REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Dostawcze Volkswageny na minuty. Carsharing razem z 4Mobility

Dostawcze Volkswageny na minuty. Carsharing razem z 4Mobility.
Dostawcze Volkswageny na minuty. Carsharing razem z 4Mobility.
Materiały prasowe Volkswagen

REKLAMA

REKLAMA

Volkswagen Samochody użytkowe razem z operatorem 4Mobility uruchamia usługę wynajmu samochodów dostawczych na minuty. Program startuje w Warszawie i Poznaniu.

REKLAMA

Zarówno na ulicach Warszawy, jak i Poznania w ramach usługi pojawiło się 15 samochodów dostawczych marki Volkswagen. Do floty zalicza się 7 modeli Caddy, 4 Transportery i 4 Crfatery. Każdy z pojazdów można wynająć na minut wprost z aplikacji stworzonej przez 4Mobility. Usługa powstawała w wyniku współpracy trzech podmiotów. Pierwsze dwa to Volkswagen i 4Mobility. Kolejny to Volkswagen Financial Services, który odpowiada za opcje finansowania pojazdów udostępnianych klientom na minuty.

REKLAMA

Marka Volkswagen Samochody Użytkowe nie tylko dostarcza pojazdy w ramach projektu, ale również wspiera operacyjnie i biznesowo działania koncernu VW AG, współprojektując rozwiązania tego testu. Upatrujemy w tej części biznesu szansy na rozwój nie tylko produktów optymalnie dopasowanych do potrzeb danego segmentu klientów, ale także modeli biznesowych, jakie mogą ewoluować wraz z rozwojem dostaw ostatniej mili oraz Smart City. Chcemy kreować nowoczesną logistykę miejską - powiedziała Magda Piekarczyk, kierownik komunikacji marketingowej i PR marki Volkswagen Samochody Użytkowe.

Volkswagen carsharing - współpraca z 4Mobility to początek

Czemu Volkswagen zdecydował się uczestniczyć w takiej inicjatywie? Tak naprawdę za projektem stoi poszerzenie fazy okresu testowego rozwiązań związanych z wynajmem pojazdów. Podobny program będzie wdrożony nie tylko w Polsce, ale i innych krajach europejskich. Wnioski płynące z obsługi carsharingu dostawczaków pozwolą na wypracowanie modelu biznesowego dla projektu ProShare oraz na weryfikacji potencjału carsharingu aut dostawczych w Polsce. Jak Volkswagen Samochody Dostawcze pisze w oficjalnej informacji prasowej, niezależnie od startu projektu stworzonego we współpracy z 4Mobility, marka testować będzie sharing aut w sieci dealerskiej marki, udostępniając je klientom obecnie eksploatującym samochody dostawcze marki Volkswagen.

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Testowanie pojazdów zautomatyzowanych. Resort Infrastruktury ma plan!

Testowanie pojazdów zautomatyzowanych. Resort Infrastruktury ma plan! W ocenie Ministerstwa Infrastruktury, projekt nowelizacji ustawy Prawo o ruchu drogowym ma zapewnić bezpieczeństwo ruchu drogowego. Projekt trafił do konsultacji.

Auta autonomiczne na drogach publicznych. MI chce testować

Z projektu noweli ustawy Prawo o ruchu drogowym, opublikowanego w poniedziałek na stronie Rządowego Centrum Legislacyjnego (RCL) wynika, że Ministerstwo Infrastruktury chce wprowadzić możliwość testowania pojazdów półautonomicznych i autonomicznych na publicznych drogach.

System RedLight w Kielcach. Na skrzyżowaniu działa aż 36 kamer

Centrum Automatycznego Nadzoru nad Ruchem Drogowym (CANARD) poinformowało o włączeniu systemu RedLight w Kielcach. Na skrzyżowaniu działa aż 36 kamer. Czym jest system RedLight i jak działa? Kto otrzyma mandat?

Lekkie pojazdy elektryczne - co warto o nich wiedzieć

Większe miasto to zakorkowane ulice, duża emisja dwutlenku węgla i przeciętna prędkość jazdy km/h. Ponadto średnia liczba pasażerów w samochodach poruszających się po miastach to zaledwie 1,3 osoby. Czy lekkie pojazdy elektryczne zrewolucjonizują sposób poruszania się po mieście? 

REKLAMA

KGP: 99 221 interwencji, 380 wypadków drogowych, 22 ofiary śmiertelne. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 99 221 interwencji. Byli wzywani do 380 wypadków drogowych.

Od stycznia 2025 r. nowe obowiązki właścicieli i zarządców niektórych budynków. Wysyp stacji ładowania aut elektrycznych już się zaczął

W ewidencji Urzędu Dozoru Technicznego widnieje już ponad 10 200 punktów ładowania aut elektrycznych. Tylko w listopadzie ich liczba wzrosła o przeszło 760! Tak gwałtowne przyspieszenie w budowie infrastruktury dla elektryków ma związek z przepisami, które wchodzą w życie 1 stycznia – oceniają eksperci Powerdot. Jest też inna przyczyna.

CANARD: Uruchomiono dwa nowe odcinkowe pomiary prędkości

Centrum Automatycznego Nadzoru nad Ruchem Drogowym (CANARD) poinformowało o uruchomieniu dwóch kolejnych odcinkowych pomiarów prędkości. Jeden z nich został uruchomiony na trasie A1, a drugi na DW935. 

KGP: 100 285 interwencji, 385 wypadków drogowych, 23 ofiary śmiertelne. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 100 285 interwencji. Byli wzywani do 385 wypadków drogowych.

REKLAMA

Zmienią się zasady nakładania opłat drogowych: opłata infrastrukturalna, opłata nakładana ze względu na emisję CO2, opłata nakładana ze względu na zanieczyszczenie powietrza [Projekt ustawy]

Zmienią się zasady nakładania opłat drogowych: opłata infrastrukturalna, opłata nakładana ze względu na emisję CO2, opłata nakładana ze względu na zanieczyszczenie powietrza. Projekt ustawy trafił do uzgodnień i konsultacji.

Jak zarządzać flotą pojazdów elektrycznych

Badania rynkowe pokazują, że główne obawy, potrzeby i oczekiwania użytkowników elektromobilności, zarówno w firmach, jak i wśród indywidualnych konsumentów, dotyczą infrastruktury ładowania, zasięgu pojazdów elektrycznych oraz kosztów ich eksploatacji. To właśnie te kwestie stanowią obecnie największe wyzwania techniczne w procesie elektryfikacji flot. Dodatkowym wyzwaniem jest przekonanie pracowników do adaptacji nowych technologii.

REKLAMA