REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

TransInkasso – windykacja dla transportu

Subskrybuj nas na Youtube

REKLAMA

REKLAMA

Przewoźnicy, którzy nie otrzymali zapłaty za wykonane usługi transportowe mają duże szanse na odzyskanie swoich pieniędzy. Na rynku pojawiła się usługa Transinkasso, czyli specjalistyczna windykacja dla branży transportowej.

 TransInkasso nie pobiera opłaty za przyjęcie zgłoszenia, a prowizja pobierana jest wyłącznie w przypadku odzyskania pieniędzy od dłużnika (no win, no fee).

REKLAMA

Operatorem usługi TransInkasso jest Inkaso Logintrans Sp. z o.o. Sp. k. - firma wywodząca się od spółki Logintrans - operatora systemu rozwiązań dla transportu Trans.eu (m.in. giełdy transportowej Trans.eu).

Powstanie TransInkasso to dobra wiadomość dla tysięcy przewoźników z Europy, którzy codziennie muszą walczyć o odzyskanie pieniędzy za należycie wykonany transport. Problem dotyczy zwłaszcza małych i średnich firm, których często nie stać na zatrudnianie własnego personelu odpowiedzialnego za windykację.

Jak działa windykacja w transporcie

Transinkasso wyróżnia się tym, że nie pobiera opłaty wstępnej za zgłoszenie. Klienci płacą jedynie prowizję od odzyskanej kwoty – 3,5 proc przy zgłoszeniu długu o wartości do 20 tys. zł. Jeśli kwota jest wyższa – prowizja wyniesie tylko 2,5 proc. Natomiast jeśli działania windykacyjne nie przyniosą zakładanego efektu, zgłaszający nie poniesie żadnych kosztów. Przedstawiciele TransInkasso deklarują, że ustalona przez nich prowizja jest jedną z najniższych na rynku.


REKLAMA

„W ramach giełdy Trans.eu odzyskujemy długi już od kilku lat. Tylko w ubiegłym roku ponad 80 mln zł wróciło do naszych klientów; to oznacza skuteczność na poziomie 83 proc. Powołanie do życia spółki TransInkasso jest odpowiedzią na rosnące potrzeby firm transportowych w zakresie odzyskiwania długów krajowych i zagranicznych. Nowa spółka działa w Polsce i 17 krajach Europy, ma jeszcze większe narzędzia w zakresie windykacji, a tym samym większą skuteczność.”- deklaruje Piotr Płończak, zarządzający TransInkasso.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Aby skorzystać z oferty TransInkasso, wystarczy zarejestrować się w systemie Trans.eu. Można to zrobić ściągając program do obsługi systemu Trans.eu ze strony http://www.trans.eu/pl/pobierz-i-testuj.html Następnie podczas zgłoszenia dłużnika należy podpisać jednorazową umowę, która upoważnia TransInkasso do mediacji z dłużnikiem.

Transport drogowy: Zgłoś dłużnika

Firmy, które już teraz korzystają z usług systemu Trans.eu mogą zgłaszać dłużników do systemu TransInkasso za pomocą okna “Zgłoś dłużnika” umieszczonego w głównym oknie giełdy Trans.
Aby procedura windykacyjna została rozpoczęta konieczne jest podpisanie umowy ze spółką Inkaso Logintrans Sp. z o.o. Sp. k.

Klienci Trans.eu, którzy wykupili wcześniej usługę „Zgłoś dłużnika” - do końca trwania umowy, zgłaszają wierzytelności identycznie jak dotychczas. Po zakończeniu okresu abonamentu usługi „Zgłoś Dłużnika” będą mogli zgłaszać długi na nowych warunkach, czyli poprzez spółkę TransInkasso.

TransInkasso
TransInkasso
Zapisz się na newsletter
Wszystko, co ważne dla każdego kierowcy. Zmiany przepisów, mandaty, testy aut, moto porady i wiele innych. Bądź na czasie z tym, co dzieje się w świecie motoryzacji, zapisz się na nasz newsletter.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Branża motoryzacyjna w kryzysie, coraz więcej restrukturyzacji

Branża motoryzacyjna w Polsce i Europie przeżywa poważny kryzys – w 2024 roku zlikwidowano 54 tys. miejsc pracy, najwięcej od czasu pandemii. Według raportu MGBI wzrosła też liczba postępowań restrukturyzacyjnych do 141, co pokazuje, że firmy coraz częściej szukają ratunku poza upadłością.

CANARD uruchomiło dwa nowe fotoradary [mapa fotoradarów, taryfikator mandatów, punkty karne]

Centrum Automatycznego Nadzoru nad Ruchem Drogowym uruchomiło w zeszłym tygodniu dwa nowe fotoradary. Gdzie znajdują się nowo uruchomione fotoradary? Jakie są ograniczenia na drogach? Z jakimi konsekwencjami powinni liczyć się kierowcy za przekroczenie prędkości?

Bezpłatna komunikacja zamiast biletów i rowerów miejskich? Czas na odważne decyzje w polskich miastach

Czy naprawdę warto utrzymywać system biletowy, skoro i tak w ponad 68% ( 2025 roku może to być jeszcze więcej) pokrywamy koszty transportu publicznego z budżetów miast? A może pora na poważną debatę o całkowicie bezpłatnej komunikacji miejskiej w Polsce?

KGP: 106 002 interwencji, 389 wypadków drogowych, 27 ofiar śmiertelnych. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 106 002 interwencji. Byli wzywani do 389 wypadków drogowych.

REKLAMA

Ekologiczny samochód może być droższy od normalnego, uważają teraz polscy posiadacze aut. O ile więcej za niego są skłonni zapłacić

Podejście Polaków do tego, czy ich nowe auto będzie miało rozwiązania ekologiczne czy też nie, widoczne jest w gotowości do poniesienia wyższych kosztów w imię bardziej przyjaznych środowisku technologii. Już co trzeci uważa, że samochód ekologiczny może być droższy niż standardowy.

Ekologiczne auto? Ponad połowa Polaków nie dopłaciłaby do niego

Czy ekologiczność samochodu to dla Polaków ważny czynnik i element decyzyjny przy zakupie? Ponad jedna trzecia ankietowanych w badaniu przeprowadzonym przez Santander Consumer Multirent byłaby w stanie dopłacić do takiego pojazdu.

Bezpieczeństwo na opak – dlaczego polskie drogi z pierwszeństwem są sztucznie spowalniane?

Na polskich drogach coraz częściej mamy do czynienia z sytuacją, w której bezpieczeństwo planowane jest wbrew logice inżynierii ruchu drogowego. Droga z pierwszeństwem powinna gwarantować płynność. Czas na rewizję praktyk inżynierii drogowej.

System e-TOLL - co zrobić w przypadku nieuzasadnionego mandatu?

Cyfryzacja w działalności transportowej to duże ułatwienie. Wciąż jednak zdarzają się pomyłki. Zdarzyło Ci się dostać mandat, pomimo uiszczonej opłaty za przejazd autostradą? Sprawdź, co należy zrobić w przypadku niesłusznego mandatu.

REKLAMA

KGP: 110 588 interwencji, 460 wypadków drogowych, 24 ofiary śmiertelne. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 110 588 interwencji. Byli wzywani do 460 wypadków drogowych.

Transport ostatniego etapu – czy elektryczne pojazdy to klucz do efektywności?

Choć to tylko końcowy odcinek drogi, „ostatnia mila” bywa najdroższym elementem całego łańcucha dostaw – potrafi pochłonąć od 40[1] do nawet 53[2] procent jego kosztów. W erze błyskawicznego e-commerce i rosnących oczekiwań klientów dotyczących tempa oraz elastyczności dostaw, wyzwania logistyczne mnożą się. Dodatkowo nowe przepisy o Strefach Czystego Transportu ograniczają możliwość korzystania z pojazdów spalinowych, zmuszając firmy do modernizacji flot i inwestowania w nisko- lub zeroemisyjne rozwiązania. Wszystko to sprawia, że skuteczne zarządzanie dostawami na ostatnim etapie wymaga dziś nie tylko sprawności operacyjnej, ale także innowacyjnego podejścia i zrównoważonych technologii.

REKLAMA