Akcja serwisowa Infiniti - w samochodach tej marki może dojść do wystrzelenia poduszki powietrznej
REKLAMA
REKLAMA
Firma IP Sp. z o.o. zajmująca się sprzedażą samochodów marki Infiniti na rynku polskim powiadomiła Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów o problemach mogących wystąpić w pojazdach japońskiej marki. W Infiniti Q30/QX30 (H15), wyprodukowanych od początku produkcji do 19.07.2017 r. w Wielkiej Brytanii, wskutek wadliwej konstrukcji jedynym połączeniem elektrycznym kolumny kierownicy z masą jest sprężyna zegarowa (kabel spiralny). W przypadku uszkodzenia tego elementu podświetlona zostanie lampka ostrzegawcza poduszki powietrznej. Jeśli użytkownik zignoruje ostrzeżenie i będzie kontynuować jazdę przez dłuższy czas, na kierownicy mogą zgromadzić się ładunki elektrostatyczne, które w wyjątkowych sytuacjach mogą ulec wyładowaniu poprzez obwód elektryczny poduszki powietrznej kierowcy, co może spowodować jej wystrzelenie. Na rynku polskim akcja serwisowa obejmuje 482 auta, a numery VIN wadliwych pojazdów znajduje się tutaj: Lista numerów VIN.
REKLAMA
Właściciele samochodów zostaną poinformowani o akcji serwisowej listownie oraz podczas wizyt w autoryzowanych serwisach. Naprawa będzie zrealizowana nieodpłatnie.
Informacji związanych z kampanią udziela IP Sp. z o.o. Sp. k. (adres: ul. Rzemieślnicza 26, 30 - 403 Kraków; tel. 22 510 00 07).
Źródło: UOKiK
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.