REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.
Audi A4 Fot. Audi
Audi A4 Fot. Audi
Audi

REKLAMA

REKLAMA

Audi wprowadziło właśnie do sprzedaży najnowszą wersję swojego najpopularniejszego auta. Poniżej przedstawiamy cennik wersji Limousine (sedana), Avant (kombi) i uterenowionej wersji Allroad quattro.

Ceny Audi A4 Limousine z silnikami benzynowymi:

1,8 TFSI 170 KM z sześciobiegową skrzynią manualną i napędem na przód                126 900 zł

REKLAMA

1,8 TFSI 170 KM ze skrzynią multitronic i napędem na przód                                     136 400zł

2,0 TFSI 211 KM ze skrzynią multitronic i napędem na przód                                     147 800 zł

2,0 TFSI 211 KM z manualną skrzynią biegów i napędem quattro                               151 400 zl

2,0 TFSI 211 KM ze skrzynią S tronic i napędem quattro                                           160 900 zł

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Zobacz też: Pierwsza jazda: Nowe Audi A4 2012

 Ceny Audi A4 Limousine z silnikami diesla:

2,0 TDI 120 KM z sześciobiegową skrzynią manualną i napędem na przód                  126 700 zł

2,0 TDI 136 KM z sześciobiegową skrzynią manualną i napędem na przód                  130 700 zł

2,0 TDI 143 KM z sześciobiegową skrzynią manualną i napędem na przód                  132 600 zł

2,0 TDI 143 KM ze skrzynią multitronic i napędem na przód                                       142 100 zł

2,0 TDI 177 KM z sześciobiegową manualną skrzynią biegów                                    141 600 zł

2,0 TDI 177 KM ze skrzynią multitronic i napędem na przód                                       151 100 zł

2,0 TDI 177 KM z sześciobiegową skrzynią manualną i napędem quattro                    154 700 zł

3,0 TDI 204 KM ze skrzynią multitronic i napędem na przód                                       194 600 zł

3,0 TDI 245 KM ze skrzynią S tronic i napędem quattro                                              214 900 zł

Zobacz też: Audi A1 Sportback: systemy multimedialne

Ceny Audi A4 Avant z silnikami benzynowymi:

1,8 TFSI 170 KM z sześciobiegową skrzynią manualną i napędem na przód                134 700 zł

1,8 TFSI 170 KM ze skrzynią multitronic i napędem na przód                                     144 200zł

2,0 TFSI 211 KM ze skrzynią multitronic i napędem na przód                                     155 600 zł

2,0 TFSI 211 KM z manualną skrzynią biegów i napędem quattro                               159 200 zl

2,0 TFSI 211 KM ze skrzynią S tronic i napędem quattro                                           168 700 zł

Zobacz też: Test Audi Q3: polska premiera

 Ceny Audi A4 Avant z silnikami diesla:

2,0 TDI 120 KM z sześciobiegową skrzynią manualną i napędem na przód                  134 5700 zł

2,0 TDI 136 KM z sześciobiegową skrzynią manualną i napędem na przód                  138 500 zł

2,0 TDI 143 KM z sześciobiegową skrzynią manualną i napędem na przód                   140 400 zł

2,0 TDI 143 KM ze skrzynią multitronic i napędem na przód                                       149 900 zł

2,0 TDI 177 KM z sześciobiegową manualną skrzynią biegów                                      149 400 zł

2,0 TDI 177 KM ze skrzynią multitronic i napędem na przód                                        158 900 zł

2,0 TDI 177 KM z sześciobiegową skrzynią manualną i napędem quattro                        162 500 zł

3,0 TDI 204 KM ze skrzynią multitronic i napędem na przód                                        203 500 zł

3,0 TDI 245 KM ze skrzynią S tronic i napędem quattro                                              223 800 zł

Zobacz też: Pierwsza jazda: Audi A1 Sportback

Ceny Audi A4 Allroad quattro:

2,0 TFSI 211 KM z sześciobiegową manualną skrzynią biegów                                      163 900 zł

2,0 TFSI 211 KM ze skrzynią S tronic                                                                      173 400 zł

2,0 TDI 177 KM z sześciobiegową skrzynią manualną                                                  167 200 zł

3,0 TDI 245 KM ze skrzynią S tronic                                                                        224 500 zł

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Polacy już wnioskują o dopłaty do aut elektrycznych. Ile można dostać?

Nowy program dopłat do zakupu lub leasingu samochodów elektrycznych ruszył 3 lutego. Na ten moment złożono blisko 400 wniosków. O jakie kwoty można się ubiegać?

Rejestracja samochodu w Polsce przez obcokrajowca

Obcokrajowcy planujący pobyt w Polsce dłuższy niż 6 miesięcy muszą zarejestrować swój pojazd, niezależnie od tego, czy przyjechali z własnym, czy planują kupić nowy. Rejestracja jest konieczna do legalnego poruszania się po drogach oraz świadczenia usług transportowych. Formalności można załatwić w urzędzie zgodnym z miejscem zameldowania, ale co w przypadku braku meldunku? Gdzie szukać pomocy?

System "RedLight": Czy naprawdę poprawia bezpieczeństwo?

System "RedLight", czyli kamery rejestrujące przejazd na czerwonym świetle, budzi wiele kontrowersji wśród kierowców. Czy słusznie? Czy kamery rejestrujące przejazd na czerwonym świetle rzeczywiście zmniejszają liczbę wypadków i poprawiają bezpieczeństwo, czy może są jedynie kolejnym narzędziem do generowania przychodów dla budżetu? Przyjrzyjmy się faktom.

KGP: 96 923 interwencji, 247 wypadków drogowych, 23 ofiary śmiertelne. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 96 923 interwencji. Byli wzywani do 247 wypadków drogowych.

REKLAMA

NaszEauto nie dla wszystkich. Kto nie skorzysta z programu?

Dlaczego program NaszEauto (dawniej „Mój Elektryk 2.0”) mający wspierać elektromobilność w Polsce budzi kontrowersje? Kto, po wprowadzonych w drugiej edycji zmianach, nie ma możliwości skorzystać z dofinasowania?

Jazda pod prąd na S7. 66-latka nie wiedziała, w którym miejscu popełniła błąd

Nietypowe zgłoszenie odebrali policjanci na skrzynkę "Stop agresji drogowej". Na nagraniu, które podesłał kierowca, widać auto jadące drogą ekspresową pod prąd. 66-latka nie zdawała sobie sprawy z tego, że jechała niezgodnie z przepisami.

Odcinkowy pomiar prędkości, system RedLight i fotoradar [Nowe lokalizacje]

Centrum Automatycznego Nadzoru nad Ruchem Drogowym poinformowało o uruchomieniu nowego odcinkowego pomiaru prędkości, systemu RedLight w nowej lokalizacji oraz fotoradaru. Gdzie kierowcy nieprzestrzegający przepisów ruchu drogowego mogą liczyć się z mandatami i punktami karnymi?

Branża TSL w 2025 r. - najważniejsze trendy. Transformacja cyfrowa, regionalizacja łańcuchów dostaw, restrukturyzacja

W 2025 r. spodziewane jest ożywienie polskiej gospodarki. Według prognoz PKB wzrośnie do 3,7 proc. wobec 3,1 proc. w 2024 roku. – Aby wykorzystać prognozowane przyspieszenie firmy muszą wziąć pod uwagę trendy, które będą kształtować sektor transportu, spedycji i logistyki w 2025 roku, jednocześnie zmieniając oblicze całej branży – mówi Joanna Porath, właścicielka agencji celnej AC Porath.

REKLAMA

Szajka złodziei samochodów rozbita. Łącznie odzyskano 19 pojazdów

Policjanci z Małopolski zatrzymali dwie osoby, które zajmowały się kradzieżą samochodów w województwach małopolskim, podkarpackim i śląskim. W wyniku ich działań odzyskano 19 pojazdów warte około 2 milionów złotych, a także skradzione części samochodowe.

Paraliż na ulicach miast? Samorządowe pułapki planistyczne

Korki w polskich miastach: infrastruktura niedostosowana do potrzeb, uleganie aktywistom miejskim, likwidacja miejsc parkingowych i zwężanie ulic. Czy buspasy są dobrym rozwiązaniem? Samorządowe pułapki planistyczne.

REKLAMA