Akcja serwisowa Renault - kilka tysięcy egzemplarzy Clio musi trafić do serwisów
REKLAMA
REKLAMA
Renault Polska powiadomiło Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w Renault Clio IV. generacji wyprodukowanych w fabryce w Oyak i Bursa w Turcji, a także w Flins i Dieppe we Francji w przypadku silnego zderzenia pasażerowie mogą odnieść poważniejsze obrażenia. Gdy w bagażniku pojazdu znajduje się ciężki bagaż, w razie kolizji zachodzi możliwość pęknięcia osi zawiasu centralnego stelaża oparcia 1/3 dzielonej tylnej kanapy oraz przemieszczenia się bagażu do przestrzeni pasażerskiej.
REKLAMA
Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest łącznie 7737 samochodów. Lista numerów VIN znajduje się TUTAJ.
Właściciele samochodów zostaną powiadomieni listami poleconymi o możliwości wystąpienia usterki oraz zaproszeni do autoryzowanych serwisów w celu zamontowania wspornika wzmacniającego oś zawiasu centralnego stelaża oparcia 1/3 dzielonej tylnej kanapy.
Informacji związanych z kampanią serwisową udziela Renault Polska Sp. z o.o. (adres: ul. Marynarska 13, 02-674 Warszawa; tel.: 800 900 803; e-mail: kontakt.klient@renault.com.pl).
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.