Lancia Musa
REKLAMA
REKLAMA
Musa została przedstawiona po raz pierwszy na wiosennych targach motoryzacyjnych w Genewie w 2004 roku. Na rynku pojawiła się w 2005 roku, a pod koniec 2007 roku przeszła nieznaczny facelifting.
REKLAMA
Zobacz również: Tata Indica Vista
Lancia Musa wyposażana jest w dwa typy silników. Benzynowy o pojemności 1.4 16V 95 KM, charakteryzujący dynamiką pracy i oszczędnością. Prędkość maksymalna to 175km/h, od 0 do 100 przyspiesza w ciągu 11,5 sekundy. Producent jako ciekawostkę podaje informację, że Lancia Musa w tej wersji silnikowej, do całkowitego zatrzymania się hamuje w ciągu 33 sekund.
Lancia może też pochwalić się niezłym wynikiem jeśli chodzi o zużycie paliwa: w cyklu miejskim to 8,7 l/100 km, poza miastem 5,4 l/100 km, zaś w cyklu mieszanym osiąga spalanie na poziomie 6,6 l/ 100 km.
Zobacz również: Odświeżony Opel Corsa
Można również kupić Lancię z silnikiem Diesla typu Mulitijet o pojemności 1.3 i mocy 95 KM. Wyposażony jest w turbosprężarkę o zmiennej geometrii, dzięki której moc maksymalna 95 KM osiągana jest przy maksymalnym momencie napędu 200 Nm przy 1750 obrotach na minutę. Przyspieszenie od 0 do 100 to 12,5 sekundy, prędkość maksymalna 173km/h. Zużycie paliwa w cyklu miejskim to 6,0 l/100km, poza miastem 4,0 l/100 km, w cyklu mieszanym 4,7 l/100 km. Ponadto ten zespół napędowy jest zgodny z normą Euro 4.
REKLAMA
REKLAMA