Najczęściej zadawane pytania osób korzystających z Interhome
REKLAMA
REKLAMA
Czy cena jest stała?
REKLAMA
Dokonując rezerwacji w Interhome i wpłacając 30% zaliczkę klienci otrzymują 100% gwarancję, że wartość wyjazdu z Interhome nie ulegnie zmianie. Należy wybrać swoje wymarzone miejsce wakacyjne i ze spokojem oczekiwać na najlepszy czas w roku - na urlop! Przeglądając oferty należy pamiętać, że podane ceny dotyczą wynajęcia apartamentu czy domu wakacyjnego za tydzień dla podanej ilości osób.
Czy można wynająć obiekt, gdzie akceptowane są psy?
Właśnie z myślą o tych, którzy jadą na wakacje z psem lub kotem i nie chcą na miejscu narażać się np. na krytyczne uwagi niezadowolonych sąsiadów, Interhome przygotował ofertę, gdzie psiaki są mile widziane.
Jeśli nie umiem, nie mam czasu szukać oferty samodzielnie na www, czy mogę oczekiwać pomocy ze strony Interhome?
Jeśli klienci mają trudności z wyborem należy podać swoje wymagania – Interhome przygotowuje dla Państwa ofertę szytą na miarę! Czekamy na zapytania pod numerem telefonu 022 642 23 84, prosimy do nas napisać: info@interhome.pl. albo przesłać formularz do wypełnienia na stronie www.interhome.pl
Czy Interhome posiada oferty last minute?
Klienci mogą rezerwować oferty w systemie "last minute" na 7 dni przed datą rozpoczęcia pobytu. W Interhome "last minute" nie oznacza gorszego standardu. Po prostu, jeśli na 7 dni przed datą przyjazdu nie mamy jeszcze rezerwacji - cena może być obniżona - nawet o 33%. Współpracujący z nami właściciele wychodzą ze słusznego założenia, że lepiej wynająć dom lub apartament za niższą cenę niż ma on być niewykorzystany. Taka promocja dotyczy ok. połowy naszej oferty - często są to superluksusowe, 4- lub 5-gwiazdkowe wille i apartamenty.
Czy i po co jest kaucja?
Kaucja to określona na umowie kwota, która jest pobierana w gotówkowej lub bezgotówkowej formie w dniu odbioru kluczy. Ma charakter zwrotny, jest formą zabezpieczenia na wypadek ewentualnych szkód, które mogą uczynić osoby użytkujące obiekt.
Jak liczyć dzieci?
Liczba osób jest ograniczona do podanej w ofercie, dzieci powinny być liczone tak jak osoby dorosłe, chyba że w danym obiekcie przewidziane są dostawki.
Czy obiekty można rezerwować tylko w terminie sobota – sobota?
W sezonie większość obiektów może być rezerwowana w terminie sobota – sobota, poza sezonem mogą to być terminy krótsze, min. 3 noce lub rozpoczynające się nietypowo od innego dnia tygodnia. W większych miastach często są to terminy nietypowe zarówno w przypadku ilości dni jak i dnia rozpoczęcia pobytu. W wyszukiwarce pojawiają się po narzuceniu konkretnego terminu odpowiednio dostępne oferty.
W jaki sposób znaleźć obiekt i jak odbiera się klucze?
Klucze odbierane są w biurach lokalnych na miejscu lub przekazywane przez osobę prywatną w określonym w dokumentach miejscu. Opisową trasę dojazdu klienci otrzymują na voucherze – dokumencie podróży. Wybrane oferty mają określone namiary GPS.
Jakiego rodzaju wyposażenia należy się spodziewać?
REKLAMA
Rodzaj i jakość wyposażenia obiektów Interhome jak również ich otoczenie są często odzwierciedleniem bardzo szczególnej kultury narodowej i regionalnej.
W każdym domu/apartamencie wakacyjnym Klient może spodziewać się: samodzielnej części mieszkalnej bez dostępu dla osób trzecich, wystarczającej ilości miejsc siedzących w części mieszkalnej,stołu do posiłków z wystarczającą ilością miejsc siedzących, możliwości gotowania z odpowiednią ilością sprzętu do gotowania, lodówki i niezbędnej ilości zastawy stołowej.
W obiektach wakacyjnych całorocznych ogrzewanie jest oczywiście zapewnione i z reguły wliczone w cenę. W typowo letnich miejscowościach wypoczynkowych ogrzewanie zapewnione jest tylko wówczas, gdy zostało ono wymienione w katalogu, znajduje się tam również informacja o tym, czy jest ono dodatkowo płatne.
Odbiorniki telewizyjne są zazwyczaj kolorowe. Czarno-białe telewizory zdarzają się rzadko i jest to podane w katalogu.
Jeśli w domu jest kominek, to oczywiście Klient może z niego korzystać, ale drewno do kominka jest dodatkowo płatne, chyba że w opisie oferty podano, iż jest do dyspozycji na miejscu lub należy zapewnić je sobie we własnym zakresie.
Należące do obiektu miejsca parkingowe są wliczone w cenę, chyba że zapisano inaczej w opisie obiektu. Parkingi publiczne nie są częścią umowy wynajmu, wszelkie informacje o nich nie są wiążące. Standardowe wymiary łóżek:
- pojedyncze 190 x 90 cm
- francuskie (1 materac dla 2 osób) 190 x 140 cm
- łóżko podwójne (2 materace) 190 x 80 cm
- łóżka piętrowe są najczęściej przeznaczone dla dzieci.
Podane w opisach odległości i wymiary należy traktować szacunkowo. Użytkowanie należących do obiektu wakacyjnego lub osiedla wakacyjnego sprzetów i obiektów takich jak np.: basen, plac zabaw, kort tenisowy itp. jest wliczone w cenę, o ile w opisie nie podano inaczej. Obiekty publiczne (baseny, korty tenisowe, restauracje itp.) nie są częścią kontraktu wynajmu, wszystkie wskazówki ich dotyczące mają jedynie charakter informacyjny i nie są zobowiązujące.
Czy Interhome ma rezydentów
Klient Interhome odbiera klucze od osoby odpowiedzialnej za klucze, nazywanej keyholderem. Osoba ta posługuje się językiem lokalnym, nie ma obowiązku znać języków obcych, np. angielskiego. Duża część osób odpowiedzialnych za klucze zna w stopniu komunikatywnym np. język angielski. Interhome nie ma swoich rezydentów. Wszelkie pytania, problemy i pytania o pomoc na miejscu należy kierować bezpośrednio do keyholdera lub biura Interhome.
Zamów bezpłatny katalog lub ofertę "szytą na miarę"!
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.