Siódemka wprowadza usługę powiadomień SMS i email
REKLAMA
REKLAMA
Usługa SMS obejmuje przesłanie informacji o kolejnych etapach procesu doręczenia przesyłki wysłanej do Odbiorcy na jego telefon komórkowy.
REKLAMA
W ramach usługi Serwis SMS Odbiorca otrzymuje informację o:
- numerze przesyłki,
- wydaniu przesyłki do doręczenia,
- kwocie pobrania,
- pozostawionym awizo,
- możliwości odbioru osobistego przesyłki w Oddziale Siódemka S.A.
Serwis SMS to usługa idealna dla Odbiorców nie posiadających dostępu do Internetu. Warunkiem realizacji usługi jest podanie numeru telefonu komórkowego i zaznaczenie usługi na liście przewozowym lub w aplikacji WebMobil7.
Usługa email obejmuje przesłanie informacji o kolejnych etapach procesu doręczenia przesyłki wysłanej do Nadawcy i Odbiorcy przesyłki. Usługa dostępna dla wszystkich Klientów korzystających z usług Siódemka S.A.
W ramach usługi Serwis E-mail, w zależności od etapu doręczenia, Nadawca i Odbiorca otrzymują informację o:
- nadaniu przesyłki przez Nadawcę (data i numer listu przewozowego),
- wydaniu przesyłki do doręczenia,
- kwocie pobrania,
- odmowie przyjęcia przesyłki przez Odbiorcę,
- zwrocie przesyłki do Nadawcy (w przypadku braku możliwości skutecznego doręczenia do Odbiorcy).
Serwis E-mail to usługa idealna dla Nadawców i Odbiorców zwracających szczególną uwagę na otrzymywanie bieżących informacji o statusie wysłanej przesyłki, posiadających stały dostęp do internetu. Warunkiem realizacji usługi jest podanie adresu e-mail Nadawcy i Odbiorcy i zaznaczeniu usługi na liście przewozowym lub w aplikacji WebMobil7.
źródło: Siódemka
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.