Wyjatkowy Maybach na 125 rocznicę Marki
REKLAMA
REKLAMA
Od 2002 roku Maybach definiuje na nowo standardy w klasie luksusowych limuzyn, kontynuując jednocześnie tradycję legendarnych modeli przedwojennych. Model 125! jest polakierowany wyszukaną kombinacją lakierów Tahiti Black i Patagonia Silver,i wyposażony w 20-calowe obręcze w kolorze matowej czerni z polerowanymi ramionami oraz unikatowa rzeźba wlotu powietrza do chłodnicy.
REKLAMA
Zobacz też: Maybach 57S Coupe Xenatec
REKLAMA
Wnętrze limuzyny pokrywają srebrne przeszycia tapicerki Stromboli, elementy deski rozdzielczej pokryte lakierem fortepianowym i włóknem węglowym oraz grawerowane laserowo, podświetlane diodami LED logo na centralnym podłokietniku. Dodatkowo na pokrywie schowka na rękawiczki wyszyto autograf Wilhelma Maybacha. Rozkładany tylny fotel, zarezerwowany dotychczas dla Maybacha 62 i 62 S, dostępny jest teraz również w modelach 57 i 57 S. Na życzenie klienta tapicerka może zostać ręcznie ozdobiona kryształami SWAROVSKI. Srebrem próby 925 pokryto emblemat z napisem MAYBACH MANUFAKTUR, który umieszczono w górnej części oparć foteli. Paleta kolorów tapicerki, wykładziny i podsufitki wzbogaciła się o trzy nowe zestawienia, w tym elementy z włókna węglowego łączone z takimi odcieniami jak czerwień i srebro.
Maybach oferuje także zaprojektowany specjalnie z myślą o wnętrzu limuzyny rozpylacz perfum, wcześniej dostępny jedynie dla limitowanej edycji Zeppelin, wyprodukowanej w liczbie 100 sztuk. Na życzenie standardowy, 9,5-calowy wyświetlacz może w modelu 62 ustąpić miejsca ekranowi o przekątnej 19 cali. Zainstalowana z przodu pojazdu kamera umożliwi pasażerom tylnej kanapy śledzenie sytuacji na drodze, a router WLAN - korzystanie z szybkiego internetu. Kierowca i pasażerowie mają do dyspozycji nowy telefon z zestawem głośnomówiącym i Bluetooth, odtwarzacz DVD oraz 600-watowy system audio BOSE z 21 głośnikami.
Zobacz też: Mercedes GLK – teraz z pięcioletnią gwarancją
W modelach 57 i 62 powietrze dociera do chłodnicy przez 20 subtelnych łuków, zaś warianty 57 S i 62 S można rozpoznać po 12 postawnych, nacinanych listwach. W obu przypadkach osłona jest teraz większa i nakreślona bardziej pionowo. Nowe lusterka zewnętrzne obniżają hałas i poprawiają widoczność. Klasyczne linie dopełniają 19-calowe obręcze dla modeli 57 i 62 oraz 20-calowe dla 57 S i 62 S.
Chociaż moc silnika napędzającego modele 57 S i 62 S wzrosła o 13 kW (18 KM), do 463 kW (630 KM), w obu przypadkach spadło średnie zużycie paliwa (z 16,4 do 15,8 l/100 km) i emisja dwutlenku węgla (z 390 do 368 g/km). Modele 57 i 62 nadal dysponują mocą 405 kW (550 KM), jednak zużywają teraz mniej paliwa (średnio 15,0 zamiast dotychczasowych 15,9 l/100 km) i emitują mniej dwutlenku węgla (350 zamiast 383 g/km). Wszystkie 12-cylindrowe agregaty Maybacha spełniają normę emisji spalin Euro V.
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.
REKLAMA