REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Citroen C4 Cactus po faceliftingu – cena w Polsce

Subskrybuj nas na Youtube
Dołącz do ekspertów Dołącz do grona ekspertów
Łukasz Kuźmiuk
Citroen C4 Cactus po faceliftingu – cena w Polsce / fot. Citroen
Citroen C4 Cactus po faceliftingu – cena w Polsce / fot. Citroen
Citroen

REKLAMA

REKLAMA

Jeden z najbardziej nietuzinkowych samochodów na rynku niedawno przeszedł odmładzającą metamorfozę. Właśnie opublikowano polski cennik Citroena C4 Cactus.

Citroen

Citroen

REKLAMA

Facelifting Citroena C4 Cactus okazał się małą rewolucją. Auto w dość znacznym stopniu zmieniło się stylistycznie – trochę wydoroślało, a zarówno z przodu jak i z tyłu prezentuje się poważniej niż wcześniej. Co ciekawe, C4 Cactus teraz może być wyposażony w zawieszenie z technologią Progressive Hydraulic Cushions, nawiązującym do hydraulicznych zawieszeń starych Citroenów i mającym dawać równie komfortowe wrażenia z jazdy. Jak zapewnia producent, we wnętrzu Cactusa pojawiły się lepsze jakościowo materiały.

REKLAMA

W palecie jednostek napędowych obyło się bez rewolucji. Klienci mogą wybrać jeden z trzech silników benzynowych lub jednostkę wysokoprężną. Motory benzynowe to: wolnossące 1.2 l PureTech (82 KM), turbodoładowane 1.2 l PureTech (110 KM) oraz mocniejsze, bo 130-konne 1.2 l PureTech. Turbodiesel ma pojemność 1.6 l i rozwija 100 KM. W zależności od wersji silniki mogą być łączone z 5- lub 6-biegowymi skrzyniami manualnymi, natomiast 6-biegowa przekładnia automatyczna jest dostępna tylko ze 110-konnym "benzyniakiem".

Citroen C4 Cactus po faceliftingu - cena

REKLAMA

Ceny odmłodzonego Cactusa zaczynają się od 52 990 zł za auto w bazowej wersji Live z 82-konnym silnikiem benzynowym 1.2 PureTech. Tak skonfigurowany egzemplarz posiada m.in. tempomat i ogranicznik prędkości, elektrycznie sterowane szyby przednie i lusterka, system ostrzegania przed niezamierzonym opuszczeniem pasa ruchu, system multimedialny z radiem i 7-calowym ekranem dotykowym, 16-calowe felgi oraz manualną klimatyzację.

Wyższa wersja wyposażeniowa, Feel, kosztuje minimum 55 990 zł. W jej ramach otrzymamy dodatkowo czujniki cofania, kierownicę pokrytą skórą, system audio z 6 głośnikami, światła do jazdy dziennej wykonane w technologii LED, reflektory przeciwmgłowe oraz fotel kierowcy z regulacją odcinka lędźwiowego.

Najbogatszą odmianę, Shine, wyceniono na minimum 70 490 zł. Wariant ten zawiera m.in. automatyczną klimatyzację, czujniki parkowania z przodu i z tyłu, aluminiowe 16-calowe felgi, nawigację oraz pakiet automatyczny, w którego skład wchodzą np. lusterko elektrochromatyczne, automatyczne wycieraczki i czujnik zmierzchu.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Citroen C4 Cactus po faceliftingu - cennik

Silnik/Wersja Live Feel Shine
1.2 PureTech 82 KM M5 52 990 zł 55 990 zł -
1.2 PureTech 110 KM M6 58 990 zł 61 990 zł 70 490 zł
1.2 PureTech 110 KM A6 - 67 990 zł 76 490 zł
1.2 PureTech 130 KM M6 - 65 090 zł 73 590 zł
1.6 BlueHDI 100 KM M5 67 190 zł 70 190 zł 78 690 zł
Citroen C4 Cactus po faceliftingu – cena w Polsce / fot. Citroen
Citroen
Citroen C4 Cactus po faceliftingu – cena w Polsce / fot. Citroen
Citroen
Citroen C4 Cactus po faceliftingu – cena w Polsce / fot. Citroen
Citroen
Citroen C4 Cactus po faceliftingu – cena w Polsce / fot. Citroen
Citroen
Zapisz się na newsletter
Wszystko, co ważne dla każdego kierowcy. Zmiany przepisów, mandaty, testy aut, moto porady i wiele innych. Bądź na czasie z tym, co dzieje się w świecie motoryzacji, zapisz się na nasz newsletter.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Dziecko w kasku podczas jazdy e-hulajnogą. Co wiemy o planowanych zmianach?

Rząd przyjął projekt nowelizacji Prawa o ruchu drogowym. Zakłada on m.in. wprowadzenie ustawowego obowiązku noszenia kasku podczas jazdy rowerem czy hulajnogą elektryczną przez dzieci do 16 lat.

Prawo jazdy od 17 lat, obowiązkowe kaski i surowsze kary. Sprawdź, co zmienia się w przepisach drogowych od 2026 r.

2 września 2025 r. Rada Ministrów przyjęła projekt nowelizacji ustawy – Prawo o ruchu drogowym oraz kilku innych aktów prawnych. Nowe regulacje mają zwiększyć bezpieczeństwo, ograniczyć wypadki z udziałem dzieci i przygotować młodzież do odpowiedzialnego udziału w ruchu drogowym. Zobacz, co się zmieni, kiedy przepisy wejdą w życie i kogo obejmą.

Ważne zmiany w Prawie o ruchu drogowym od 2026 roku. Rząd przyjął projekt nowelizacji

Na posiedzeniu w dniu 2 września 2025 r. Rada Ministrów przyjęła projekt nowelizacji ustawy - Prawo o ruchu drogowym oraz niektórych innych ustaw, przedłożony przez Ministra Infrastruktury. Projekt ma na celu zwiększenie bezpieczeństwa na drogach. Kierowca, który będzie prowadził pomimo zatrzymania mu prawa jazdy, będzie karany cofnięciem uprawnień do kierowania pojazdem. Ponadto, dzieci do 16. roku życia – m.in. podczas jazdy rowerem czy hulajnogą elektryczną – będą musiały używać kasków. Nowe przepisy zwiększą także mobilność osób młodych – prawo jazdy kategorii B będzie można otrzymać po skończeniu 17 lat (z ograniczeniami).

Ruszyła akcja policji Bezpieczna droga do szkoły. Zero taryfy ulgowej

Już od 1 września 2025 r. policja prowadzi ogólnopolską akcję Bezpieczna droga do szkoły. Tylko w wakacje funkcjonariusze przeprowadzili 15 626 kontroli infrastruktury przy placówkach oświatowych, a teraz ruszają z intensywnymi patrolami. Obowiązuje zero taryfy ulgowej: kontrolowana będzie prędkość, przewożenie dzieci i zachowanie kierowców. To moment, by naprawdę zadbać o bezpieczeństwo naszych dzieci.

REKLAMA

KGP: 115 485 interwencji, 455 wypadków drogowych, 35 ofiar śmiertelnych. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 115 485 interwencji. Byli wzywani do 455 wypadków drogowych.

Nowe limity podatkowe dla samochodów osobowych od 2026 roku

Nowe przepisy premiują niskoemisyjne samochody – czy niższe limity podatkowe dla aut spalinowych i hybryd od 2026 r. zmienią kalkulacje przedsiębiorców w zakresie aut flotowych?

Mandat za opony – za co konkretnie można go otrzymać w 2025 roku i jak wysokie są stawki?

Ogółem wysokość mandatu za wykroczenie drogowe może sięgnąć 5 tys. zł, a jeżeli wykroczeniem zajmie się sąd, to może nałożyć nawet 30 tys. zł mandatu. Szczegółowe przepisy odnoszą się jednak do konkretnych przypadków i interpretowanie ich w kontekście opon jest mylne.

Zmiany w OC od 10 września 2025 r. Jak będą działały nowe przepisy?

10 września 2025 r. wchodzi w życie nowelizacja ustawy o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych. Dzięki nowym przepisom nabywca używanego pojazdu będzie mógł wypowiedzieć umowę OC komunikacyjnego ze wskazaniem daty jej rozwiązania.

REKLAMA

Chińskie samochody w Polsce 2025 – które marki zdominowały rynek?

Jeszcze dwa lata temu chińskie samochody były w Polsce egzotyczną ciekawostką W 2023 sprzedano ich zaledwie 168 sztuk. Dziś mają już ponad 16 tysięcy rejestracji tylko w pierwszej połowie roku i zdobyły 5 proc. rynku. MG, Omoda i Jaecoo nie tylko depczą po piętach uznanym markom, ale w wielu salonach skutecznie je wypierają. Dzięki niskim cenom, dobremu wyposażeniu i wsparciu z programu „NaszEauto” ta ekspansja dopiero się rozpędza i wszystko wskazuje na to, że nie zwolni.

Warto odwołać się od kary w transporcie międzynarodowym

Przewoźnicy najczęściej otrzymują kary za naruszenia przepisów dotyczące dokumentacji celnej, Pakietu Mobilności, zasad kabotażu, braku wymaganych zezwoleń czy przewozu nielegalnych imigrantów. W przypadku nałożenia kary warto się odwołać.

REKLAMA