Swiadectwo dopuszczenia lokomotywy Class 66 dla DB Schenker Rail Polska
REKLAMA
REKLAMA
W oparciu o pozytywne wyniki testów w dniu 20 maja 2011 roku Prezes Urzędu Transportu Kolejowego zatwierdził decyzje o wydaniu świadectwa dopuszczenia do eksploatacji lokomotywy spalinowej Class66 (JT42CWR) dla DB Schenker Rail Polska.
REKLAMA
Proces przygotowań obejmował testy prototypu lokomotywy przeprowadzone w Instytucie Pojazdów Szynowych TABOR w Poznaniu oraz specjalistyczne szkolenie pracowników w zakresie utrzymania Class 66, które odbyło sie w Toton w Wielkiej Brytanii.
Pierwsze lokomotywy przyjechały do polskiej spółki z DB Schenker Rail UK w marcu 2011 roku. Lokomotywy amerykańskiej konstrukcji są sprawdzonymi jednostkami, które z powodzeniem od wielu lat użytkowane są w Wielkiej Brytanii.
Te zaawansowane technologicznie maszyny przeznaczone są do prowadzenia pociągów towarowych po liniach kolejowych normalnotorowych oraz do prowadzenia prac manewrowych.
Najnowsze rozwiązanie konstrukcyjne na lokomotywach tej serii umożliwia osiągniecie wzrostu efektywności przy jednoczesnym spadku kosztów związanych z utrzymaniem.
- Cieszymy się z pozytywnej decyzji UTK- mówi Hans-Georg Werner, prezes zarządu DB Schenker Rail Polska.- Lokomotywy Class66 przyczynią sie do poprawy jakosci naszych usług, co doskonale wpisuje sie w naszą strategię, w ramach której dążymy do uzyskania statusu spółki Premium. Dzieki lokomotywom obniżymy średni wiek naszego taboru. Pozwoli to równiez na optymalizację struktury floty pod wzgledem róznorodnosci, wydajności i kosztów – mówi prezes DB Schenker Rail Polska.
źródło: DB Schenker Rail Polska
REKLAMA
REKLAMA