REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Skoda Kodiaq RS – polski cennik

Hubert Krawczyk
Fot. Skoda

REKLAMA

REKLAMA

Skoda Kodiaq RS jest nie tylko najmocniejszym samochodem w gamie Skody ale również najdroższym. Suv dostępny jest już w Polskich salonach sprzedaży, a jego cena startuje od pokaźnej kwoty.

Kodiaq RS to pierwszy SUV Skody, który sygnowany jest znaczkiem RS. Samochód dzięki niebagatelnym sportowym dodatkom zewnętrznym jak i wewnętrznym zyskał atrakcyjny wygląd, który może się podobać i z pewnością będzie wyróżniał się wśród innych przeciętnych Kodiaqów jeżdżących po drogach. Cennik Skody Kodiaq RS rozpoczyna się kwotą 193 550zł za bazową wersję tej odmiany. Nie mniej jednak za tą kwotę otrzymany samochód będzie dobrze wyposażony.

REKLAMA

REKLAMA

Skoda Kodiaq RS - silnik

Obecnie Kodiaq RS dostępny będzie z podwójnie doładowanym silnikiem wysokoprężnym o pojemności dwóch litrów o mocy 240 koni mechanicznych i 500Nm maksymalnego momentu obrotowego. Silnik ten jest najmocniejszą dostępną wersją 2.0 tdi (wcześniej oferowany był tylko w Volkswagenach), który trafi po raz pierwszy do samochodu z logo Skody. Napęd w Kodiaqu RS przekazywany będzie na wszystkie koła za pośrednictwem siedmiostopniowej skrzyni automatycznej DSG. To wszystko oferowane będzie w standardzie. Tak skonfigurowany i zestrojony Kodiaq RS pierwszą „setkę” osiąga w 6.9 sekundy, a jego prędkość maksymalna wynosi 221km/h.

Skoda Kodiaq RS - wyposażenie podstawowe

Jak we wszystkich usportowionych Skodach, pakiet Rs w Kodiaqu obejmuje: sportowe siedzenia ze zintegrowanymi zagłówkami z elementami alcantary oraz kontrastowymi przeszyciami i logo RS, podsufitka w kolorze czarnym, boczki drzwi wykonane z alcantary, ozdobne listwy progowe wewnętrzne, tylne szyby o wyższym stopniu przyciemnienia, dekor na desce rozdzielczej Carbon, sportowe stalowe nakładki na pedały zaciski hamulcowe w kolorze czerwonym, atrapa chłodnicy, listwy wokół szyb bocznych, relingi dachowe, obudowy lusterek lakierowane w kolorze czarnym.

Ponadto Kodiaq w standardzie zawierał będzie między innymi 20-calowe obręcze kół ze stopów metali lekkich ”Xtreme”, reflektory wykonane w technologii Full LED, adaptacyjne zawieszenie DCC, wirtualny kokpit z dodatkowym trybem „Sport”, system dynamicznego wzmacniania dźwięku, system FRONT ASSIST – kontrola odstępu z funkcją awaryjnego hamowania, PEDESTRIAN MONITOR - system hamowania awaryjnego w przypadku wykrycia pieszych przed pojazdem (AEB), MANOEUVRE ASSIST - funkcja automatycznego hamowania podczas manewru cofania, funkcja Start-Stop i odzyskiwania energii, Czujniki parkowania – tył i przód, dwustrefowa klimatyzacja automatyczna CLIMATRONIC, KESSY FULL – bezkluczykowy system obsługi samochodu, elektrycznie sterowany fotel kierowcy z funkcją pamięci, podgrzewane fotele przednie, elektrycznie sterowana pokrywa bagażnika, tempomat z ogranicznikiem prędkości, DRIVING MODE SELECT - wybór profilu jazdy (z funkcją OFF-ROAD - tryb wspomagania jazdy w trudnym terenie) oraz  radio BOLERO (kolorowy ekran dotykowy 8”, wejście SD, USB, MP3, obsługa głosowa ze wzmacniaczem głosu ICC, SmartLink+).

REKLAMA

Skoda Kodiaq RS - wyposażenie dodatkowe

Producent przewidział również szeroką listę opcji dodatkowych, w jakie można doposażyć Kodiaqa Rs. W ich skład wchodzą miedzy innymi: BLIND SPOT DETECTION – funkcja monitorowania martwego pola w lusterkach z REAR TRAFFIC ALERT – funkcją wspomagania wyjazdu z miejsca parkingowego (2400zł), LANE ASSIST – asystent pasa ruchu (1200zł), Pakiet na bezdroża (dodatkowa osłona silnika, zawieszenia, przewodów hamulcowych i paliwowych oraz dodatkowe elementy ochronne), Podgrzewane dysze spryskiwaczy przedniej szyby(1200), Dopłata za trzeci rząd siedzeń (4000zł), Elektrycznie zwalniany, odchylany hak holowniczy z adapterem (3700zł), Trójstrefowa klimatyzacja automatyczna CLIMATRONIC (1100zł), PARK ASSIST – system wspomagania parkowania (1400zł), Pakiet Control Plus: PARK ASSIST - system wspomagania parkowania, TRAILER ASSIST - asystent manewrowania z przyczepą; AREA VIEW - system kamer 360°(4500zł), Elektrycznie sterowany fotel kierowcy z pamięcią ustawień, elektrycznie sterowany fotel pasażera (2100zł), Elektrycznie sterowane panoramiczne okno dachowe (4100zł), Pakiet Asystentów Kierowcy Premium (ACC do 210 km/h, LANE ASSIST, BLIND SPOT DETECT z REAR TRAFFIC ALERT, TRAFFIC JAM ASSIST, EMERGENCY ASSIST)(6600zł), Pakiet Komfortowego Snu Premium (rozkładane oparcia zagłówków w drugim rzędzie siedzeń, rolety przeciwsłoneczne szyb bocznych tylnych drzwi, koc, dwa dywaniki Lounge Step) (1200zł), Niezależny system ogrzewania ze zdalnym sterowaniem (4 000zł), Sound System CANTON (9 głośników, subwoofer, moc 575 W)(1600zł), System nawigacji satelitarnej COLUMBUS z mapą Europy i usługą Map Care – bezpłatne aktualizacje (kolorowy ekran dotykowy 9,2”, DVD, 2 wejścia SD, USB, MP3, dysk twardy, obsługa głosowa ze wzmacniaczem głosu ICC, SmartLink+, usługa Infotainment Online na 1 rok (5700zł), Bluetooth Premium dla systemu nawigacji satelitarnej COLUMBUS (z obsługą WLAN, rSAP, LTE – gniazdo karty SIM – z połączeniem z anteną zewnętrzną, Phone Box – wzmacnianie sygnału GSM, bezprzewodowa ładowarka do smartfona, DAB+).

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Skoda Kodaq RS w standardzie jest bogato wyposażona, natomiast lista dodatków i ich cena może przyprawić o zawrót głowy. Wiadome jest, że Skoda do najtańszych marek już dawno nie należy, lecz po doposażeniu Kodiaqa RS w liczne dostępne dodatki, jego cena może niebezpiecznie wzrosnąć do kwoty za jaką można nabyć Suva jednej z marek Premium.

Fot. Skoda
Fot. Skoda
Fot. Skoda
Fot. Skoda
Fot. Skoda
Fot. Skoda
Fot. Skoda
Fot. Skoda
Fot. Skoda
Fot. Skoda
Fot. Skoda
Fot. Skoda
Fot. Skoda
Fot. Skoda
Fot. Skoda
Fot. Skoda
Fot. Skoda
Fot. Skoda
Fot. Skoda
Fot. Skoda
Fot. Skoda
Fot. Skoda
Fot. Skoda
Fot. Skoda
Fot. Skoda
Fot. Skoda
Fot. Skoda
Fot. Skoda
Fot. Skoda
Fot. Skoda
Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moto
Serwis z Grupy Infor.pl numerem 1 w Polsce. Auto.dziennik.pl to absolutny lider motoryzacji w listopadzie 2025

Jesteśmy dumni, że portal z grupy Infor.pl przyciągnął tylu czytelników. Serwis auto.dziennik.pl okazał się w listopadzie 2025 roku najczęściej odwiedzanym portalem motoryzacyjnym w Polsce – wynika z najświeższych danych Gemius Mediapanel. Witryna przyciągnęła 4,06 mln realnych użytkowników, pewnie obejmując pierwsze miejsce w kategorii „Motoryzacja”. Gratulujemy!

Masz takie prawo jazdy? Za chwilę stanie się nieważne. Dokumenty z lat 1999–2001 tracą ważność błyskawicznie

Setki tysięcy kierowców właśnie dowiaduje się, że ich plastikowe prawa jazdy przestaną być ważne wcześniej, niż myśleli. Czas na wymianę jest wyjątkowo krótki, mowa o tygodniach, a nie miesiącach. Najbardziej zagrożone są konkretne roczniki, które lada chwila stracą możliwość legalnej jazdy.

Przepisy o wydawaniu kart do tachografów będą uproszczone. Trwają prace. Zmiany wejdą w życie w 2026 r.

Przepisy o wydawaniu kart do tachografów będą uproszczone. Trwają prace nad projektem ustawy o tachografach, który ma uprościć przepisy trybu wydawania, przedłużania lub wymiany kart do tachografów. Zmiany wejdą w życie w 2026 r.

Koniec z kolejkami w urzędach? Prezydent podpisał ustawę, która zmienia życie milionom kierowców

Prezydent RP podpisał 1 grudnia 2025 r. nowelizację prawa o ruchu drogowym, która wprowadza długo wyczekiwane zmiany w rejestracji pojazdów. Kierowcy wreszcie będą mogli załatwić wiele formalności przez Internet, bez stania w kolejkach do okienek w wydziałach komunikacji. Nowe przepisy eliminują zbędną biurokrację i oszczędzają czas właścicieli samochodów. Sprawdź, co dokładnie się zmienia i kiedy nowe regulacje wejdą w życie.

REKLAMA

Buspasy dostępne dla tych pojazdów aż do końca 2027 roku

Kierowcy pojazdów elektrycznych zachowają kluczowy przywilej przez kolejne dwa lata. Ustawa podpisana przez Prezydenta Karola Nawrockiego gwarantuje możliwość korzystania z buspasów do 31 grudnia 2027 roku.

PZPA przyspiesza: 40 szkoleń dla kurierów jeszcze przed końcem roku

Polski Związek Partnerów Aplikacyjnych (PZPA) intensyfikuje działania w projekcie "Wsparcie w zakresie poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego usług delivery". Do końca 2025 roku zaplanowano ponad 40 szkoleń dla kurierów w największych miastach, m.in. w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Katowicach, Wrocławiu, Poznaniu, Szczecinie, Rzeszowie, Gdańsku i Lublinie.

Jazda na letnich oponach zimą. Grozi nawet 3000 zł i zatrzymanie dowodu rejestracyjnego

W Polsce nie ma obowiązku jazdy na zimówkach, ale istnieje zakaz jazdy na letnich oponach w warunkach zimowych. Policja może nałożyć nawet 3000 zł mandatu, zatrzymać dowód rejestracyjny i zakazać dalszej jazdy. Ubezpieczyciel po kolizji może też uznać to za rażące niedbalstwo i żądać zwrotu części wypłaty. Sprawdź, kiedy ryzyko jest największe i jak łatwo wpaść w kłopoty.

Zimowanie motocykla - jak zabezpieczyć jednoślad na zimę, aby odpalił wiosną i uniknąć wydatków?

Koniec sezonu motocyklowego to czas na odpowiednie przygotowanie maszyny do kilkumiesięcznego postoju. Złe zimowanie motocykla może skutkować poważnymi problemami technicznymi wiosną – od wyładowanego akumulatora, przez zardzewiałe tarcze hamulcowe, aż po uszkodzony silnik. Sprawdź, jak profesjonalnie przygotować swój jednoślad do zimy, unikając powszechnych mitów i błędów, które mogą kosztować Cię sporo pieniędzy.

REKLAMA

Mandat do 3000 zł za jazdę na letnich oponach w warunkach zimowych i zatrzymanie dowodu rejestracyjnego. Bo to zagrożenie dla bezpieczeństwa ruchu

Czasem można usłyszeć opinię, że w naszym kraju nie ma obowiązku jazdy na oponach zimowych. Ale jest zakaz jazdy na oponach letnich w warunkach zimowych. Wynika on z przepisów ogólnych kodeksu drogowego oraz kodeksu wykroczeń. I podobnie, jak np. za rzucanie pizzą w innych uczestników ruchu można dostać mandat – chociaż też nie jest to wymienione szczegółowo w przepisach. Część kierowców bagatelizuje znaczenie właściwego stanu technicznego samochodu w tym opon, nie zdając sobie sprawy z poważnych konsekwencji, także prawnych, takiego zaniedbania. Polskie prawo nakłada na właścicieli pojazdów obowiązek utrzymania ich w należytym stanie technicznym, a opony jako jedyny punkt styku samochodu z drogą także podlegają kilku przepisom. Niedostosowanie pojazdu do warunków drogowych może skutkować mandatem lub grzywną sięgającą nawet 3000 złotych, zatrzymaniem dowodu rejestracyjnego, a w skrajnych przypadkach zakazem dalszej jazdy.

Yanosik z rekordowymi wynikami. Spółka zwiększa przychody i zapowiada ekspansję zagraniczną w 2026 roku

Yanosik zakończy 2025 rok z wyższymi przychodami niż w rekordowym 2024 r., zapowiada prezes Adam Tychmanowicz. Po trzech kwartałach spółka osiągnęła 44,2 mln zł przychodów i niemal podwoiła zysk netto. Rośnie liczba użytkowników aplikacji, a spółka rozwija marketplace, urządzenia Yanbox i usługi telemetryczne. W 2026 roku Yanosik planuje śmielsze wejście na rynki zagraniczne.

Zapisz się na newsletter
Wszystko, co ważne dla każdego kierowcy. Zmiany przepisów, mandaty, testy aut, moto porady i wiele innych. Bądź na czasie z tym, co dzieje się w świecie motoryzacji, zapisz się na nasz newsletter.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

REKLAMA