Amica inwestuje w powierzchnie magazynowe w Wielkopolsce
REKLAMA
REKLAMA
Umowa dotyczy wynajęcia hali magazynowej budowanej przez firmę Goodman w miejscowości Niepruszewo w gminie Buk w Wielkopolsce.
REKLAMA
Budynek o powierzchni ponad 30 000 m2 będzie pełnił funkcję magazynu centralnego dla dystrybucji krajowej Amiki mającej swoją fabrykę we Wronkach. Transakcja ta jest jedną z największych w historii rynku powierzchni magazynowych w rejonie Poznania. Jest to także kolejny obiekt, który będzie realizowany w Polsce przez firmę Goodman w tym roku.
Doradcy Jones Lang LaSalle towarzyszyli Amice od samego początku przygotowując analizy, opracowując strategię, uczestnicząc w negocjacjach i pomagając w wyborze optymalnego rozwiązania, aż do momentu podpisania umowy najmu.
REKLAMA
Tomasz Mika, Dyrektor Działu Powierzchni Magazynowych i Przemysłowych Jones Lang LaSalle, komentuje: „To dla nas wyróżnienie – być wybranym jako doradca przy wynajmie powierzchni przez tak dobrze rozpoznawalną i cieszącą się popularnością wśród klientów firmę, jaką jest Amica. Dzięki ścisłej współpracy z przedstawicielami naszego Klienta udało nam się w krótkim czasie doprowadzić do wyboru najlepszej propozycji, którą zaoferował Goodman. Kluczowymi czynnikami decydującymi o wyborze były oferowane warunki najmu oraz profesjonalne i elastyczne podejście dewelopera. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że nasza współpraca zakończyła się sukcesem i w ciągu kilku najbliższych miesięcy Amica będzie w stanie wprowadzić się do nowopowstałego magazynu”.
Tomasz Dudek, Wiceprezes Zarządu ds. Zakupów i Logistyki, Amica Wronki S.A.: „Cieszy mnie fakt współpracy z fachowcami z Jones Lang LaSalle, ponieważ dzięki nim mogliśmy w szybkim tempie przeprowadzić solidną i szczegółową analizę rynku i podjąć strategiczne decyzje, które określą rozwój logistyki Amiki w perspektywie najbliższych kilku lat. Już na wstępnym etapie przekonaliśmy się, jak trudne może to być zadanie, bowiem nie wszyscy partnerzy zaproszeni do rozmów wstępnych zdołali podporządkować się niezwykle napiętemu harmonogramowi prac. Bardzo ważna jest również dla nas możliwość rozwoju, czyli powiększenia powierzchni o kolejny moduł, tym samym jesteśmy przygotowani na wzrost rynku w kolejnych latach. Umiejętność dostosowywania się do potrzeb rynku jest jednym z elementów wdrażanej przez Amikę strategii elastycznego odpowiadania na potrzeby klientów. Jesteśmy przekonani, że dzięki temu osiągnęliśmy sukces rynkowy, który uczynił z Amiki najbardziej rozpoznawalną markę AGD na rynku polskim. Co więcej, wierzymy, że takie podejście może stanowić także podstawę dalszego rozwoju.”
Błażej Ciesielczak, Dyrektor Zarządzający, Goodman dodaje: „Przedsięwzięcie, jakie zrealizujemy z firmą Amica jest dla nas bardzo ważne. Jest to jedna z największych transakcji magazynowych zrealizowanych w tym roku w Polsce, która jednocześnie daje nam możliwość zaistnienie na rynku poznańskim. Stanowi ona również potwierdzenie naszych możliwości w zakresie rozwijania i zarządzania projektami tej skali.”
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.