Suzuki na targach w Tokio
REKLAMA
REKLAMA
Główną atrakcją na stoiskach suzuki mają być ‘małe auta przyszłości’. Ze względu na doświadczenie Suzuki w budowaniu aut miejskich, możemy się spodziewać ciekawych koncepcji.
REKLAMA
Regina
Kompaktowy pojazd o niewielkim spalaniu i niskiej emisji spalin. Jest to zasługą niskiej wagi (730 kg) i doskonałej aerodynamiki, która jest około 10% lepsza niż w modelach obecnie produkowanych. Litr paliwa starcza na 32 km jazdy autem, zaś emisja spalin wynosi jedyne 70g/km.
Zobacz też: Sebastien Loeb rajdowym mistrzem świata 2011
Q-concept
Pojazd jest innowacyjnym połączeniem samochodu i motocykla. Ma długość 2,5 m, 2 fotele w rzędzie i idealnie nadaje się do jazdy miejskiej. Przewagę nad samochodem daje mu zwinność i praktyczność, zaś nad motocyklem – kabina, zapewniająca większą wygodę. Samochód można dowolnie konfigurować, np. jeden fotel dla dorosłego z przodu i dwa dla dzieci z tyłu, lub jedno miejsce z przodu i duży bagażnik z tyłu. Zapewnia to dużą dowolność i szybkie ‘przebranżowienie’ auta w razie potrzeby.
Zobacz też: Nowe silniki Forda
Swift EV Hybrid
Auto jest wizją Eko-samochodu wykorzystująca rozwiązania modelu Swift Range Extender. Swift EV jest dostosowany do japońskich warunków, gdzie w mieście pokonuje się średnio 20-30 km dziennie. Auto jest w stanie pokonać taki dystans wyłącznie z napędem elektrycznym. Dystans może się wydłużyć, dzięki zastosowaniu prądnicy, napędzanej silnikiem. Zaletą auta jest mniejszy, szybciej ładujący się akumulator. Samochód jest lżejszy, tańszy i zużywa mniej paliwa.
Zobacz też: Międzynarodowa inicjatywa na rzecz bezpieczeństwa
Swift Sport
REKLAMA
Na targach Suzuki zaprezentuje także nowego Swifta Sport. Ma oferować zdecydowanie lepsze osiągi od poprzednika. Pojawią się także nowe przekładnie (6-biegowa ręczna i bezstopniowa), zaś zawieszenie zostanie usztywnione. Ma to oferować maksimum osiągów i przyjemności z jazdy.
Kolejną atrakcją na stoisku Suzuki, będzie prezentacja motocykli. Firma pokaże nowość GSX-R1000, elektryczny skuter-Let’s, Burgmana z ogniwem paliwowym, GW250 produkowanego w Chinach oraz V-Stroma 650 ABS.
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.