REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Ruszyła produkcja nowego Audi TT

Subskrybuj nas na Youtube
Audi TT 2015
Audi TT 2015
Audi

REKLAMA

REKLAMA

Na Węgrzech rozpoczęto produkcję nowego Audi TT. Do tej pory fabryka w tym kraju wyprodukowała ponad pół miliona egzemplarzy tego modelu.

Audi TT: ruszyła produkcja na Węgrzech!

REKLAMA

W AUDI HUNGARIA MOTOR Kft. właśnie rozpoczyna się seryjna produkcja trzeciej generacji Audi TT i Audi TTS Coupé. Po Audi A3 Limousine, S3 Limousine i nowym A3 Cabriolet, których produkcja na Węgrzech rozpoczęła się już w ubiegłym roku, z taśmy produkcyjnej zakładów w Győr będzie teraz zjeżdżać także nowe Audi TT. Wszystkie te modele w całości wytwarzane są w węgierskiej fabryce czterech pierścieni. Audi TT wzbudza podziw zwłaszcza swym sportowym charakterem, pełną emocji stylistyką i innowacyjnymi rozwiązaniami technicznymi napędu, obsługi oraz instrumentów pokładowych.

REKLAMA

„Nasze zakłady na Węgrzech od wielu lat udowadniają, że budowane w nich samochody spełniają wszystkie wymagania segmentu premium. Zawdzięczamy to elastycznej i doświadczonej załodze. Dzięki niej i jej olbrzymiej wiedzy, światowy sukces modelu TT może być kontynuowany“ – mówi dr Hubert Waltl, członek zarządu Audi AG ds. produkcji.

Thomas Faustmann, szef AUDI HUNGARIA MOTOR Kft. podkreśla: „Pełna produkcja nowego Audi TT to szczytowe osiągnięcie zakładów w Győr. Historia sukcesu rozpoczęła się tu już przed 15 laty -  montażem pierwszej generacji Audi TT Coupé. Audi Hungaria, we współpracy z zakładami w Ingolstadt, wyprodukowało w minionych latach ponad pół miliona egzemplarzy modelu TT.“

REKLAMA

„Nowa generacja Audi TT to trzeci model, który w całości będzie wytwarzany w nowej fabryce w Győr“ mówi Gerd Walker, szef produkcji w węgierskich zakładach Audi. „Bezproblemowe uruchomienie nowej linii produkcyjnej to ważna dla Audi Hungaria chwila. Dzięki niej, zakłady są w pełni wykorzystane.“

Obecnie, w nowej fabryce zatrudnionych jest ponad trzy tysiące ludzi. Ośmiuset spośród nich pracowało już wcześniej, przy produkcji innych modeli. Wszyscy zostali przeszkoleni w ramach komplementarnego programu szkoleń, w specjalnie stworzonym w tym celu przez Audi Hungaria centrum projektowo-szkoleniowym oraz w niemieckich oddziałach Audi.  

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Seryjna produkcja pierwszej generacji Audi TT rozpoczęła się w 1998 roku. W roku 2006 pojawiła się druga jego generacja, a w 2009 roku rozpoczęto wytwarzanie Audi TT RS. W listopadzie ubiegłego roku z taśmy w Győr  zjechało pięćsettysięczne Audi TT z dwudziestopięciomilionowym silnikiem – czterocylindrowym TFSI o pojemności dwóch litrów. Podczas Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Genewie
w marcu 2014, zadebiutowała trzecia generacja Audi TT. 

Kolejne wcielenie tego kompaktowego, sportowego auta i tym razem przyciągnęło uwagę pełną emocji stylistyką i ogromną dynamiką. Innowacyjne rozwiązania techniczne zastosowane w napędzie, w koncepcji obsługi oraz zupełna nowość -  Audi virtual cockpit, to cechy nowego coupé. Koncepcję obsługi w nowym modelu TT na nowo, całkowicie od podstaw, przeprojektowano. Gdy w roku 1998 na rynku pojawiło Audi TT, jego stylistyka oznaczała rewolucję – surowy, geometryczny, zamknięty formalnie język nadawał mu status ikony.

W nowej generacji TT styliści Audi sięgnęli do wielu z tych detali i zestawili je w nowym kontekście, uzyskując dynamiczny i pełen różnorodności efekt. Pod maskami nowych TT i TTS pracują czterocylindrowe silniki z turbodoładowaniem i wtryskiem bezpośrednim. Zakres mocy sięga od 135 kW (184 KM) do 228 kW (310 KM). Dwie jednostki benzynowe TFSI i jeden motor TDI łączą w sobie sportową siłę z pionierską wydajnością. System Start-Stop to element wyposażenia seryjnego każdego z nich.

Źródło: materiały prasowe Audi

Zapisz się na newsletter
Wszystko, co ważne dla każdego kierowcy. Zmiany przepisów, mandaty, testy aut, moto porady i wiele innych. Bądź na czasie z tym, co dzieje się w świecie motoryzacji, zapisz się na nasz newsletter.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Branża motoryzacyjna w kryzysie, coraz więcej restrukturyzacji

Branża motoryzacyjna w Polsce i Europie przeżywa poważny kryzys – w 2024 roku zlikwidowano 54 tys. miejsc pracy, najwięcej od czasu pandemii. Według raportu MGBI wzrosła też liczba postępowań restrukturyzacyjnych do 141, co pokazuje, że firmy coraz częściej szukają ratunku poza upadłością.

CANARD uruchomiło dwa nowe fotoradary [mapa fotoradarów, taryfikator mandatów, punkty karne]

Centrum Automatycznego Nadzoru nad Ruchem Drogowym uruchomiło w zeszłym tygodniu dwa nowe fotoradary. Gdzie znajdują się nowo uruchomione fotoradary? Jakie są ograniczenia na drogach? Z jakimi konsekwencjami powinni liczyć się kierowcy za przekroczenie prędkości?

Bezpłatna komunikacja zamiast biletów i rowerów miejskich? Czas na odważne decyzje w polskich miastach

Czy naprawdę warto utrzymywać system biletowy, skoro i tak w ponad 68% ( 2025 roku może to być jeszcze więcej) pokrywamy koszty transportu publicznego z budżetów miast? A może pora na poważną debatę o całkowicie bezpłatnej komunikacji miejskiej w Polsce?

KGP: 106 002 interwencji, 389 wypadków drogowych, 27 ofiar śmiertelnych. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 106 002 interwencji. Byli wzywani do 389 wypadków drogowych.

REKLAMA

Ekologiczny samochód może być droższy od normalnego, uważają teraz polscy posiadacze aut. O ile więcej za niego są skłonni zapłacić

Podejście Polaków do tego, czy ich nowe auto będzie miało rozwiązania ekologiczne czy też nie, widoczne jest w gotowości do poniesienia wyższych kosztów w imię bardziej przyjaznych środowisku technologii. Już co trzeci uważa, że samochód ekologiczny może być droższy niż standardowy.

Ekologiczne auto? Ponad połowa Polaków nie dopłaciłaby do niego

Czy ekologiczność samochodu to dla Polaków ważny czynnik i element decyzyjny przy zakupie? Ponad jedna trzecia ankietowanych w badaniu przeprowadzonym przez Santander Consumer Multirent byłaby w stanie dopłacić do takiego pojazdu.

Bezpieczeństwo na opak – dlaczego polskie drogi z pierwszeństwem są sztucznie spowalniane?

Na polskich drogach coraz częściej mamy do czynienia z sytuacją, w której bezpieczeństwo planowane jest wbrew logice inżynierii ruchu drogowego. Droga z pierwszeństwem powinna gwarantować płynność. Czas na rewizję praktyk inżynierii drogowej.

System e-TOLL - co zrobić w przypadku nieuzasadnionego mandatu?

Cyfryzacja w działalności transportowej to duże ułatwienie. Wciąż jednak zdarzają się pomyłki. Zdarzyło Ci się dostać mandat, pomimo uiszczonej opłaty za przejazd autostradą? Sprawdź, co należy zrobić w przypadku niesłusznego mandatu.

REKLAMA

KGP: 110 588 interwencji, 460 wypadków drogowych, 24 ofiary śmiertelne. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 110 588 interwencji. Byli wzywani do 460 wypadków drogowych.

Transport ostatniego etapu – czy elektryczne pojazdy to klucz do efektywności?

Choć to tylko końcowy odcinek drogi, „ostatnia mila” bywa najdroższym elementem całego łańcucha dostaw – potrafi pochłonąć od 40[1] do nawet 53[2] procent jego kosztów. W erze błyskawicznego e-commerce i rosnących oczekiwań klientów dotyczących tempa oraz elastyczności dostaw, wyzwania logistyczne mnożą się. Dodatkowo nowe przepisy o Strefach Czystego Transportu ograniczają możliwość korzystania z pojazdów spalinowych, zmuszając firmy do modernizacji flot i inwestowania w nisko- lub zeroemisyjne rozwiązania. Wszystko to sprawia, że skuteczne zarządzanie dostawami na ostatnim etapie wymaga dziś nie tylko sprawności operacyjnej, ale także innowacyjnego podejścia i zrównoważonych technologii.

REKLAMA