REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Skoda Kodiaq RS – polski cennik

Hubert Krawczyk
Fot. Skoda

REKLAMA

REKLAMA

Skoda Kodiaq RS jest nie tylko najmocniejszym samochodem w gamie Skody ale również najdroższym. Suv dostępny jest już w Polskich salonach sprzedaży, a jego cena startuje od pokaźnej kwoty.

Kodiaq RS to pierwszy SUV Skody, który sygnowany jest znaczkiem RS. Samochód dzięki niebagatelnym sportowym dodatkom zewnętrznym jak i wewnętrznym zyskał atrakcyjny wygląd, który może się podobać i z pewnością będzie wyróżniał się wśród innych przeciętnych Kodiaqów jeżdżących po drogach. Cennik Skody Kodiaq RS rozpoczyna się kwotą 193 550zł za bazową wersję tej odmiany. Nie mniej jednak za tą kwotę otrzymany samochód będzie dobrze wyposażony.

REKLAMA

Skoda Kodiaq RS - silnik

Obecnie Kodiaq RS dostępny będzie z podwójnie doładowanym silnikiem wysokoprężnym o pojemności dwóch litrów o mocy 240 koni mechanicznych i 500Nm maksymalnego momentu obrotowego. Silnik ten jest najmocniejszą dostępną wersją 2.0 tdi (wcześniej oferowany był tylko w Volkswagenach), który trafi po raz pierwszy do samochodu z logo Skody. Napęd w Kodiaqu RS przekazywany będzie na wszystkie koła za pośrednictwem siedmiostopniowej skrzyni automatycznej DSG. To wszystko oferowane będzie w standardzie. Tak skonfigurowany i zestrojony Kodiaq RS pierwszą „setkę” osiąga w 6.9 sekundy, a jego prędkość maksymalna wynosi 221km/h.

Skoda Kodiaq RS - wyposażenie podstawowe

REKLAMA

Jak we wszystkich usportowionych Skodach, pakiet Rs w Kodiaqu obejmuje: sportowe siedzenia ze zintegrowanymi zagłówkami z elementami alcantary oraz kontrastowymi przeszyciami i logo RS, podsufitka w kolorze czarnym, boczki drzwi wykonane z alcantary, ozdobne listwy progowe wewnętrzne, tylne szyby o wyższym stopniu przyciemnienia, dekor na desce rozdzielczej Carbon, sportowe stalowe nakładki na pedały zaciski hamulcowe w kolorze czerwonym, atrapa chłodnicy, listwy wokół szyb bocznych, relingi dachowe, obudowy lusterek lakierowane w kolorze czarnym.

Ponadto Kodiaq w standardzie zawierał będzie między innymi 20-calowe obręcze kół ze stopów metali lekkich ”Xtreme”, reflektory wykonane w technologii Full LED, adaptacyjne zawieszenie DCC, wirtualny kokpit z dodatkowym trybem „Sport”, system dynamicznego wzmacniania dźwięku, system FRONT ASSIST – kontrola odstępu z funkcją awaryjnego hamowania, PEDESTRIAN MONITOR - system hamowania awaryjnego w przypadku wykrycia pieszych przed pojazdem (AEB), MANOEUVRE ASSIST - funkcja automatycznego hamowania podczas manewru cofania, funkcja Start-Stop i odzyskiwania energii, Czujniki parkowania – tył i przód, dwustrefowa klimatyzacja automatyczna CLIMATRONIC, KESSY FULL – bezkluczykowy system obsługi samochodu, elektrycznie sterowany fotel kierowcy z funkcją pamięci, podgrzewane fotele przednie, elektrycznie sterowana pokrywa bagażnika, tempomat z ogranicznikiem prędkości, DRIVING MODE SELECT - wybór profilu jazdy (z funkcją OFF-ROAD - tryb wspomagania jazdy w trudnym terenie) oraz  radio BOLERO (kolorowy ekran dotykowy 8”, wejście SD, USB, MP3, obsługa głosowa ze wzmacniaczem głosu ICC, SmartLink+).

Skoda Kodiaq RS - wyposażenie dodatkowe

REKLAMA

Producent przewidział również szeroką listę opcji dodatkowych, w jakie można doposażyć Kodiaqa Rs. W ich skład wchodzą miedzy innymi: BLIND SPOT DETECTION – funkcja monitorowania martwego pola w lusterkach z REAR TRAFFIC ALERT – funkcją wspomagania wyjazdu z miejsca parkingowego (2400zł), LANE ASSIST – asystent pasa ruchu (1200zł), Pakiet na bezdroża (dodatkowa osłona silnika, zawieszenia, przewodów hamulcowych i paliwowych oraz dodatkowe elementy ochronne), Podgrzewane dysze spryskiwaczy przedniej szyby(1200), Dopłata za trzeci rząd siedzeń (4000zł), Elektrycznie zwalniany, odchylany hak holowniczy z adapterem (3700zł), Trójstrefowa klimatyzacja automatyczna CLIMATRONIC (1100zł), PARK ASSIST – system wspomagania parkowania (1400zł), Pakiet Control Plus: PARK ASSIST - system wspomagania parkowania, TRAILER ASSIST - asystent manewrowania z przyczepą; AREA VIEW - system kamer 360°(4500zł), Elektrycznie sterowany fotel kierowcy z pamięcią ustawień, elektrycznie sterowany fotel pasażera (2100zł), Elektrycznie sterowane panoramiczne okno dachowe (4100zł), Pakiet Asystentów Kierowcy Premium (ACC do 210 km/h, LANE ASSIST, BLIND SPOT DETECT z REAR TRAFFIC ALERT, TRAFFIC JAM ASSIST, EMERGENCY ASSIST)(6600zł), Pakiet Komfortowego Snu Premium (rozkładane oparcia zagłówków w drugim rzędzie siedzeń, rolety przeciwsłoneczne szyb bocznych tylnych drzwi, koc, dwa dywaniki Lounge Step) (1200zł), Niezależny system ogrzewania ze zdalnym sterowaniem (4 000zł), Sound System CANTON (9 głośników, subwoofer, moc 575 W)(1600zł), System nawigacji satelitarnej COLUMBUS z mapą Europy i usługą Map Care – bezpłatne aktualizacje (kolorowy ekran dotykowy 9,2”, DVD, 2 wejścia SD, USB, MP3, dysk twardy, obsługa głosowa ze wzmacniaczem głosu ICC, SmartLink+, usługa Infotainment Online na 1 rok (5700zł), Bluetooth Premium dla systemu nawigacji satelitarnej COLUMBUS (z obsługą WLAN, rSAP, LTE – gniazdo karty SIM – z połączeniem z anteną zewnętrzną, Phone Box – wzmacnianie sygnału GSM, bezprzewodowa ładowarka do smartfona, DAB+).

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Skoda Kodaq RS w standardzie jest bogato wyposażona, natomiast lista dodatków i ich cena może przyprawić o zawrót głowy. Wiadome jest, że Skoda do najtańszych marek już dawno nie należy, lecz po doposażeniu Kodiaqa RS w liczne dostępne dodatki, jego cena może niebezpiecznie wzrosnąć do kwoty za jaką można nabyć Suva jednej z marek Premium.

Fot. Skoda
Fot. Skoda
Fot. Skoda
Fot. Skoda
Fot. Skoda
Fot. Skoda
Fot. Skoda
Fot. Skoda
Fot. Skoda
Fot. Skoda
Fot. Skoda
Fot. Skoda
Fot. Skoda
Fot. Skoda
Fot. Skoda
Fot. Skoda
Fot. Skoda
Fot. Skoda
Fot. Skoda
Fot. Skoda
Fot. Skoda
Fot. Skoda
Fot. Skoda
Fot. Skoda
Fot. Skoda
Fot. Skoda
Fot. Skoda
Fot. Skoda
Fot. Skoda
Fot. Skoda
Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Zaniedbana zieleń - milionowe straty i zagrożenie dla życia. Czy samorządy obudzą się na czas

Regularne kontrole stanu drzewostanu, inwestycje w pielęgnację zieleni oraz zastępowanie starych, spróchniałych drzew nowymi nasadzeniami to minimum, które możemy i musimy zrobić. To nie wydatek – to inwestycja w przyszłość.

Nowy program dopłat do samochodów elektrycznych. Kiedy start? Kto może otrzymać dopłatę?

Wiceminister klimatu Krzysztof Bolesta poinformował, że Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej uruchamia nowy program dopłat do zakupu i leasingu samochodów elektrycznych. Budżet to 1,6 mld zł, a otrzymać będzie można 40 tys. zł. Kto będzie mógł się ubiegać?

KGP: 99 551 interwencji, 306 wypadków drogowych, 28 ofiar śmiertelnych. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 99 551 interwencji. Byli wzywani do 306 wypadków drogowych.

Kontrole na granicy polsko-niemieckiej 2025 - do kiedy?

Do kiedy przewidywane są kontrole na granicy polsko-niemieckiej w 2025 roku? Okazuje się, że dłużej niż się spodziewano. Branża transportowa traci czas i pieniądze. Największe zatory są w lubuskim, ale zachodniopomorskie już obawia się poważnych utrudnień.

REKLAMA

Kto musi wymienić prawo jazdy w 2025 r.? Co z bezterminowymi prawami jazdy?

Część kierowców w 2025 r. będzie musiała wymienić prawa jazdy na nowe. Kto musi je wymienić jeszcze w tym roku? W jakich sytuacjach należy wymienić prawo jazdy? Co z bezterminowymi prawami jazdy, czy trzeba je wymieniać?

W pyle drogowym w centrum Warszawy wysokie stężenie rakotwórczych substancji. Nowatorskie badania PAN

Im większe natężenie ruchu, szczególnie w centrum miasta, tym wyższe stężenia wielopierścieniowych węglowodorów aromatycznych (WWA), które są substancjami rakotwórczymi – wynika z przeprowadzonych w Warszawie badań dr Sylwii Dytłow z Instytutu Geofizyki (IGF) Polskiej Akademii Nauk.

Wyższe kary dla kierowców, dożywotnie zakazy prowadzenia samochodów, nowe wykroczenia. Propozycje resortu sprawiedliwości

Wyższe kary dla kierowców, dożywotnie zakazy prowadzenia samochodów, nowe wykroczenia. Propozycje resortu sprawiedliwości. Co jeszcze zawierają założenia projektu nowelizacji mające na celu poprawę bezpieczeństwa na drogach?

Czym kierujemy się przy zakupie samochodu?

Czym kierujemy się przy zakupie samochodu? Marką, ceną, rocznikiem, przebiegiem? Na co zwracamy uwagę w pierwszej kolejności? Przedstawiamy wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie Grupy Cichy-Zasada.

REKLAMA

Strefy Czystego Transportu obowiązkowe. Przed jakimi wyzwaniami stoją polskie miasta?

Jeden z kluczowych zapisów nowelizacji ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych, podpisanej w grudniu przez Prezydenta RP mówi o tym, że samochody spalinowe będą mogły poruszać się po centrach miast tylko wtedy, gdy spełnią określone normy emisji spalin. To wymaga stworzenia Stref Czystego Transportu. Jakie wyzwania czekają polskie miasta?

Bezpieczeństwo na polskich drogach: Liczba wypadków śmiertelnych na drogach spadła aż o 74%. Wciąż jest wiele do zrobienia. Kluczowe rekomendacje

Liczba wypadków śmiertelnych na drogach spadła aż o 74%. Znacząca poprawa bezpieczeństwa na polskich drogach – ale wciąż jest wiele do zrobienia. Rekomendacje ukierunkowane na realną poprawę bezpieczeństwa na polskich drogach.

REKLAMA