Tata Xenon
REKLAMA
REKLAMA
Xenon to pick-up nie tylko z wyglądu. Auto posiada napęd na cztery koła, który jest elektronicznie rozdzielany na obie osie. Samoblokujący się mechanizm różnicowy oraz reduktor, mające pomóc w pokonywaniu trudnego terenu.
REKLAMA
Zobacz również: Tata Indigo
Niestety, dostępna jest tylko jedna jednostka napędowa, którą będzie 2,2-litrowy turbodiesel z systemem common rail, o mocy 140 KM i maksymalnym momencie obrotowym wynoszącym 320 Nm. Prędkość maksymalna Xenona wynosi 160 km/h, a przyspieszenie do setki zajmuje mu około 16 sekund. W pojeździe montowana jest 5-biegowa, manualna skrzynia biegów. Według producenta auto w trybie mieszanym spali 8.5 l paliwa, ale zamontowano w nim bak o objętości 65 l- niewielkiej, jak na auto tej klasy.
Klienci będą mieli do wyboru wersję z pojedynczą, dwuosobową, lub podwójną, pięcioosobową kabiną. W wyposażeniu auta znalazły się manualna klimatyzacja, skórzana kierownica, elektronicznie sterowane szyby i centralny zamek.
Zobacz również: Jak działa napęd 4x4 z centralnym mechanizmem różnicowania?
REKLAMA
Ładowność pojazdu wynosi 1100 kg w wersji dwuosobowej lub 1000 kg w wersji pięcioosobowej. Skrzynia ładunkowa ma wymiary 1880 na 1414 mm, ale w miejscu nadkoli szerokość zmniejszona jest do 1055 mm. Istnieje też możliwość kupna auta z zabudowaną częścią ładunkową.
Tata Xenon to tańsza alternatywa dla popularnych, japońskich pick-upów. Auto produkowane jest od 2007, a w Polsce można je kupić od 2008 roku. Wersja dwuosobowa kosztuje 39 900 zł (44 900 z zabudową), a pięcioosobowa 54 900 zł (64 900 z zabudową).
REKLAMA
REKLAMA