DHL z nagrodą za najlepszą markę
REKLAMA
REKLAMA
Superbrands, to międzynarodowa niezależna organizacja, która od 14 lat docenia solidne i wyraziste marki z 85 krajów.
REKLAMA
W tym roku, już po raz szósty wyłoniła 100 najsilniejszych marek na polskim rynku. O wyborze tych najbardziej wyjątkowych, zdecydowała nie tylko Rada Marek, złożona z niezależnego gremium ekspertów w dziedzinie marketingu, reklamy i brandingu, ale również po raz pierwszy grupa 2 700 osób uczestniczących w badaniu konsumenckim.
Na wysoką pozycję marki DHL wpłynęły skonsolidowane wyniki głosowania jurorów i konsumentów. Tym większe jest to wyróżnienie, że do tytułu Superbrands typowanych było aż 5 000 marek.
Program Superbrands oferuje znaczące emocjonalne i funkcjonalne korzyści, których pragną konsumenci i które rozpoznają.
Usługi kurierskie: Liczy się marka
Korzyści te stanowią o trwałej przewadze marki DHL nad markami konkurencyjnymi i świadczą o wypracowanej, niezwykle silnej pozycji w swojej branży.
Konsumenci wybierający markę posiadającą tytuł Superbrands mają gwarancję, że jest ona marką silną, rozpoznawalną i wyjątkową na rynku.
„Tytuł Superbrands Polska 2012 jest szczególnym wyróżnieniem dla pracy Działu Komunikacji i PR DHL Express (Poland), przyznanym za codzienną pracę i zaangażowanie na rzecz budowania siły i wizerunku marki DHL.
To dla nas ogromna satysfakcja i szczególne wyróżnienie – powiedziała Monika Waligóra, Dyrektor ds. Komunikacji i PR w firmie. - Jednocześnie nie zapominamy o tym, że wizerunek naszej marki tworzymy wspólnie, każdego dnia i nie jest to zasługa kilku osób, lecz całego zespołu pracowników i kurierów DHL Express (Poland).”
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.