REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.
Ciekawostką jest, że odpowiednio zmodernizowany Chevrolet Cruze jest używany w wyścigach samochodów turystycznych (klasa WTCC). Fot. Chevrolet
Ciekawostką jest, że odpowiednio zmodernizowany Chevrolet Cruze jest używany w wyścigach samochodów turystycznych (klasa WTCC). Fot. Chevrolet

REKLAMA

REKLAMA

Chevrolet Cruze zadebiutował na rynku koreańskim w 2008 roku. W Polsce Cruze jest dostępny jako sedan oraz pięciodrzwiowy hatchback. Chevrolet Cruze jest dostępny z jednym z dwóch silników benzynowych lub z silnikiem diesla.

Historia modelu

REKLAMA

Chevrolet Cruze do sprzedaży trafił w 2008 roku w Korei Południowej. Na rynek europejski został wprowadzony rok później. Cruze to pierwszy model Chevroleta, który został zaprojektowany według nowej filozofii projektowania. Na początku oferowany był wyłącznie jako sedan, a w 2011 roku zadebiutował pięciodrzwiowy Cruze hatchback. Ciekawostką jest, że odpowiednio zmodernizowany Chevrolet Cruze jest używany w wyścigach samochodów turystycznych (klasa WTCC).

Zobacz też: Chevrolet Orlando

Wyposażenie

REKLAMA

Chevrolet Cruze hatchback w najtańszej wersji wyposażeniowej LS kosztuje 47 690 złotych. W tej cenie dostaniemy: ABS, ESC, BAS, kontrolę trakcji, sześć poduszek powietrznych, radioodtwarzacz CD/MP3 z wejściem AUX. W wersji nazwanej LT dodatkowo zamontowano elektryczne opuszczane tylne szyby, sterowanie radiem przy kole kierownicy oraz podłokietnik ze schowkiem. Następną wersję producent wyposażył w czujniki parkowania z tyłu oraz przednie reflektory przeciwmgłowe. Najbogatsza wersja wyposażenia w hatchbacku to wersja LTZ, która kosztuje 65 490 złotych oferuje dodatkowo automatycznie włączane światła, czujniki deszczu oraz sześć głośników.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Chevrolet Cruze w wersji sedan, jak i hatchback jest dostępny  z czterema poziomami wyposażenia. Najtańszy Cruze sedan LS kosztuje 49 190 złotych i jest wyposażony w silnik o pojemności 1,6 litra o mocy 124 koni mechanicznych. W skład wyposażenia z zakresu bezpieczeństwa wchodzi: system ABS, ESC (system stabilizacji toru jazdy), BAS, kontrola trakcji oraz sześć poduszek powietrznych. Na liście wyposażenia z zakresu komfortu znajdziemy: radio CD/MP3 z wejściem AUX, elektrycznie opuszczane szyby przednie, a także elektrycznie podgrzewane i regulowane lusterka. W wersji LT dodatkowo otrzymamy manualną klimatyzację, autoalarm, komputer pokładowy i tempomat oraz skórzaną kierownicę. W najbogatszej wersji wyposażeniowej Cruze ma dodatkowo m.in. reflektory przeciwmgielne, czujniki parkowania z tyłu, podłokietnik centralny ze schowkiem oraz szesnastocalowe felgi ze stopów lekkich.

Zobacz też: Nowy Chevrolet Captiva

Zarówno hatchback jak i sedan jest dostępny z silnikami benzynowymi 1,6 litra o mocy 124 koni mechanicznych, 1,8 litra o mocy 141 koni mechanicznych oraz 2,0 litrowym dieslem o mocy 163 koni mechanicznych.

Najnowszy cennik Chevroleta Cruze w wersji czterodrzwiowej znajdziesz tutaj.

Najnowszy cennik Chevroleta Cruze w wersji pięciodrzwiowej znajdziesz tutaj.

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

Komentarze(0)

Pokaż:

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
    QR Code

    © Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

    Moto
    Zapisz się na newsletter
    Zobacz przykładowy newsletter
    Zapisz się
    Wpisz poprawny e-mail
    Zagraniczny kierowca taxi w Polsce. Wiecie, że ponad połowa posiada wyższe wykształcenie?

    Zagraniczni kierowcy taxi w Polsce stali się standardem. Za kierownicami zasiadają głównie Ukraińcy, Białorusini i Gruzini. Aby ich poznać, FreeNow przeprowadziło badanie ankietowe wśród 1500. z nich.

    Ile zarabiają kierowcy zawodowi w Polsce?

    Dziś porozmawiamy o kierowcy samochodu ciężarowego lub autobusu w Polsce. Ile zarabiają? Oraz jak ich zarobki rosły na przestrzeni ostatnich lat?

    AFIR już obowiązuje. I stanowi potężne wyzwanie. Całe szczęście nie dla kierowców

    AFIR brzmi groźnie. Czy jednak kierowcy w Polsce mają się czego bać? Oni tak właściwie nie. Nowe rozporządzenie stanowi wyzwanie, ale dla operatorów pracujących na rynku elektromobilności. Stawia ambitne cele.

    Dziś wielka akcja policji "Pomiar prędkości". Na drogi ruszy cały sprzęt pomiarowy. Noga z gazu!

    Policja będzie dziś prowadzić wielką akcję "Pomiar prędkości". Na drogach pojawi się praktycznie cały dostępny sprzęt. Widać będzie mierniki stacjonarne, nieoznakowane i oznakowane radiowozy, a do tego będą prowadzone kaskadowe pomiary prędkości.

    REKLAMA

    Im więcej samochodów elektrycznych w Polsce, tym więcej musi być stacji ładowania – nowe prawo już działa

    Unia Europejska już dawno uznała, że główną barierą pożądanego tempa przyrostu samochodów elektrycznych jest gęstość stacji ładowania. W przeciwieństwie do konwencjonalnych pojazdów, dla których stacje paliw budowane są już od ponad stulecia, stacje obsługi dla elektryków trzeba zbudować błyskawicznie.

    Stacje ładowania elektryków (min. 400 kW) co 60 km do 2025 roku. Przepisy AFIR już weszły w życie - czy dadzą spodziewane efekty?

    W sobotę 13 kwietnia 2024 r. weszło w życie unijne rozporządzenie ws. rozwoju infrastruktury paliw alternatywnych (AFIR), które nakłada na państwa członkowskie obowiązek rozbudowy sieci ładowania pojazdów elektrycznych. Nowe regulacje stawiają ambitne cele przed Polską i pozostałymi krajami UE oraz stanowią istotny krok w rozwoju zeroemisyjnego transportu. Aby dostosować się do nowych przepisów, działania Polski powinny być skoncentrowane na współpracy interesariuszy w taki sposób, aby zwiększać liczbę stacji ładowania o odpowiedniej mocy i zapewniać im szybkie przyłącze do sieci. 

    Ile kosztuje hybrydowa Dacia Jogger? Rumuńska nowość w polskich salonach

    Rumuńska marka stawia na technologię. To widać nie tylko po nowym Dusterze, ale i starszych modelach. Przykład? W Polsce debiutuje właśnie Dacia Jogger Hybrid 140. Ile kosztuje ta mocno rodzinna hybryda?

    Ten samochód jest wart 6,3 mln, ale... sztuk! On też był jednym z pionierów rynku SUV-ów

    Poprzednika zaprojektował sam Giorgetto Giugiaro. Twórcy Golfa II nie mieli zatem łatwego zadania. Historia pokazuje jednak, że wywiązali się z niego w stu procentach. Bo drugi etap ewolucji był ważnym elementem legendy kompaktowego Volkswagena.

    REKLAMA

    Nowe paliwo pojawi się w Polsce. Wielka zmiana na stacjach benzynowych od 1 maja

    Już 1 maja na polskich stacjach paliw pojawi się kolejna rewolucja. Z dystrybutorów zacznie płynąć nowe paliwo. Nowe, czyli tak właściwie to jakie? I czy ma to coś wspólnego np. z wycofywaniem się z E10? Sprawdźmy.

    Test: Nissan X-Trail 1.5 VC-T MHEV. To niby tylko zwykły, benzynowy X-Trail. Jednak zwykły nie jest

    To miał być zwykły X-Trail, ale mimo wszystko taki zwykły nie jest. Bo standardowy benzyniak moim zdaniem stanowi soczewkę. Soczewkę, która uwydatnia tylko zalety tego SUV-a. Przy tym teście warto jednak zadać pewne pytanie. Czy rodzinny Nissan nie jest trochę zbyt drogi?

    REKLAMA