REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

TwinAir

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail

Silnik 1.0 i 0.9 TwinAir - awarie, problemy, opinie

Silnik 0.9 TwinAir i 1.0 TwinAir miały przynieść ekologiczną rewolucję w gamie Fiata. I choć nie miały poważnych problemów technicznych, są wyprowadzane z gamy. Czemu?

Test Fiat 500 0.9 TwinAir 105 KM

Fiat 500 przeszedł pod koniec 2015 roku drobny, acz znaczący facelifting. Postanowiliśmy sprawdzić jakie zmiany wprowadził do tego modelu włoski producent i czy mały, acz relatywnie mocny silnik 0.9 TwinAir to dobry wybór do tego auta.

Test Lancia Ypsilon III 0.9 TwinAir 85 KM: awangardowy maluch

Lancia Ypsilon III adresowana jest do osób ceniących styl i indywidualizm, a od auta oczekujących także wysokiej mobilności i funkcjonalności. Postanowiliśmy sprawdzić jak nowa Lancia spisuje się z najmocniejszym, dwucylindrowym silnikiem na rynku jakim jest TwinAir.

Silnik 0.9 TwinAir zasilany metanem CNG!

Fiat rozszerza paletę swoich silników o bardzo ekologiczną jednostkę napędową zasilaną metanem. Motor ten to znany i ceniony przedstawiciel rodziny TwinAir czyli 0.9 TwinAir Turbo.

REKLAMA

Test Fiat Punto 0.9 TwinAir 85KM : turbodoładowane dwa cylindry

Fiat Punto III generacji doczekał się kolejnej modernizacji. W porównaniu do odmiany Evo, wersja 2012 ma wyróżniać się przede wszystkim zastosowaniem nowatorskiej jednostki napędowej TwinAir, dysponującej zaledwie dwoma cylindrami. I właśnie dokładnie taka jednostka pracuje w prezentowanym egzemplarzu.

Miejskie auto z turbodoładowanym silnikiem. Poradnik kupującego

Miejskie samochody, z ekonomicznymi a zarazem dynamicznymi silnikami wyposażonymi w turbodoładowanie cieszą się rosnącą popularnością. Postanowiliśmy sprawdzić, którzy producenci oferują typowo miejskie auta z mocnymi silnikami o pojemności nie większej niż 1000 cm3.

Porównanie silników TwinAir, TSI i EcoBoost

Małolitrażowe, turbodoładowane silniki benzynowe na dobre zadomowiły się na rynku motoryzacyjnym. Zapewniają autom świetne osiągi i niskie zużycie paliwa. Postanowiliśmy przedstawić trzy najbardziej popularne konstrukcje : TwinAir, EcoBoost oraz TSI.

REKLAMA

REKLAMA