Jubileuszowa wersja Indici
REKLAMA
REKLAMA
Tata Indica w Europie do takich aut się nie zalicza. Nie była tu żadną rewolucją, ani też niczym innowacyjnym nie zaskakiwała. W Polsce auto sprzedawane jest od września 2008, a przecież w rodzimych Indiach produkowane już od dziesięciu lat. Tam nadal uważa się ją za przełomowy samochód - przynajmniej dla hinduskiej motoryzacji. Był to pierwszy pojazd, który został stworzony samodzielnie przez konstruktorów Tata Motors.
REKLAMA
Zobacz też: Fiat Strada debiutuje w polskich salonach
Z tego też powodu wylansowano wersję 10th Anniversary, opartą na nowej generacji Indici. Oferowana jest tylko w białym kolorze, przy czym dach pomalowano na czarno, a logo i chromowaną listwę na złoto. Ma pięcioramienne, aluminiowe felgi, radio i system grający firmy Blaupunkt i jasne wykończenie wnętrza. Każdy egzemplarz ma swój indywidualny numer, co jest typowe dla limitowanych wersji. Samochód oferowany jest z dwoma silnikami - wysokoprężnym Quadrajet o mocy 75 KM, który jest niczym innym jak znanym fiatowskim dieslem 1.3 Multijet oraz benzynowym Safire o poj. 1.2 litra i mocy 69 KM. Ten drugi jest własną konstrukcją hinduskiego producenta.
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.