Volkswagen zdobywcą 34 nagród w Cannes
REKLAMA
REKLAMA
Największy europejski producent samochodów na festiwalu zatytułowanym „International Festiwal of Creativity” zdobył aż 34 nagrody - Złote, Srebrne i Brązowe Lwy. A nawet Tytanowego. To wyróżnienie przyznano mu za kampanię na rzecz środowiska i ekologii pt. „Think Blue”. Natomiast za reklamę telewizyjną amerykańskiego Passata pt. „The Force” przyznano mu dwie złote nagrody i jedną brązową. 34 nagrody to pierwszy tak duży sukces w dorobku Volkswagena.
REKLAMA
Zobacz też: Nowa Jetta podbiła USA
REKLAMA
To niewiarygodny sukces, z którego jesteśmy bardzo dumni, bowiem nagrody te potwierdzają najwyższą jakość naszej pracy. Te 34 Lwy są bezpośrednim rezultatem naszej innowacyjności i kreatywności we wszystkich dziedzinach” – powiedział Luca de Meo, szef marketingu koncernu i marki Volkswagen.
W sumie Volkswagen otrzymał, oprócz największego –tytanowego- wyróżnienia, osiem Złotych Lwów, czternaście Srebrnych oraz jedenaście Brązowych. Specjaliści z branży reklamowej docenili kampanie marketingowe Volkswagena z wielu państw. Nagrodzone spoty pochodzą z USA, Niemiec, Holandii, Australii, Nowej Zelandii, Szwecji, Wielkiej Brytanii, Norwegii, Chin, Argentyny i Brazylii.
Zobacz też: Volkswagen... który prowadzi się sam
Wyjątkowo udana była szwajcarska kampania „The Speed Camera Lottery”- kontynuacja inicjatywy „Think Blue”, która zgarnęła Tytanowego Lwa oraz amerykańska „The Force”. Wyróżniony także został film, w którym główną rolę zagrał Darth Vader. Oglądalność filmu na YouTubie osiągnęła poziom 40 mln wyświetleń.
REKLAMA
REKLAMA