Limitowana wersja Mégane: R.S Trophy

REKLAMA
REKLAMA
Renault Megane R.S Trophy będzie legitymowało się mocą 265 KM i momentem obrotowym 360 Nm. Nowa wersja jest wyposażona w większe, 19 calowe koła, a podwyższona moc silnika pozwala wykorzystać pełnię możliwości sportowego zawieszenia Cup.
REKLAMA
Maksymalny moment obrotowy w zmodyfikowanym silniku 2.0 Turbo jest dostępny od 3000 do 5000 obr./min a stosunek masy do mocy wynosi 5,09 kg/KM. Co daje 132,5 KM z jednego litra pojemności. Dzięki tym zabiegom, przyspieszenie od 0 do 100 km/h trwa 6 sekund a prędkość maksymalna wynosi 254 km/h. Auto posiada specjalne ustawienia zawieszenia Cup i samoblokujący mechanizm różnicowy w seryjnej specyfikacji pojazdu.
Zobacz też: Test Renault Laguna III – krok w stronę jakości
REKLAMA
Ogumienie Bridgestone Potenza RE050A – wywodzące się z Formuły 1 – ma zapewnić dobre trzymanie się drogi na suchej i mokrej nawierzchni, zwłaszcza w ciasnych zakrętach. Konstruktorzy podkreślają, że sportowe Renault ma zadowolić się średnim zużyciem paliwa na poziomie 8,2 l/ 100 km.
We wnętrzu znajdą się fotele kubełkowe Recaro, a wyświetlacz centralny będzie przekazywał informacje z Systemu R.S. Monitor. Jest to nowoczesny, telemetryczny system pokładowy, rejestrujący parametry pracy układów mechanicznych pojazdu i wyświetlający je w czasie rzeczywistym podczas jazdy na torze, do której Mégane R.S. Trophy jest przeznaczone. Swoje możliwości ma udowodnić podczas Renault Sport Day 17 czerwca 2011 r. na torze Nürburgring (Niemcy).
Zobacz też: Renault Megane II
Otwarcie zamówień nastąpi 20 czerwca 2011 r. Samochód będzie oferowany w następujących krajach: Francja, Wielka Brytania, Niemcy, Belgia, Portugalia, Hiszpania, Włochy, Szwajcaria, Austria i Słowenia.
Auto będzie kosztowało około 35 500 euro.



REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.
REKLAMA