3008 - Le Crossover by Peugeot
REKLAMA
REKLAMA
Nadwozie o charakterystycznej dla crossovera bryle nosi również łatwo rozpoznawalne cechy marki. Podwyższone, z plastikowymi osłonami i szerokimi listwami, poszerzonymi błotnikami, dużymi kołami. Duża atrapa i znak firmowy, skośne reflektory, mocno pochylona przednia szyba. Coś pomiędzy 308 a 4007.
REKLAMA
Zobacz też: Grand Cherokee po nowemu
Podobnie jest we wnętrzu. Znany lwi styl plus elementy w rodzaju uchwytu dla pasażera na kokpicie, ergonomiczne siedzenia i elementy sterowania. Bagażnik jest krótki, ale wysoki, a dostęp do niego ułatwia opuszczana dolna belka. System Multiflex umożliwia złożenie oparć siedzeń i uzyskanie przestrzeni ładunkowej o pojemności do 1604 litrów i o płaskiej podłodze.
W gamie jednostek napędowych są znane silniki benzynowe, jak i wysokoprężne. Podstawowa wersja otrzymuje motor benzynowy 1.6 VTi o mocy 120 KM, lepiej wyposażone modele mają podobną jednostkę, ale doładowaną, o mocy 150 KM. Do wyboru są trzy Diesle - 1.6 HDi 110 KM, 2.0 HDi 150 KM i 2.0 HDi 163 KM. W roku 2011 pojawi się hybryda wykorzystująca silnik wysokoprężny do napędzania kół przednich a elektryczny - tylnych
Zobacz też: Hyundai Veloster
Na pokładzie znalazły się dwa systemy wspomagające pracę kierowcy - Dynamic Roll Control, zapobiegający nadmiernym przechyłom nadwozia oraz Grip Control optymalizujący trakcję przednich kół. Kierowca za pomocą pokrętła może wybrać jeden z pięciu trybów jazdy: Standard, Snow (śnieg), Off Road (błoto/luźna nawierzchnia/mokra trawa), piach i ESP off.
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.