REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Citroen C4 Cactus po faceliftingu – cena w Polsce

Łukasz Kuźmiuk
Citroen C4 Cactus po faceliftingu – cena w Polsce / fot. Citroen
Citroen C4 Cactus po faceliftingu – cena w Polsce / fot. Citroen
Citroen

REKLAMA

REKLAMA

Jeden z najbardziej nietuzinkowych samochodów na rynku niedawno przeszedł odmładzającą metamorfozę. Właśnie opublikowano polski cennik Citroena C4 Cactus.
Citroen C4 Cactus

Citroen

Citroen

REKLAMA

Facelifting Citroena C4 Cactus okazał się małą rewolucją. Auto w dość znacznym stopniu zmieniło się stylistycznie – trochę wydoroślało, a zarówno z przodu jak i z tyłu prezentuje się poważniej niż wcześniej. Co ciekawe, C4 Cactus teraz może być wyposażony w zawieszenie z technologią Progressive Hydraulic Cushions, nawiązującym do hydraulicznych zawieszeń starych Citroenów i mającym dawać równie komfortowe wrażenia z jazdy. Jak zapewnia producent, we wnętrzu Cactusa pojawiły się lepsze jakościowo materiały.

REKLAMA

W palecie jednostek napędowych obyło się bez rewolucji. Klienci mogą wybrać jeden z trzech silników benzynowych lub jednostkę wysokoprężną. Motory benzynowe to: wolnossące 1.2 l PureTech (82 KM), turbodoładowane 1.2 l PureTech (110 KM) oraz mocniejsze, bo 130-konne 1.2 l PureTech. Turbodiesel ma pojemność 1.6 l i rozwija 100 KM. W zależności od wersji silniki mogą być łączone z 5- lub 6-biegowymi skrzyniami manualnymi, natomiast 6-biegowa przekładnia automatyczna jest dostępna tylko ze 110-konnym "benzyniakiem".

Citroen C4 Cactus po faceliftingu - cena

REKLAMA

Ceny odmłodzonego Cactusa zaczynają się od 52 990 zł za auto w bazowej wersji Live z 82-konnym silnikiem benzynowym 1.2 PureTech. Tak skonfigurowany egzemplarz posiada m.in. tempomat i ogranicznik prędkości, elektrycznie sterowane szyby przednie i lusterka, system ostrzegania przed niezamierzonym opuszczeniem pasa ruchu, system multimedialny z radiem i 7-calowym ekranem dotykowym, 16-calowe felgi oraz manualną klimatyzację.

Wyższa wersja wyposażeniowa, Feel, kosztuje minimum 55 990 zł. W jej ramach otrzymamy dodatkowo czujniki cofania, kierownicę pokrytą skórą, system audio z 6 głośnikami, światła do jazdy dziennej wykonane w technologii LED, reflektory przeciwmgłowe oraz fotel kierowcy z regulacją odcinka lędźwiowego.

Najbogatszą odmianę, Shine, wyceniono na minimum 70 490 zł. Wariant ten zawiera m.in. automatyczną klimatyzację, czujniki parkowania z przodu i z tyłu, aluminiowe 16-calowe felgi, nawigację oraz pakiet automatyczny, w którego skład wchodzą np. lusterko elektrochromatyczne, automatyczne wycieraczki i czujnik zmierzchu.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Citroen C4 Cactus po faceliftingu - cennik

Silnik/Wersja Live Feel Shine
1.2 PureTech 82 KM M5 52 990 zł 55 990 zł -
1.2 PureTech 110 KM M6 58 990 zł 61 990 zł 70 490 zł
1.2 PureTech 110 KM A6 - 67 990 zł 76 490 zł
1.2 PureTech 130 KM M6 - 65 090 zł 73 590 zł
1.6 BlueHDI 100 KM M5 67 190 zł 70 190 zł 78 690 zł
Citroen C4 Cactus po faceliftingu – cena w Polsce / fot. Citroen
Citroen
Citroen C4 Cactus po faceliftingu – cena w Polsce / fot. Citroen
Citroen
Citroen C4 Cactus po faceliftingu – cena w Polsce / fot. Citroen
Citroen
Citroen C4 Cactus po faceliftingu – cena w Polsce / fot. Citroen
Citroen
Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Bez dofinansowania zakupu w programie Mój elektryk sprzedaż samochodów elektrycznych w Polsce całkowicie wyhamuje

W rok niemal podwoiła się liczba samochodów elektrycznych zarejestrowanych w Polsce. Teraz jednak nastąpiło gwałtowne hamowanie tego trendu. Eksperci prognozują: polska droga do elektromobilności wyglądała na długą, teraz zaś zniknęła nawet perspektywa mety.

Senne koszmary polskich kierowców: kradzież samochodu lub awaria auta w drodze. A jaka jest rzeczywistość

Awaria na drodze i związane z nią holowanie, kradzież samochodu oraz zderzenie ze zwierzyną  – to największe obawy polskich kierowców. Są na tyle silne, że wielu zamieniają się w koszmary senne. Na szczęście na co dzień przykre zdarzenia związane z autem są zgoła inne.

Branża transportowa ma się coraz gorzej. Co może pomóc?

Kryzys gospodarczy staje się coraz bardziej widoczny. W pierwszych dziewięciu miesiącach 2024 roku liczba ogłoszonych upadłości wzrosła o 14% w porównaniu do tego samego okresu w roku ubiegłym, podczas gdy liczba rozpoczętych postępowań restrukturyzacyjnych spadła o 6,9%. Jedna z branż, która ma najtrudniej to branża transportowa.

Czego najbardziej obawiają się kierowcy, a co rzeczywiście im się przytrafia?

Jakie są największe obawy Polaków w związku z samochodem? A co przytrafia się kierowcom najczęściej? Co dziesiąty kierowca nie boi się o swój samochód. Co piątego nic złego na drodze nie spotkało. 

REKLAMA

W Warszawie możesz natknąć się na przewoźników bez prawa jazdy

"Przewozy 2024" to akcja policji i funkcjonariuszy Straży Granicznej. Mundurowi skontrolowali kierowców świadczących przewozy na aplikację. 

Jechał ponad 180 km/h, bo odreagowywał stres, dostał słony mandat

25-latek jechał ponad 180 km/h bo odreagowywał stres. Stracił prawo jazdy, otrzymał mandat w wysokości 5 tys. zł oraz 15 punktów karnych.

89 stacji ładowania pojazdów elektrycznych już jest, w planach 60 nowych. Gdzie?

Kierowcy z Łodzi mają już 89 punktów, w których mogą naładować samochody elektryczne. Łódzki magistrat poinformował, że kolejnych 60 stacji jest w planach. 

Kobiety preferują inne środki transportu niż mężczyźni

Kobiety preferują inne środki transportu niż mężczyźni. Widać to zwłaszcza w zatłoczonych miastach. Z badań wynika także, że kobiety bardziej skupiają się na kwestiach ekologicznych. 

REKLAMA

0,8 promila alkoholu we krwi w Wielkiej Brytanii, 0,2 promile w Polsce. Jazda pod wpływem powodem 6500 zgonów w UE

0,8 promila alkoholu we krwi w Wielkiej Brytanii i Malcie, 0,2 promile w Polsce. Okazuje się, że jazda pod wpływem jest powodem 6500 zgonów w Unii Europejskiej. Państwa planują jednak obniżanie limitów. Gdzie jest całkowity zakaz prowadzenia pojazdów pod wpływem alkoholu?

Nowy samochód dla Polaka: nie elektryk i nie auto z tradycyjnym silnikiem – więc co

Najpierw decyzja Unii Europejskiej o rychłym zaprzestaniu rejestracji i produkcji aut z tradycyjnymi silnikami na benzynę i olej napędowy. Teraz wahanie, i nieoficjalne wiadomości, że z tak radykalnym krokiem trzeba zaczekać. Zamieszkanie na rynku motoryzacyjnym trwa i czy wpływa znacząco na decyzje zakupowe?

REKLAMA