "last minute" na 7 dni przed datą rozpoczęcia pobytu. W Interhome "last minute" nie oznacza gorszego standardu. Po prostu, jeśli na 7 dni przed datą przyjazdu nie mamy jeszcze rezerwacji - cena może być obniżona - nawet o 33%. Współpracujący z nami właściciele wychodzą ze słusznego założenia, że lepiej wynająć dom lub apartament za niższą cenę niż ma on być niewykorzystany. Taka promocja dotyczy ok. połowy naszej oferty - często są to superluksusowe, 4- lub 5-gwiazdkowe wille i apartamenty.

Czy i po co jest kaucja?

Kaucja to określona na umowie kwota, która jest pobierana w gotówkowej lub bezgotówkowej formie w dniu odbioru kluczy. Ma charakter zwrotny, jest formą zabezpieczenia na wypadek ewentualnych szkód, które mogą uczynić osoby użytkujące obiekt.

Jak liczyć dzieci?

Liczba osób jest ograniczona do podanej w ofercie, dzieci powinny być liczone tak jak osoby dorosłe, chyba że w danym obiekcie przewidziane są dostawki.

Czy obiekty można rezerwować tylko w terminie sobota – sobota?

W sezonie większość obiektów może być rezerwowana w terminie sobota – sobota, poza sezonem mogą to być terminy krótsze, min. 3 noce lub rozpoczynające się nietypowo od innego dnia tygodnia. W większych miastach często są to terminy nietypowe zarówno w przypadku ilości dni jak i dnia rozpoczęcia pobytu. W wyszukiwarce pojawiają się po narzuceniu konkretnego terminu odpowiednio dostępne oferty.

W jaki sposób znaleźć obiekt i jak odbiera się klucze?

Klucze odbierane są w biurach lokalnych na miejscu lub przekazywane przez osobę prywatną w określonym w dokumentach miejscu. Opisową trasę dojazdu klienci otrzymują na voucherze – dokumencie podróży. Wybrane oferty mają określone namiary GPS.

Jakiego rodzaju wyposażenia należy się spodziewać?

REKLAMA

Rodzaj i jakość wyposażenia obiektów Interhome jak również ich otoczenie są często odzwierciedleniem bardzo szczególnej kultury narodowej i regionalnej.
W każdym domu/apartamencie wakacyjnym Klient może spodziewać się: samodzielnej części mieszkalnej bez dostępu dla osób trzecich, wystarczającej ilości miejsc siedzących w części mieszkalnej,stołu do posiłków z wystarczającą ilością miejsc siedzących, możliwości gotowania z odpowiednią ilością sprzętu do gotowania, lodówki i niezbędnej ilości zastawy stołowej.

W obiektach wakacyjnych całorocznych ogrzewanie jest oczywiście zapewnione i z reguły wliczone w cenę. W typowo letnich miejscowościach wypoczynkowych ogrzewanie zapewnione jest tylko wówczas, gdy zostało ono wymienione w katalogu, znajduje się tam również informacja o tym, czy jest ono dodatkowo płatne.

Odbiorniki telewizyjne są zazwyczaj kolorowe. Czarno-białe telewizory zdarzają się rzadko i jest to podane w katalogu.

Jeśli w domu jest kominek, to oczywiście Klient może z niego korzystać, ale drewno do kominka jest dodatkowo płatne, chyba że w opisie oferty podano, iż jest do dyspozycji na miejscu lub należy zapewnić je sobie we własnym zakresie.

Należące do obiektu miejsca parkingowe są wliczone w cenę, chyba że zapisano inaczej w opisie obiektu. Parkingi publiczne nie są częścią umowy wynajmu, wszelkie informacje o nich nie są wiążące. Standardowe wymiary łóżek:

  • pojedyncze 190 x 90 cm
  • francuskie (1 materac dla 2 osób) 190 x 140 cm
  • łóżko podwójne (2 materace) 190 x 80 cm
  • łóżka piętrowe są najczęściej przeznaczone dla dzieci.

Podane w opisach odległości i wymiary należy traktować szacunkowo. Użytkowanie należących do obiektu wakacyjnego lub osiedla wakacyjnego sprzetów i obiektów takich jak np.: basen, plac zabaw, kort tenisowy itp. jest wliczone w cenę, o ile w opisie nie podano inaczej. Obiekty publiczne (baseny, korty tenisowe, restauracje itp.) nie są częścią kontraktu wynajmu, wszystkie wskazówki ich dotyczące mają jedynie charakter informacyjny i nie są zobowiązujące.

Czy Interhome ma rezydentów

Klient Interhome odbiera klucze od osoby odpowiedzialnej za klucze, nazywanej keyholderem. Osoba ta posługuje się językiem lokalnym, nie ma obowiązku znać języków obcych, np. angielskiego. Duża część osób odpowiedzialnych za klucze zna w stopniu komunikatywnym np. język angielski. Interhome nie ma swoich rezydentów. Wszelkie pytania, problemy i pytania o pomoc na miejscu należy kierować bezpośrednio do keyholdera lub biura Interhome.

Zamów bezpłatny katalog lub ofertę "szytą na miarę"!

Zapisz się na newsletter
Wszystko, co ważne dla każdego kierowcy. Zmiany przepisów, mandaty, testy aut, moto porady i wiele innych. Bądź na czasie z tym, co dzieje się w świecie motoryzacji, zapisz się na nasz newsletter.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Branża motoryzacyjna w kryzysie, coraz więcej restrukturyzacji

Branża motoryzacyjna w Polsce i Europie przeżywa poważny kryzys – w 2024 roku zlikwidowano 54 tys. miejsc pracy, najwięcej od czasu pandemii. Według raportu MGBI wzrosła też liczba postępowań restrukturyzacyjnych do 141, co pokazuje, że firmy coraz częściej szukają ratunku poza upadłością.

CANARD uruchomiło dwa nowe fotoradary [mapa fotoradarów, taryfikator mandatów, punkty karne]

Centrum Automatycznego Nadzoru nad Ruchem Drogowym uruchomiło w zeszłym tygodniu dwa nowe fotoradary. Gdzie znajdują się nowo uruchomione fotoradary? Jakie są ograniczenia na drogach? Z jakimi konsekwencjami powinni liczyć się kierowcy za przekroczenie prędkości?

Bezpłatna komunikacja zamiast biletów i rowerów miejskich? Czas na odważne decyzje w polskich miastach

Czy naprawdę warto utrzymywać system biletowy, skoro i tak w ponad 68% ( 2025 roku może to być jeszcze więcej) pokrywamy koszty transportu publicznego z budżetów miast? A może pora na poważną debatę o całkowicie bezpłatnej komunikacji miejskiej w Polsce?

KGP: 106 002 interwencji, 389 wypadków drogowych, 27 ofiar śmiertelnych. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 106 002 interwencji. Byli wzywani do 389 wypadków drogowych.

REKLAMA

Ekologiczny samochód może być droższy od normalnego, uważają teraz polscy posiadacze aut. O ile więcej za niego są skłonni zapłacić

Podejście Polaków do tego, czy ich nowe auto będzie miało rozwiązania ekologiczne czy też nie, widoczne jest w gotowości do poniesienia wyższych kosztów w imię bardziej przyjaznych środowisku technologii. Już co trzeci uważa, że samochód ekologiczny może być droższy niż standardowy.

Ekologiczne auto? Ponad połowa Polaków nie dopłaciłaby do niego

Czy ekologiczność samochodu to dla Polaków ważny czynnik i element decyzyjny przy zakupie? Ponad jedna trzecia ankietowanych w badaniu przeprowadzonym przez Santander Consumer Multirent byłaby w stanie dopłacić do takiego pojazdu.

Bezpieczeństwo na opak – dlaczego polskie drogi z pierwszeństwem są sztucznie spowalniane?

Na polskich drogach coraz częściej mamy do czynienia z sytuacją, w której bezpieczeństwo planowane jest wbrew logice inżynierii ruchu drogowego. Droga z pierwszeństwem powinna gwarantować płynność. Czas na rewizję praktyk inżynierii drogowej.

System e-TOLL - co zrobić w przypadku nieuzasadnionego mandatu?

Cyfryzacja w działalności transportowej to duże ułatwienie. Wciąż jednak zdarzają się pomyłki. Zdarzyło Ci się dostać mandat, pomimo uiszczonej opłaty za przejazd autostradą? Sprawdź, co należy zrobić w przypadku niesłusznego mandatu.

REKLAMA

KGP: 110 588 interwencji, 460 wypadków drogowych, 24 ofiary śmiertelne. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 110 588 interwencji. Byli wzywani do 460 wypadków drogowych.

Transport ostatniego etapu – czy elektryczne pojazdy to klucz do efektywności?

Choć to tylko końcowy odcinek drogi, „ostatnia mila” bywa najdroższym elementem całego łańcucha dostaw – potrafi pochłonąć od 40[1] do nawet 53[2] procent jego kosztów. W erze błyskawicznego e-commerce i rosnących oczekiwań klientów dotyczących tempa oraz elastyczności dostaw, wyzwania logistyczne mnożą się. Dodatkowo nowe przepisy o Strefach Czystego Transportu ograniczają możliwość korzystania z pojazdów spalinowych, zmuszając firmy do modernizacji flot i inwestowania w nisko- lub zeroemisyjne rozwiązania. Wszystko to sprawia, że skuteczne zarządzanie dostawami na ostatnim etapie wymaga dziś nie tylko sprawności operacyjnej, ale także innowacyjnego podejścia i zrównoważonych technologii.

REKLAMA