Kompaktowa hybryda w segmencie premium
REKLAMA
REKLAMA
Koncepcja ta polega na połączeniu elegancji z dynamiką i ma zainteresować nową grupę młodych klientów. Lexusa CT 200h skonstruowano głównie z myślą o rynku europejskim.
REKLAMA
Nowy Lexus wyposażony jest w cztery ustawienia trybu jazdy. Jest możliwość wyboru pomiędzy ustawieniami ekologicznymi a sportowymi. W trybach sportowych osłabione zostaną systemy bezpieczeństwa takie jak stabilizacja toru jazdy oraz kontroli trakcji. W trybach ekologicznych zmniejszona zostanie wydajności klimatyzacji oraz czułość pedału gazu.
Zobacz również: Lifting Lexusa IS
Nowy Lexus to w pełni hybrydowy pojazd napędzany benzyniakiem o pojemności 1.8 VVT-i oraz silnikiem elektrycznym. Hybryda pozwoli kierowcy na dysponowanie łączną mocą 134 KM i zapewni przyspieszenie od 0 do setki w czasie 9,8 sekundy. Maksymalna prędkość do jakiej będzie mogło rozpędzić się auto to 180 km/h.
Karoseria auta charakteryzuje się mocnym i wyrazistym przodem, eleganckimi liniami nadwozia oraz sylwetką o szerokim rozstawie kół.
Model CT 200h wytwarzany jest w fabryce Toyoty w Kyushu. Cena auta nie została ujawniona.
Do segment aut kompaktowych klasy premium należą pojazdy oferujące wysoki poziom wyposażenia, jakości użytych materiałów i komfortu jazdy. Segment ten ma znaczenie strategiczne, gdyż większość nabywców takich pojazdów stanowią osoby młode.
Zobacz również: Nowości Hyundaia
REKLAMA
REKLAMA