Siódemka tworzy sieć punktów przyjęć przesyłek
REKLAMA
REKLAMA
Firma chce w jak najkrótszym czasie uruchomić sieć punktów nadań na terenie całej Polski.
REKLAMA
Współpraca z firmą kurierską - szansa dla przedsiębiorców z lokalem
O nawiązanie współpracy mogą ubiegać się wszyscy przedsiębiorcy posiadający lokal lub sieć lokali w atrakcyjnym miejscu.
Service Pointy będą znajdować się w punktach handlowych lub usługowych położonych w ruchliwych i łatwo dostępnych miejscach, takich jak centra handlowe, główne ulice oraz znane i łatwo dostępne miejsca w miastach powyżej 30 tysięcy mieszkańców.
REKLAMA
- Stawiamy na szybką, wygodną i rozsądną finansowo formę nadawania dokumentów i przedmiotów. Wystarczy przyjść do punktu Service Point z przedmiotem, zapakować go na miejscu, następnie wypełnić list przewozowy oraz zapłacić w kasie, a wszystko to zajmie chwilę.– mówi Roman Jobda Product Manager, z Siódemka S.A.
Klienci korzystający z Service Pointów, w cenie nadania mają do dyspozycji szereg dodatkowych usług takich jak: ubezpieczenie paczki do 5 tys. złotych, wygodne opakowanie firmowe, monitorowanie przesyłki 24h na dobę poprzez stronę www.siodemka.com, powiadomienie odbiorcy o statusie paczki za pomocą wiadomości sms bądź e-mail, a także możliwość skorzystania z informacji telefonicznej.
Siódemka standardowo dostarcza nadane w Service Poincie paczki już na drugi dzień roboczy.
Klienci będą mogli nadawać dokumenty o wadze do 1 kg, które nie wymagają dodatkowego zabezpieczenia oraz przedmioty o wadze do 30 kg.
Źródło: Siódemka S.A.
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.