REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

III Wykłady ProLogis i DHL w Wyższej Szkole Logistyki

Subskrybuj nas na Youtube

REKLAMA

REKLAMA

Ponad 400 studentów wzięło udział w wykładach ProLogis poświęconych idealnej współpracy pomiędzy logistykiem a deweloperem powierzchni magazynowych, które odbyły się 17 maja w Wyższej Szkole Logistyki w Poznaniu.

Prelekcję poprowadzili Kris Pauwels, Vice President Development & Account Management ProLogis w Polsce oraz Kevin Sey - Senior Development Manager DHL Real Estate EMEA.

REKLAMA

Było to już trzecie spotkanie przygotowane i opracowane przez specjalistów z firmy ProLogis w ramach cyklu corocznych spotkań i warsztatów Log Meeting – Spotkania i warsztaty w Wyższej Szkole Logistyki.

W wykładach udział wzięli studenci Wyższej Szkoły Logistyki oraz uczniowie klas logistycznych szkół średnich. Uczestnicy spotkania otrzymali certyfikaty potwierdzające uczestnictwo w wykładzie.

REKLAMA

Uczestnicy spotkania mieli możliwość poznania specyfiki zagadnień dotyczących wielowymiarowego współdziałania partnerów w zakresie projektowania i budowy obiektu magazynowego. Na konkretnych przykładach Kris Pauwels z ProLogis i Kevin Sey z DHL wyjaśnili jak powinno budować się wieloletnią i owocną współpracę pomiędzy deweloperem a strategicznym klientem oraz jak ważny w procesie budowania magazynu i relacji z partnerami jest element „homo-logisticus”.

Prelegenci wyjaśnili w jaki sposób deweloper może sprostać wymaganiom światowego lidera oferującego kompleksowe rozwiązania logistyczne. Podjęli również próbę oceny zmieniających się potrzeb klientów, a tym samym wymagań wobec nowoczesnych magazynów na przestrzeni ostatnich lat.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

- Chcielibyśmy bardzo podziękować za zaproszenia do udziału w tym wyjątkowym przedsięwzięciu – powiedział Kevin Sey, Senior Development Manager DHL Real Estate EMEA. - Udział w takiej prelekcji adresowanej dla młodych adeptów sztuki zwanej logistyką to dla mnie prawdziwa przyjemność i nie ukrywam wyzwanie.

REKLAMA

- To fantastyczna przygoda występować przed tak chłonnym wiedzy, a zarazem wymagającym audytorium” - powiedział Kris Pauwels, Vice President Development & Account Management ProLogis w Polsce. „Studenci Wyższej Szkoły Logistyki to młodzi i ambitni ludzie, przyszli specjaliści rynku. Pozycja lidera w branży zobowiązuje nas do dzielenia się z nimi swoją wiedzą i doświadczeniem.”

„Aspekty współpracy pomiędzy logistykiem a deweloperem wzbudziły ogromne zainteresowanie wśród studentów naszej uczelni – powiedział Wojciech Zalewski, Rzecznik Prasowy WSL –
- Bardzo się cieszę, że nasi studenci mogą czerpać bezpośrednio wiedzę od tak wysokiej klasy specjalistów.

ProLogis, przyjmując nowatorskie podejście do branży nieruchomości przemysłowych, już od sześciu lat współpracuje z Wyższą Szkołą Logistyki, oferując Uczelni swoje wsparcie, wiedzę i doświadczenie.

Firma wspiera również najlepszych studentów WSL, nagradzając ich za wysiłek włożony w studia i przygotowanie prac dyplomowych. W ramach konkursu „PROLOGIS NAJLEPSZYM” ProLogis funduje stypendia finansowe dla autorów najlepszej pracy licencjackiej i magisterskiej oraz dla najlepszego absolwenta WSL.

Zapisz się na newsletter
Wszystko, co ważne dla każdego kierowcy. Zmiany przepisów, mandaty, testy aut, moto porady i wiele innych. Bądź na czasie z tym, co dzieje się w świecie motoryzacji, zapisz się na nasz newsletter.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Masz kody 01, 78 albo 107 w prawie jazdy? Zobacz, co one naprawdę oznaczają w 2025 r.

Kody wpisane na prawie jazdy to coś więcej niż przypadkowe cyfry. To informacje o ograniczeniach i obowiązkach, które każdy kierowca musi znać. Mogą oznaczać konieczność jazdy w okularach, używania automatycznej skrzyni biegów albo prowadzenia wyłącznie pojazdu specjalnie dostosowanego do twoich potrzeb. Niektóre kody dotyczą osób z niepełnosprawnością, inne zwykłych problemów zdrowotnych, jak słabszy wzrok. Sprawdź, co oznaczają w 2025 roku i dlaczego nieprzestrzeganie ich grozi poważnymi konsekwencjami.

Punkty karne 2025. Jak je sprawdzić, zmniejszyć liczbę i nie stracić prawa jazdy?

Jeden mandat potrafi kosztować nie tylko kilkaset złotych, ale też kilka punktów karnych, które w 2025 roku trudniej niż kiedykolwiek zredukować. Po przekroczeniu limitu kierowca ryzykuje utratę prawa jazdy, a ubezpieczyciel może podnieść składkę OC nawet o kilkadziesiąt procent. Sprawdź, jak kontrolować swoje punkty, kiedy grozi Ci odebranie uprawnień i czy kurs redukcyjny rzeczywiście się opłaca.

76-latek potrącił trójkę dzieci. Wypadki z udziałem seniorów – czy powinni tracić prawo jazdy?

W czerwcu 2025 r. 85‑letni kierowca wjechał samochodem do centrum handlowego w Gdyni – na szczęście bez ofiar. Teraz, 17 sierpnia, 76‑latek w Oleśnicy potrącił trzy dziewczynki na przejściu dla pieszych. Dzieci zostały zabrane do szpitala, a policja zatrzymała uprawnienia mężczyzny, który jechał bez wymaganej kategorii prawa jazdy. Te dramatyczne zdarzenia wywołały ponowną falę debat: czy wiek powinien decydować o zabieraniu prawa jazdy, czy najważniejsze są regularne badania zdrowia i sprawność psychomotoryczna?

149 zł zamiast 98 zł za badanie techniczne pojazdu. Stawki nie były zmieniane od 20 lat. Jest projekt rozporządzenia

Stawki za badanie techniczne pojazdu pójdą w górę. Zamiast 98 zł zapłacimy 149 zł. Co więcej, kwota ta będzie okresowo waloryzowana. Obecna nie wzrosła od 20 lat. Jest projekt rozporządzenia.

REKLAMA

KGP: 123 264 interwencji, 619 wypadków drogowych, 56 ofiar śmiertelnych. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 123 264 interwencji. Byli wzywani do 619 wypadków drogowych.

Tachografy: dofinansowanie 2025

Będzie dofinansowanie do wymiany tachografów dla przewoźników ze środków KPO. Nowe tachografy G2V2 mają być używane obowiązkowo już od 19 sierpnia 2025 r. Tymczasem jest dopiero projekt rozporządzenia o udzieleniu pomocy de minimis na częściowe lub całkowite refinansowanie wymiany tachografów.

Kierowca autobusu był pijany i pod wpływem narkotyków, dodatkowo jechał z pękniętą szybą czołową. Odpowie przed sądem

Pijany i pod wpływem środków odurzających kierowca prowadził jeden z miejskich autobusów w Radomiu. Teraz grozi mu do trzech lat pozbawienia wolności, kara grzywny i zakaz prowadzenia pojazdów.

KGP: 114 643 interwencji, 456 wypadków drogowych, 27 ofiar śmiertelnych. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 114 643 interwencji. Byli wzywani do 456 wypadków drogowych.

REKLAMA

Wymiana kart kierowców i problemy z tachografami G2V2. Będą nowe przepisy

Kierowcy nie mogą wymienić kart do starszych tachografów na nowe, odpowiednie dla tachografów G2V2. Jedyną możliwością wymiany kart jest sytuacja utraty lub zniszczenia kart. Trwają prace nad nowymi przepisami.

5 powodów, przez które możesz stracić prawo jazdy w 2025 roku – nie tylko punkty i alkohol

Stracić prawo jazdy możesz szybciej, niż myślisz. W 2025 roku wystarczy jeden nieprzemyślany manewr, by pożegnać się z uprawnieniami. Nawet jeśli masz za sobą lata bezkolizyjnej jazdy. Coraz surowsze przepisy sprawiają, że kierowcy tracą dokumenty nie tylko za alkohol czy nadmiar punktów, ale także za błędy, które wcześniej uchodziły płazem. Poznaj 5 sytuacji, które najczęściej kończą się odebraniem prawa jazdy – i dowiedz się, czego unikać.

REKLAMA