REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Citroen C4 Cactus po faceliftingu – cena w Polsce

Subskrybuj nas na Youtube
Dołącz do ekspertów Dołącz do grona ekspertów
Łukasz Kuźmiuk
Citroen C4 Cactus po faceliftingu – cena w Polsce / fot. Citroen
Citroen C4 Cactus po faceliftingu – cena w Polsce / fot. Citroen
Citroen

REKLAMA

REKLAMA

Jeden z najbardziej nietuzinkowych samochodów na rynku niedawno przeszedł odmładzającą metamorfozę. Właśnie opublikowano polski cennik Citroena C4 Cactus.
Citroen C4 Cactus

Citroen

Citroen

REKLAMA

Facelifting Citroena C4 Cactus okazał się małą rewolucją. Auto w dość znacznym stopniu zmieniło się stylistycznie – trochę wydoroślało, a zarówno z przodu jak i z tyłu prezentuje się poważniej niż wcześniej. Co ciekawe, C4 Cactus teraz może być wyposażony w zawieszenie z technologią Progressive Hydraulic Cushions, nawiązującym do hydraulicznych zawieszeń starych Citroenów i mającym dawać równie komfortowe wrażenia z jazdy. Jak zapewnia producent, we wnętrzu Cactusa pojawiły się lepsze jakościowo materiały.

REKLAMA

W palecie jednostek napędowych obyło się bez rewolucji. Klienci mogą wybrać jeden z trzech silników benzynowych lub jednostkę wysokoprężną. Motory benzynowe to: wolnossące 1.2 l PureTech (82 KM), turbodoładowane 1.2 l PureTech (110 KM) oraz mocniejsze, bo 130-konne 1.2 l PureTech. Turbodiesel ma pojemność 1.6 l i rozwija 100 KM. W zależności od wersji silniki mogą być łączone z 5- lub 6-biegowymi skrzyniami manualnymi, natomiast 6-biegowa przekładnia automatyczna jest dostępna tylko ze 110-konnym "benzyniakiem".

Citroen C4 Cactus po faceliftingu - cena

REKLAMA

Ceny odmłodzonego Cactusa zaczynają się od 52 990 zł za auto w bazowej wersji Live z 82-konnym silnikiem benzynowym 1.2 PureTech. Tak skonfigurowany egzemplarz posiada m.in. tempomat i ogranicznik prędkości, elektrycznie sterowane szyby przednie i lusterka, system ostrzegania przed niezamierzonym opuszczeniem pasa ruchu, system multimedialny z radiem i 7-calowym ekranem dotykowym, 16-calowe felgi oraz manualną klimatyzację.

Wyższa wersja wyposażeniowa, Feel, kosztuje minimum 55 990 zł. W jej ramach otrzymamy dodatkowo czujniki cofania, kierownicę pokrytą skórą, system audio z 6 głośnikami, światła do jazdy dziennej wykonane w technologii LED, reflektory przeciwmgłowe oraz fotel kierowcy z regulacją odcinka lędźwiowego.

Najbogatszą odmianę, Shine, wyceniono na minimum 70 490 zł. Wariant ten zawiera m.in. automatyczną klimatyzację, czujniki parkowania z przodu i z tyłu, aluminiowe 16-calowe felgi, nawigację oraz pakiet automatyczny, w którego skład wchodzą np. lusterko elektrochromatyczne, automatyczne wycieraczki i czujnik zmierzchu.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Citroen C4 Cactus po faceliftingu - cennik

Silnik/Wersja Live Feel Shine
1.2 PureTech 82 KM M5 52 990 zł 55 990 zł -
1.2 PureTech 110 KM M6 58 990 zł 61 990 zł 70 490 zł
1.2 PureTech 110 KM A6 - 67 990 zł 76 490 zł
1.2 PureTech 130 KM M6 - 65 090 zł 73 590 zł
1.6 BlueHDI 100 KM M5 67 190 zł 70 190 zł 78 690 zł
Citroen C4 Cactus po faceliftingu – cena w Polsce / fot. Citroen
Citroen
Citroen C4 Cactus po faceliftingu – cena w Polsce / fot. Citroen
Citroen
Citroen C4 Cactus po faceliftingu – cena w Polsce / fot. Citroen
Citroen
Citroen C4 Cactus po faceliftingu – cena w Polsce / fot. Citroen
Citroen
Zapisz się na newsletter
Wszystko, co ważne dla każdego kierowcy. Zmiany przepisów, mandaty, testy aut, moto porady i wiele innych. Bądź na czasie z tym, co dzieje się w świecie motoryzacji, zapisz się na nasz newsletter.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Branża motoryzacyjna w kryzysie, coraz więcej restrukturyzacji

Branża motoryzacyjna w Polsce i Europie przeżywa poważny kryzys – w 2024 roku zlikwidowano 54 tys. miejsc pracy, najwięcej od czasu pandemii. Według raportu MGBI wzrosła też liczba postępowań restrukturyzacyjnych do 141, co pokazuje, że firmy coraz częściej szukają ratunku poza upadłością.

CANARD uruchomiło dwa nowe fotoradary [mapa fotoradarów, taryfikator mandatów, punkty karne]

Centrum Automatycznego Nadzoru nad Ruchem Drogowym uruchomiło w zeszłym tygodniu dwa nowe fotoradary. Gdzie znajdują się nowo uruchomione fotoradary? Jakie są ograniczenia na drogach? Z jakimi konsekwencjami powinni liczyć się kierowcy za przekroczenie prędkości?

Bezpłatna komunikacja zamiast biletów i rowerów miejskich? Czas na odważne decyzje w polskich miastach

Czy naprawdę warto utrzymywać system biletowy, skoro i tak w ponad 68% ( 2025 roku może to być jeszcze więcej) pokrywamy koszty transportu publicznego z budżetów miast? A może pora na poważną debatę o całkowicie bezpłatnej komunikacji miejskiej w Polsce?

KGP: 106 002 interwencji, 389 wypadków drogowych, 27 ofiar śmiertelnych. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 106 002 interwencji. Byli wzywani do 389 wypadków drogowych.

REKLAMA

Ekologiczny samochód może być droższy od normalnego, uważają teraz polscy posiadacze aut. O ile więcej za niego są skłonni zapłacić

Podejście Polaków do tego, czy ich nowe auto będzie miało rozwiązania ekologiczne czy też nie, widoczne jest w gotowości do poniesienia wyższych kosztów w imię bardziej przyjaznych środowisku technologii. Już co trzeci uważa, że samochód ekologiczny może być droższy niż standardowy.

Ekologiczne auto? Ponad połowa Polaków nie dopłaciłaby do niego

Czy ekologiczność samochodu to dla Polaków ważny czynnik i element decyzyjny przy zakupie? Ponad jedna trzecia ankietowanych w badaniu przeprowadzonym przez Santander Consumer Multirent byłaby w stanie dopłacić do takiego pojazdu.

Bezpieczeństwo na opak – dlaczego polskie drogi z pierwszeństwem są sztucznie spowalniane?

Na polskich drogach coraz częściej mamy do czynienia z sytuacją, w której bezpieczeństwo planowane jest wbrew logice inżynierii ruchu drogowego. Droga z pierwszeństwem powinna gwarantować płynność. Czas na rewizję praktyk inżynierii drogowej.

System e-TOLL - co zrobić w przypadku nieuzasadnionego mandatu?

Cyfryzacja w działalności transportowej to duże ułatwienie. Wciąż jednak zdarzają się pomyłki. Zdarzyło Ci się dostać mandat, pomimo uiszczonej opłaty za przejazd autostradą? Sprawdź, co należy zrobić w przypadku niesłusznego mandatu.

REKLAMA

KGP: 110 588 interwencji, 460 wypadków drogowych, 24 ofiary śmiertelne. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 110 588 interwencji. Byli wzywani do 460 wypadków drogowych.

Transport ostatniego etapu – czy elektryczne pojazdy to klucz do efektywności?

Choć to tylko końcowy odcinek drogi, „ostatnia mila” bywa najdroższym elementem całego łańcucha dostaw – potrafi pochłonąć od 40[1] do nawet 53[2] procent jego kosztów. W erze błyskawicznego e-commerce i rosnących oczekiwań klientów dotyczących tempa oraz elastyczności dostaw, wyzwania logistyczne mnożą się. Dodatkowo nowe przepisy o Strefach Czystego Transportu ograniczają możliwość korzystania z pojazdów spalinowych, zmuszając firmy do modernizacji flot i inwestowania w nisko- lub zeroemisyjne rozwiązania. Wszystko to sprawia, że skuteczne zarządzanie dostawami na ostatnim etapie wymaga dziś nie tylko sprawności operacyjnej, ale także innowacyjnego podejścia i zrównoważonych technologii.

REKLAMA