REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Citroen C4 Cactus po faceliftingu – cena w Polsce

Łukasz Kuźmiuk
Citroen C4 Cactus po faceliftingu – cena w Polsce / fot. Citroen
Citroen C4 Cactus po faceliftingu – cena w Polsce / fot. Citroen
Citroen

REKLAMA

REKLAMA

Jeden z najbardziej nietuzinkowych samochodów na rynku niedawno przeszedł odmładzającą metamorfozę. Właśnie opublikowano polski cennik Citroena C4 Cactus.
Citroen C4 Cactus

Citroen

Citroen

REKLAMA

Facelifting Citroena C4 Cactus okazał się małą rewolucją. Auto w dość znacznym stopniu zmieniło się stylistycznie – trochę wydoroślało, a zarówno z przodu jak i z tyłu prezentuje się poważniej niż wcześniej. Co ciekawe, C4 Cactus teraz może być wyposażony w zawieszenie z technologią Progressive Hydraulic Cushions, nawiązującym do hydraulicznych zawieszeń starych Citroenów i mającym dawać równie komfortowe wrażenia z jazdy. Jak zapewnia producent, we wnętrzu Cactusa pojawiły się lepsze jakościowo materiały.

REKLAMA

W palecie jednostek napędowych obyło się bez rewolucji. Klienci mogą wybrać jeden z trzech silników benzynowych lub jednostkę wysokoprężną. Motory benzynowe to: wolnossące 1.2 l PureTech (82 KM), turbodoładowane 1.2 l PureTech (110 KM) oraz mocniejsze, bo 130-konne 1.2 l PureTech. Turbodiesel ma pojemność 1.6 l i rozwija 100 KM. W zależności od wersji silniki mogą być łączone z 5- lub 6-biegowymi skrzyniami manualnymi, natomiast 6-biegowa przekładnia automatyczna jest dostępna tylko ze 110-konnym "benzyniakiem".

Citroen C4 Cactus po faceliftingu - cena

REKLAMA

Ceny odmłodzonego Cactusa zaczynają się od 52 990 zł za auto w bazowej wersji Live z 82-konnym silnikiem benzynowym 1.2 PureTech. Tak skonfigurowany egzemplarz posiada m.in. tempomat i ogranicznik prędkości, elektrycznie sterowane szyby przednie i lusterka, system ostrzegania przed niezamierzonym opuszczeniem pasa ruchu, system multimedialny z radiem i 7-calowym ekranem dotykowym, 16-calowe felgi oraz manualną klimatyzację.

Wyższa wersja wyposażeniowa, Feel, kosztuje minimum 55 990 zł. W jej ramach otrzymamy dodatkowo czujniki cofania, kierownicę pokrytą skórą, system audio z 6 głośnikami, światła do jazdy dziennej wykonane w technologii LED, reflektory przeciwmgłowe oraz fotel kierowcy z regulacją odcinka lędźwiowego.

Najbogatszą odmianę, Shine, wyceniono na minimum 70 490 zł. Wariant ten zawiera m.in. automatyczną klimatyzację, czujniki parkowania z przodu i z tyłu, aluminiowe 16-calowe felgi, nawigację oraz pakiet automatyczny, w którego skład wchodzą np. lusterko elektrochromatyczne, automatyczne wycieraczki i czujnik zmierzchu.

Citroen C4 Cactus po faceliftingu - cennik

Silnik/Wersja Live Feel Shine
1.2 PureTech 82 KM M5 52 990 zł 55 990 zł -
1.2 PureTech 110 KM M6 58 990 zł 61 990 zł 70 490 zł
1.2 PureTech 110 KM A6 - 67 990 zł 76 490 zł
1.2 PureTech 130 KM M6 - 65 090 zł 73 590 zł
1.6 BlueHDI 100 KM M5 67 190 zł 70 190 zł 78 690 zł
Citroen C4 Cactus po faceliftingu – cena w Polsce / fot. Citroen
Citroen
Citroen C4 Cactus po faceliftingu – cena w Polsce / fot. Citroen
Citroen
Citroen C4 Cactus po faceliftingu – cena w Polsce / fot. Citroen
Citroen
Citroen C4 Cactus po faceliftingu – cena w Polsce / fot. Citroen
Citroen
Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR
Czy ten artykuł był przydatny?
tak
nie
Dziękujemy za powiadomienie - zapraszamy do subskrybcji naszego newslettera
Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania w tym artykule, powiedz jak możemy to poprawić.
UWAGA: Ten formularz nie służy wysyłaniu zgłoszeń . Wykorzystamy go aby poprawić artykuł.
Jeśli masz dodatkowe pytania prosimy o kontakt

REKLAMA

Komentarze(0)

Pokaż:

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
    QR Code

    © Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

    Moto
    Zapisz się na newsletter
    Zobacz przykładowy newsletter
    Zapisz się
    Wpisz poprawny e-mail
    Przełomowy projekt Polaka ma szansę pojawić się na ścieżkach rowerowych na całym świecie!

    Uczestnicy ruchu drogowego cieszą się z innowacji, która ma potencjał zmienić ich codzienne podróże i uczynić je bardziej bezpiecznymi. Odpowiedzią na ich rosnące potrzeby jest BikeWatch. Urządzenie to jest skierowane głównie do włodarzy gmin, którzy przekształcają przestrzeń publiczną w celu zwiększenia bezpieczeństwa i komfortu korzystających z niej mieszkańców. Oficjalna premiera BikeWatch odbyła się 21 września 2023 r. 

    Ile kosztuje kurs redukujący 6 punktów karnych?

    Kurs redukujący 6 punktów karnych powrócił. Kierowcy rzucili się do ośrodków ruchu drogowego w całym kraju, ale zszokowała ich jedna rzecz. Cena szkolenia wzrosła 3-krotnie. WORD-y chyba postanowiły odbić sobie chude lata.

    Konfiskata samochodu za przekraczanie prędkości - czy to możliwe?

    Zbliża się termin wejścia w życie przepisów umożliwiających konfiskatę pojazdów za prowadzenie w stanie nietrzeźwości. Podczas gdy władze mają czas na przyjrzenie się ewentualnym konsekwencjom tej nowelizacji, ustawa przegłosowana przez Sejm wciąż wzbudza wiele emocji. Niektórzy właściciele pojazdów obawiają się, że z czasem ten rodzaj kary będzie miał znacznie szersze zastosowanie. Czy w przyszłości może dojść do wprowadzenia w Polsce konfiskaty aut za przekroczenie prędkości, skoro takie przepisy obowiązują od lat w innych krajach Europy?

    Za co zabierają prawo jazdy na 3 miesiące?

    W Polsce są przepisy pozwalające na odbieranie kierowcom prawa jazdy na 3 miesiące. Te działają jednak w ściśle określonych przypadkach. Scenariusze są tak naprawdę trzy. Dziś każdy z nich dokładnie omówię w tym poradniku.

    REKLAMA

    Naklejka w strefie czystego transportu. Zniknie, zanim się pojawi?

    Naklejka w strefie czystego transportu miała się stać must have. Teraz rządzący wycofują się z tego pomysłu. I choć idą w dobrym kierunku, ten nadal jest problematyczny, ale dla gmin. Bo choć pojawiła się furtka kasująca nalepkę w SCT, ta okazuje się kosztowna.

    Unijne rozporządzenie AFIR. Wyższe wymogi dla infrastruktury ładowania elektryków!

    Rozporządzenie AFIR, przyjęte w lipcu tego roku przez Radę Unii Europejskiej, nakazuje rozbudowanie infrastruktury ładowania samochodów elektrycznych. Czy Polska jest na to gotowa?

    Akcja „Prędkość” w środę 20 września. Drogówka zapowiada wzmożone kontrole

    Policjanci ruchu drogowego będą w środę 20 września prowadzić działania kontrolno-prewencyjne „Prędkość” – poinformował podkom. Marcin Sulik z Wydziału Ruchu Drogowego Komendy Stołecznej Policji. Dodał, że działania będą prowadzone w ramach corocznej europejskiej kampanii „Roadpol Safety Day 2023”.

    Odbieranie prawa jazdy seniorom. Przepisy pozwalają na to od lat!

    Wiek i ewentualne choroby robią swoje. Senior może nie nadawać się do prowadzenia pojazdu i to pomimo wielu lat spędzonych za kółkiem. Czy jest zatem możliwość, aby stracił prawo jazdy? Trochę nie, a trochę tak. Są przepisy, które stanowią furtkę. I obowiązują od lat.

    REKLAMA

    Zakaz wjazdu do Polski i UE dla samochodów zarejestrowanych w Rosji

    Samochody zarejestrowane w Rosji dostały właśnie zakaz wjazdu na teren UE. 17 września 2023 r. stosowne przepisy zaczęły obowiązywać w Polsce. Co oznaczają? Czy przewidują jakieś wyjątki? O tym w naszym poradniku.

    Darmowe OC dla kupujących auta (nowe i używane) przed wyborami. Warto złapać okazję, bo niedługo będzie drożej!

    Duża obniżka stóp procentowych dokonana na początku września przez Radę Polityki Pieniężnej, wskutrek czego stopa WIBOR „zjechała” poniżej 6%, spowodowało zauważalny spadek raty za samochód nowy i używany – wynika z symulacji Carsmile i Otomoto Klik. Obniżka raty jest już na tyle znacząca, że pozwala pokryć koszt ubezpieczenia OC. Korzyść ta może jednak okazać się krótkotrwała, bo za chwilę auta znów zaczną drożeć – ostrzegają eksperci. 

    REKLAMA