REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Skoda Kodiaq RS – polski cennik

Hubert Krawczyk
Fot. Skoda

REKLAMA

REKLAMA

Skoda Kodiaq RS jest nie tylko najmocniejszym samochodem w gamie Skody ale również najdroższym. Suv dostępny jest już w Polskich salonach sprzedaży, a jego cena startuje od pokaźnej kwoty.

Kodiaq RS to pierwszy SUV Skody, który sygnowany jest znaczkiem RS. Samochód dzięki niebagatelnym sportowym dodatkom zewnętrznym jak i wewnętrznym zyskał atrakcyjny wygląd, który może się podobać i z pewnością będzie wyróżniał się wśród innych przeciętnych Kodiaqów jeżdżących po drogach. Cennik Skody Kodiaq RS rozpoczyna się kwotą 193 550zł za bazową wersję tej odmiany. Nie mniej jednak za tą kwotę otrzymany samochód będzie dobrze wyposażony.

REKLAMA

REKLAMA

Skoda Kodiaq RS - silnik

Obecnie Kodiaq RS dostępny będzie z podwójnie doładowanym silnikiem wysokoprężnym o pojemności dwóch litrów o mocy 240 koni mechanicznych i 500Nm maksymalnego momentu obrotowego. Silnik ten jest najmocniejszą dostępną wersją 2.0 tdi (wcześniej oferowany był tylko w Volkswagenach), który trafi po raz pierwszy do samochodu z logo Skody. Napęd w Kodiaqu RS przekazywany będzie na wszystkie koła za pośrednictwem siedmiostopniowej skrzyni automatycznej DSG. To wszystko oferowane będzie w standardzie. Tak skonfigurowany i zestrojony Kodiaq RS pierwszą „setkę” osiąga w 6.9 sekundy, a jego prędkość maksymalna wynosi 221km/h.

Skoda Kodiaq RS - wyposażenie podstawowe

Jak we wszystkich usportowionych Skodach, pakiet Rs w Kodiaqu obejmuje: sportowe siedzenia ze zintegrowanymi zagłówkami z elementami alcantary oraz kontrastowymi przeszyciami i logo RS, podsufitka w kolorze czarnym, boczki drzwi wykonane z alcantary, ozdobne listwy progowe wewnętrzne, tylne szyby o wyższym stopniu przyciemnienia, dekor na desce rozdzielczej Carbon, sportowe stalowe nakładki na pedały zaciski hamulcowe w kolorze czerwonym, atrapa chłodnicy, listwy wokół szyb bocznych, relingi dachowe, obudowy lusterek lakierowane w kolorze czarnym.

Ponadto Kodiaq w standardzie zawierał będzie między innymi 20-calowe obręcze kół ze stopów metali lekkich ”Xtreme”, reflektory wykonane w technologii Full LED, adaptacyjne zawieszenie DCC, wirtualny kokpit z dodatkowym trybem „Sport”, system dynamicznego wzmacniania dźwięku, system FRONT ASSIST – kontrola odstępu z funkcją awaryjnego hamowania, PEDESTRIAN MONITOR - system hamowania awaryjnego w przypadku wykrycia pieszych przed pojazdem (AEB), MANOEUVRE ASSIST - funkcja automatycznego hamowania podczas manewru cofania, funkcja Start-Stop i odzyskiwania energii, Czujniki parkowania – tył i przód, dwustrefowa klimatyzacja automatyczna CLIMATRONIC, KESSY FULL – bezkluczykowy system obsługi samochodu, elektrycznie sterowany fotel kierowcy z funkcją pamięci, podgrzewane fotele przednie, elektrycznie sterowana pokrywa bagażnika, tempomat z ogranicznikiem prędkości, DRIVING MODE SELECT - wybór profilu jazdy (z funkcją OFF-ROAD - tryb wspomagania jazdy w trudnym terenie) oraz  radio BOLERO (kolorowy ekran dotykowy 8”, wejście SD, USB, MP3, obsługa głosowa ze wzmacniaczem głosu ICC, SmartLink+).

REKLAMA

Skoda Kodiaq RS - wyposażenie dodatkowe

Producent przewidział również szeroką listę opcji dodatkowych, w jakie można doposażyć Kodiaqa Rs. W ich skład wchodzą miedzy innymi: BLIND SPOT DETECTION – funkcja monitorowania martwego pola w lusterkach z REAR TRAFFIC ALERT – funkcją wspomagania wyjazdu z miejsca parkingowego (2400zł), LANE ASSIST – asystent pasa ruchu (1200zł), Pakiet na bezdroża (dodatkowa osłona silnika, zawieszenia, przewodów hamulcowych i paliwowych oraz dodatkowe elementy ochronne), Podgrzewane dysze spryskiwaczy przedniej szyby(1200), Dopłata za trzeci rząd siedzeń (4000zł), Elektrycznie zwalniany, odchylany hak holowniczy z adapterem (3700zł), Trójstrefowa klimatyzacja automatyczna CLIMATRONIC (1100zł), PARK ASSIST – system wspomagania parkowania (1400zł), Pakiet Control Plus: PARK ASSIST - system wspomagania parkowania, TRAILER ASSIST - asystent manewrowania z przyczepą; AREA VIEW - system kamer 360°(4500zł), Elektrycznie sterowany fotel kierowcy z pamięcią ustawień, elektrycznie sterowany fotel pasażera (2100zł), Elektrycznie sterowane panoramiczne okno dachowe (4100zł), Pakiet Asystentów Kierowcy Premium (ACC do 210 km/h, LANE ASSIST, BLIND SPOT DETECT z REAR TRAFFIC ALERT, TRAFFIC JAM ASSIST, EMERGENCY ASSIST)(6600zł), Pakiet Komfortowego Snu Premium (rozkładane oparcia zagłówków w drugim rzędzie siedzeń, rolety przeciwsłoneczne szyb bocznych tylnych drzwi, koc, dwa dywaniki Lounge Step) (1200zł), Niezależny system ogrzewania ze zdalnym sterowaniem (4 000zł), Sound System CANTON (9 głośników, subwoofer, moc 575 W)(1600zł), System nawigacji satelitarnej COLUMBUS z mapą Europy i usługą Map Care – bezpłatne aktualizacje (kolorowy ekran dotykowy 9,2”, DVD, 2 wejścia SD, USB, MP3, dysk twardy, obsługa głosowa ze wzmacniaczem głosu ICC, SmartLink+, usługa Infotainment Online na 1 rok (5700zł), Bluetooth Premium dla systemu nawigacji satelitarnej COLUMBUS (z obsługą WLAN, rSAP, LTE – gniazdo karty SIM – z połączeniem z anteną zewnętrzną, Phone Box – wzmacnianie sygnału GSM, bezprzewodowa ładowarka do smartfona, DAB+).

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Skoda Kodaq RS w standardzie jest bogato wyposażona, natomiast lista dodatków i ich cena może przyprawić o zawrót głowy. Wiadome jest, że Skoda do najtańszych marek już dawno nie należy, lecz po doposażeniu Kodiaqa RS w liczne dostępne dodatki, jego cena może niebezpiecznie wzrosnąć do kwoty za jaką można nabyć Suva jednej z marek Premium.

Fot. Skoda
Fot. Skoda
Fot. Skoda
Fot. Skoda
Fot. Skoda
Fot. Skoda
Fot. Skoda
Fot. Skoda
Fot. Skoda
Fot. Skoda
Fot. Skoda
Fot. Skoda
Fot. Skoda
Fot. Skoda
Fot. Skoda
Fot. Skoda
Fot. Skoda
Fot. Skoda
Fot. Skoda
Fot. Skoda
Fot. Skoda
Fot. Skoda
Fot. Skoda
Fot. Skoda
Fot. Skoda
Fot. Skoda
Fot. Skoda
Fot. Skoda
Fot. Skoda
Fot. Skoda
Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moto
Bruksela wycofuje się z pełnego zakazu aut spalinowych

Zakaz sprzedaży nowych samochodów spalinowych w Unii Europejskiej od 2035 r. nie będzie całkowity. Komisja Europejska zaprezentowała nowy pakiet motoryzacyjny, który koryguje dotychczasowe założenia i otwiera drogę do większej elastyczności technologicznej. Branża motoryzacyjna ocenia to jako dobry początek, ale jednocześnie ostrzega, że cele redukcji emisji na 2030 rok mogą okazać się bardzo trudne do osiągnięcia, zwłaszcza bez zmian po stronie regulacji i infrastruktury.

Co 10. nowy samochód osobowy rejestrowany w Polsce jest elektryczny

Pod koniec listopada liczba zarejestrowanych w Polsce samochodów w pełni elektrycznych przekroczyła 124 tysiące. Od początku roku przybyło ich niemal 44 tysiące – wynika z danych Licznika Elektromobilności. Aktualnie auta elektryczne stanowią już co dziesiąty nowo rejestrowany samochód osobowy w kraju.

Preferencje motoryzacyjne Polaków: europejskie marki wciąż na czele, rośnie zainteresowanie autami z Chin

Jeśli samochód chińskiej marki byłby tańszy o 20-30 proc. od porównywalnego modelu oferowanego przez producenta z innego kraju, zakup takiego auta rozważyłoby 60 proc. Polaków - wynika z badania Instytutu Badań Rynkowych i Społecznych (IBRiS) na zlecenie Santander Consumer Multirent.

Samochody elektryczne w Polsce: cena, zasięg i ładowanie wciąż głównymi barierami. Nowe dane z Barometru

Relatywnie wysoka cena samochodu w pełni elektrycznego i zbyt niski maksymalny zasięg na jednym ładowaniu to według respondentów najważniejsze czynniki powstrzymujące ich przed podjęciem decyzji o zakupie takiego pojazdu - wynika z badania Barometr Nowej Mobilności.

REKLAMA

To miasto zamyka ulice dla setek tysięcy samochodów. Sprawdź, czy Twoje auto tam wjedzie od 1 stycznia 2026 r.

Już od 1 stycznia 2026 r. w tym mieście zacznie obowiązywać Strefa Czystego Transportu, która obejmie aż ok. 60% powierzchni miasta. Dla wielu kierowców - szczególnie tych posiadających diesle - oznacza to rewolucyjne zmiany. Jakie samochody wjadą do centrum bez ograniczeń, kto może liczyć na zwolnienia, a ile zapłacą osoby spoza miasta? Uchwała póki co wchodzi w życie mimo jej zaskarżenia.

Nowy rozkład jazdy PKP 2025/2026. Więcej połączeń, nowe trasy i zmiany od 14 grudnia

W nowym rocznym kolejowym rozkładzie jazdy, który obowiązuje od niedzieli, liczba połączeń PKP Intercity wzrosła średnio o 50 w stosunku do poprzedniego rozkładu i wynosi 555 dziennie. Z tego 527 to kursy całoroczne, a 28 sezonowe. Przewoźnik wprowadził ponadto 17 nowych tras międzynarodowych.

Leasing samochodów w Polsce. Kto korzysta najczęściej i ile płaci miesięcznie?

Z leasingu auta skorzystało kiedyś 23 proc. badanych Polaków, najczęściej przedsiębiorcy - wynika z badania „Auto na własnych zasadach”. Miesięczna rata leasingu mieściła się przeważnie w przedziale od 1001 do 2000 zł.

Czy kierowcy będą dożywotnio tracić prawa jazdy a sądy masowo orzekać przepadek pojazdu? Nowelizacja już czeka na prezydenckim biurku, ale co zrobi Karol Nawrocki? Inicjatywa Obywatelska ,,Rozsądny Ruch – dla wolności i bezpieczeństwa na drogach” przypomina o "druzgocących" opiniach prof. Chmaja, prof. Wróbla, RPO oraz PZM

Inicjatywa Obywatelska ,,Rozsądny Ruch – dla wolności i bezpieczeństwa na drogach” zwraca się do Prezydenta RP o zawetowanie w całości ustawy o zmianie niektórych ustaw w celu poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego (druk sejmowy nr 1451). Niektóre rozwiązania są drastyczne, a sądy nie będą miały wyboru w karaniu. Co dokładnie zawiera ta nowelizacja oraz dlaczego wielu kierowców liczy na weto?

REKLAMA

Q3 2025: nowe Audi sportback to kompaktowy SUV premium. Jakie wymiary ma nowa Q3?

Jest nowe Audi Q3 2025. To lider wśród kompaktowych SUV-ów klasy premium. Jakie ma wymiary? Jakie silniki i napędy można wybrać?

Drożeją opłaty za autostrady w Europie od 2026 r. Najgorsze dla polskich przewoźników są wzrosty opłat w Czechach i Niemczech

Drożeją opłaty za autostrady w Europie od 2026 r. Najgorsze dla polskich przewoźników są wzrosty opłat w Czechach i Niemczech

Zapisz się na newsletter
Wszystko, co ważne dla każdego kierowcy. Zmiany przepisów, mandaty, testy aut, moto porady i wiele innych. Bądź na czasie z tym, co dzieje się w świecie motoryzacji, zapisz się na nasz newsletter.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

REKLAMA