REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Alfa Romeo Giulia

Alfa Romeo Giulia
Alfa Romeo Giulia
Alfa Romeo

REKLAMA

REKLAMA

Po prezentacji elektryzującej i superszybkiej Giulii QV, Alfa Romeo pokazała „cywilną” odmianę modelu.

Nowa Alfa Romeo Giulia - napęd na tył

Nową Giulię wyróżniają nienaganne proporcje, prostota oraz dbałość o wykończenie każdego szczegółu. Decyzja o zastosowaniu napędu na tylną oś jest nie tylko hołdem złożonym legendzie Alfy Romeo; jest rozwiązaniem technicznym, które zapewnia wysokie osiągi oraz dobrą zabawę i emocjonującą jazdę. Kolejną cechą wyróżniającą nowy model Giulia jest optymalny rozkład mas na obie osie i wyrafinowany układ zawieszenia (patent Alfa Romeo) oraz (według informacji producenta) najbardziej bezpośredni układ kierowniczy w tym segmencie na rynku. Ponadto w Alfie Romeo Giulia zastosowano ultralekkie materiały,  jak włókno węglowe, aluminium, kompozyt oraz tworzywo sztuczne. To wszystko w celu uzyskania najlepszej relacji masy do mocy (w najmocniejszej wersji Quadrifoglio wynosi on mniej niż 3 KM/kg).
Do bardziej wyrafinowanych rozwiązań zastosowanych w nowej Giulii należy zintegrowany system hamulcowy (Integrated Braking System IBS) znacznie redukujący drogę hamowania oraz aktywne zawieszenie.

REKLAMA

Alfa Romeo Giulia

Alfa Romeo Giulia

Alfa Romeo

Alfa Romeo

Zobacz też: Test Alfa Romeo Giulietta QV 1750 TBI 240 KM TC

Wyłącznie w wersji Quadrifoglio, zastosowano technologię Torque Vectoring, gdzie występuje rozdzielenie momentu na dwa koła osi tylne oraz system Active Aero Splitter, który aktywnie zarządza dociskiem aerodynamicznym przy dużych prędkościach.

Zobacz też: Nowa Alfa Romeo Giulia: limuzyna z tylnym napędem

Alfa Romeo Giulia QV - nawet 510 KM

Na Salonie Samochodowym w Genewie wystawiono różne konfiguracje modelu. Poziom wyposażenia Giulia Super zaprezentowano z silnikiem wysokoprężnym 2.2 JTDM o mocy 180 KM i silnikiem benzynowym 2.0 Turbo o mocy 200 KM natomiast wersję Quadrifoglio z najmocniejszą jednostką silnikową 2.9 V6 Bi Turbo o mocy aż 510 KM.
Wersja Giulia Super wyróżnia się wysoką jakością wnętrza: siedzenia foteli oraz deskę rozdzielczą pokryto luksusową skórą połączoną z dodatkami w naturalnym drewnie. Auto ma zaintalowane felgi ze stopów lekkich o rozmiarze 18" oraz takie rozwiązania techniczne, jak nowy system infotainment Connect 3D Nav 8.8" oraz sportową kierownicę z przyciskami sterowania.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Źródło: Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia
Alfa Romeo
Alfa Romeo Giulia
Alfa Romeo
Alfa Romeo Giulia
Alfa Romeo
Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Parkując uszkodziła 10 samochodów

Pech, nieostrożność, a może nietrzeźwość? 41-letnia mieszkanka Olsztyna, usiłując zaparkować samochód na osiedlowej uliczce uszkodziła… 10 samochodów. Kobieta nie chciała przebadać się alkomatem.

Czy w aucie trzeba mieć przy sobie dowód rejestracyjny?

Zostałeś zatrzymany do kontroli? Sprawdź, jakie dokumenty musisz przy sobie posiadać. Dowód rejestracyjny, prawo jazdy i aktualne ubezpieczenie OC są jednymi z najważniejszych dokumentów każdego kierowcy.

Badanie: 72 proc. przy zakupie używanego samochodu kieruje się jego ceną

Przy wyborze używanego auta, każdy kupujący bierze pod uwagę inne czynniki. Niezależnie od tego jaki model jest w centrum zainteresowania kupującego, i tak najczęściej branym czynnikiem przy wyborze auta jest jego cena. Model i marka samochodu schodzą na dalszy plan.

Dobra passa motoryzacji dobiega końca

Chociaż produkcja sprzedana pojazdów w I kwartale br. przekroczyła 60 mld zł, ogólne wyniki branży wskazują, że dobra passa przemysłu motoryzacyjnego w Polsce dobiega końca. Tak wynika z informacji firmy AutomotiveSuppliers.pl.

REKLAMA

Po polskich drogach jeżdżą coraz starsze samochody, najbardziej leciwe są Volkswageny, a auta jakich marek mają najmniej lat

14,7 lat – tyle wynosi obecnie średni wiek samochodu zgłaszanego do ubezpieczenia. Jest to o 12 miesięcy więcej niż cztery lata wcześniej. Jednak w przypadku najczęściej spotykanych w Polsce modeli samochodów, średnia jest jeszcze wyższa i sięga prawie 18 lat.

Konfiskata auta nietrzeźwym kierowcom. Będą zmiany przepisów, ale czy na pewno łagodniejsze dla kierujących pojazdami

Kolejna zmiana przepisów dotyczących przepadku pojazdów jako kary dla nietrzeźwych kierowców. . Do Sejmu trafił projekt zmiany ustawy, w ramach którego to nie policja, ale sąd będzie dokonywał konfiskaty, ale jednocześnie zaostrzone zostaną przepisy dotyczące przepadku pojazdu.

Pijany kierowca staranował ogrodzenie. Stracił prawo jazdy w siedmiu kategoriach

35-letni pijany kierowca ciężarowej scanii staranował ogrodzenie prywatnej posesji w Szydłówku koło Mławy. Kary nie będą niskie. 

Polacy jeżdżą starymi autami. Czy można je ubezpieczyć?

Średnia wieku samochodu w Polsce wynosi 15,9 lat. Na takie samochody trudno wykupić polisę Auto Casco. Na szczęście niektóre towarzystwa ubezpieczają nawet 20-letnie pojazdy.

REKLAMA

Tylko 0,5 promila wystarczy, żeby stracić samochód. Zmienią się przepisy dotyczące pijanych kierowców

Do Sejmu trafi projekt nowelizacji Kodeksu karnego oraz niektórych innych ustaw. Projekt zakłada zmianę przepisów dotyczących konfiskaty pojazdów pijanym kierowcom. Czy to w końcu pomoże zatrzymać falę nieodpowiedzialnych kierowców na polskich drogach?

Od 1 lipca 2024 r. zmiany w opłatach drogowych! Polacy także to odczują, mimo że wzrost cen dotyczy naszych sąsiadów

Od 1 lipca 2024 r. zmieniły się opłaty drogowe w Niemczech. Opłaty dotyczą głównie branży transportu drogowego, czyli kierowców ciężarowych. Nowe stawki opłat najbardziej odczują przewoźnicy z Polski i Litwy.

REKLAMA