REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Land Rover Range Rover SV Coupe - tylko dla wybranych

Łukasz Kuźmiuk
Land Rover Range Rover SV Coupe / fot. Land Rover
Land Rover Range Rover SV Coupe / fot. Land Rover
Land Rover

REKLAMA

REKLAMA

Range Rover to najbardziej luksusowy model w gamie Land Rovera, jednak jego wyjątkowość szybko topnieje w obliczu najnowszej, limitowanej do zaledwie 999 egzemplarzy wersji tego auta. Oto Land Rover Range Rover SV Coupe!
Land Rover Range Rover SV Coupe / fot. Land Rover

Land Rover

Land Rover

REKLAMA

Range Rover SV Coupe to wyjątkowy model, który powstanie jedynie w 999 egzemplarzach. Najnowszy SUV z Wielkiej Brytanii nawiązuje do pierwszego Range Rovera, który początkowo był oferowany z trzydrzwiowym nadwoziem. Auto zostało stworzone przez studio projektowe Land Rover Design i dział Special Vehicle Operations, a każdy egzemplarz będzie ręcznie składany według indywidualnej specyfikacji klienta.

REKLAMA

W porównaniu do 5-drzwiowego Range Rovera wersja SV Coupe wyróżnia się pięknymi proporcjami i stosunkowo dynamicznym nadwoziem. Drzwi pozbawiono ramek, dzięki czemu można odnieść wrażenie, że dach "wisi" w powietrzu. Jednocześnie pozostawiono charakterystyczny styl większego Range Rovera, dzięki czemu od razu widać z jakim autem mamy do czynienia. Samochód może się toczyć na opcjonalnych 23-calowych alufelgach, a nadwozie może być dwukolorowe. Co ciekawe, na specjalne życzenie dział Special Vehicle Operations oferuje klientowi skorzystanie z palety 100 kolorów lakierów. Warto zwrócić uwagę na przednie reflektory Pixel-Laser LED ze 144 diodami LED i czterema diodami laserowymi, które zapewniają pięciokrotnie więcej światła niż zwykłe diody LED w dodatkowych laserowych światłach drogowych (ponad 500m) i działają po przekroczeniu prędkości 80 km/h, gdy nie zostaną wykryte żadne zewnętrzne źródła światła. 

Land Rover Range Rover SV Coupe / fot. Land Rover

Land Rover

Land Rover

REKLAMA

Najwyższy poziom luksusu i można odnaleźć także w środku. Producent twierdzi, że skórzana tapicerka foteli Semi-Anline przenosi wnętrze Range Rovera na poziom porównywalny do wykończenia prywatnych odrzutowców i jachtów najlepszych światowych stoczni. Klienci zamawiający model SV Coupe mogą wybierać spośród czterech kontrastowych kompozycji kolorystycznych wnętrza oraz wielu wersji wnętrza o jednym odcieniu tapicerki. Do tego dochodzą trzy okleiny z naturalnego drewna. W ramach usług działu Special Vehicle Operations można zdecydować się na różne wykończenie - skórę o różnej kolorystyce z przodu i z tyłu oraz o indywidualnym pikowanym wzorze, kontrastowe przeszycie, haft na zagłówkach, grawerowane klamki i nakładki progowe oraz emblematy z metalu szlachetnego.

Pod maską Land Rovera Range Rovera SV Coupe zamontowano wspomagany kompresorem silnik benzynowy V8 o pojemności 5 litrów, generujący 565 KM i 700 Nm. Motor połączono z 8-biegową przekładnią automatyczną i stałym napędem na wszystkie koła, dzięki czemu samochód przyspiesza od 0 do 100 km/h w zaledwie 5,3 sekundy, a jego prędkość maksymalna to 266 km/h. Ponadto na wyposażeniu nowego Range Rovera znalazł się reduktor, aktywna blokada mechanizmu różnicowego, system Terrain Response 2 i pneumatyczne zawieszenie z możliwością regulacji prześwitu. Warto dodać, że SV Coupe może przejeżdżać przez wodę o głębokości do 900 mm i ciągnąć przyczepy o masie do 3,5 tony.

Land Rover Range Rover SV Coupe trafi do sprzedaży w czwartym kwartale 2018 roku i będzie dostępny jedynie na indywidualne zamówienie.

Dalszy ciąg materiału pod wideo
Land Rover Range Rover SV Coupe / fot. Land Rover

Land Rover

Land Rover

Land Rover Range Rover SV Coupe / fot. Land Rover
Land Rover
Land Rover Range Rover SV Coupe / fot. Land Rover
Land Rover
Land Rover Range Rover SV Coupe / fot. Land Rover
Land Rover
Land Rover Range Rover SV Coupe / fot. Land Rover
Land Rover
Land Rover Range Rover SV Coupe / fot. Land Rover
Land Rover
Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Pasażerów czeka armagedon. Paraliż taxi w Polsce

W artykule opublikowanym w środę w “Rzeczpospolitej” omówiono problem, który dotknął taksówki w Polsce. Nowe przepisy spowodowały paraliż w tej branży, a pasażerowie muszą uzbroić się w cierpliwość. 

Tyle muszą kosztować elektryki, żeby Polacy przesiedli się z aut spalinowych. Ważna wiadomość dla producentów

Prawie jedna czwarta Polaków rozważa przesiadkę na samochody elektryczne, co stanowi historyczny wynik. Jednak wysokie ceny i brak rozbudowanej infrastruktury ładowania stanowią przeszkodę.

Sensacje w sprzedaży nowych samochodów: Skoda zdetronizowała Toyotę, a nowe auta wciąż tanieją

Maj 2024 roku przyniósł niecodzienne zmiany na polskim rynku motoryzacyjnym. Podczas gdy sprzedaż nowych samochodów osobowych cały czas dynamicznie rośnie, to sprzedaż nowych samochodów dostawczych do 3,5 tony mocno zanurkowała. Cały czas przy tym spadają ceny, a Skoda Octavia przeskoczyła dominującą długo w sprzedaży Toyotę Corollę.

Wybór samochodu. Polacy zwracają uwagę na cenę, koszty eksploatacji i bezpieczeństwo

Niezależnie od wieku i poziomu zarobków, dla Polaków najważniejszym kryterium przy wyborze samochodu jest cena. Warto również zwrócić uwagę na koszty eksploatacji, zwłaszcza w starszych grupach wiekowych. Kobiety bardziej niż mężczyźni cenią sobie bezpieczeństwo - wynika z raportu Santander Consumer Multirent.

REKLAMA

Seniorzy, zwłaszcza mieszkańcy terenów wiejskich, są bardziej skłonni zamienić auta na elektryczne niż pozostałe grupy Polaków

Kolejne badania pokazują jak błędny jest stereotyp emeryta przywiązanego do gotówki przynoszonej przez listonosza czy unikającego korzystania ze smartfonowych aplikacji. Seniorzy w większości są nowocześni i gotowi na daleko idące zmiany technologiczne. Kolejnym tego dowodem jest pozytywny stosunek do elektromobilności.

Chińskie pojazdy elektryczne na celowniku Komisji Europejskiej. "Zagrożenie dla unijnych producentów"

Komisja Europejska podjęła decyzję o nałożeniu tymczasowych ceł na chińskie pojazdy elektryczne z powodu “nieuczciwego subsydiowania” przez chińskie firmy tego sektora. Subsydia te stanowią zagrożenie dla unijnych producentów. KE zwróciła się do władz ChRL w celu osiągnięcia porozumienia w tej kwestii. Jeśli negocjacje z Pekinem nie przyniosą rezultatów, tymczasowe cła wejdą w życie od 4 lipca.

Kierowco, do czwartku duże utrudnienia na autostradzie A1

Na autostradzie A1 pod Łodzią do czwartku 13 czerwca potrwają duże utrudnienia dla kierowców. Będzie wymieniana popękana betonowa płyta nawierzchni, zamknięty jest również prawy pas jezdni. 

Zniknie ponad siedem milionów aut. Sprawdź, kiedy ostatnio robiłeś te badania

W poniedziałek, 10 czerwca, z Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców zostanie wykreślonych ponad siedem milionów aut. To wynika z szacunków Ministerstwa Cyfryzacji. Przede wszystkim chodzi o samochody, które fizycznie już od dawna nie istnieją, ale wciąż są obecne w bazach danych. 

REKLAMA

Od 7,09/l za Pb98, od 6,36/l za Pb95, od 6,38/l za diesla i od 2,69/l za autogaz. Tyle możemy zapłacić za paliwa na stacjach

Eksperci z serwisu e-petrol.pl przewidują spadek cen detalicznych paliw w nadchodzącym tygodniu. Możemy oczekiwać, że benzyna Pb95 będzie kosztować od 6,36 do 6,48 zł/l, a diesel - od 6,38 do 6,49 zł/l. Zauważono, że cena ropy naftowej na giełdzie w Londynie była w tym tygodniu najniższa od lutego.

Ciężar elektryfikacji transportu drogowego właśnie spadł na firmy logistyczne. Poradzą sobie z tym wyzwaniem?

Udział elektrycznych vanów, wykorzystywanych głównie w logistyce miejskiej przekracza zaledwie 1% unijnej floty pojazdów tej klasy. Napędzanych prądem ciężarówek jest jeszcze mniej, bo to wkład na poziomie 0,1%. W Polsce jest znacznie gorzej, na domiar złego, według najnowszych kalkulacji ACEA, aby sprostać celom dekarbonizacji transportu, infrastruktura ładowania w UE powinna być budowana osiem razy szybciej niż obecnie i to tylko w przypadku pojazdów lekkich do 3,5 t. Potrzeba miliardów na inwestycje, a rządowego wsparcia wystarczy na ułamek realnych potrzeb. Logistyka już wie, że transformację musi sfinansować sama, a zagrożeń i problemów wciąż przybywa.  

REKLAMA