Dane techniczne: Mazda CX-3 2.0 120 KM SKYACTIV-D 2015

REKLAMA
REKLAMA
Mazda CX-3 2.0 SKYACTIV-G 120 KM
Mazda CX-3 zadebiutowała na rynku w 2015 roku. Jest to crossover segmentu B, oparty w dużej mierze na miejskiej Mazdzie 2. Łączy go z nią identyczny rozstaw osi, jednak jest od niej dłuższy, wyższy i szerszy. Inny jest także rozstaw kół na poszczególnych osiach. Paleta silników obejmuje dwa wolnossące motory benzynowy z wtryskiem bezpośrednim SKYACTIV-G (2.0 120 KM, 2.0 150 KM) oraz jeden silnik Diesla 1.5 SKYACTIV-D o mocy 105 KM. Auto dostępne jest w wariancie ze skrzynia automatyczną oraz napędem 4x4.
REKLAMA
REKLAMA

Zobacz też: Pierwsza jazda: Mazda CX-3 1.5 SKYACTIV-D 105 KM
Dane techniczne: Mazda CX-3 2.0 SKYACTIV-G 120 KM
| Samochód | Mazda CX-3 2.0 120 KM SKYACTIV-G MT6 2015 |
| Rodzaj silnika | benzynowy, wolnossący |
| Kod silnika | - |
| Położenie silnika | z przodu, poprzecznie |
| Wtrysk paliwa | bezpośredni |
| Liczba cylindrów | 4 |
| Pojemność skokowa | 1998 cm3 |
| Układ cylindrów | rzędowy |
| Moc maksymalna | 88/120 KM przy 6000 obr./min |
| Maksymalny moment obrotowy | 204 Nm przy 2800 obr./min |
| Współczynnik czołowego oporu powietrza (Cx): | - |
| Napęd | przedni |
| Skrzynia biegów | manualna, 6. biegowa |
| Przyspieszenie 0 - 100 km/h | 9,0 s |
| Prędkość maksymalna | 192 km/h |
| Zużycie paliwa wg producenta (miasto/trasa/średnie) | 7,4/ 4,9/ 5,9 l |
| Zawieszenie kół przednich: | kolumny MacPhersona |
| Zawieszenie kół tylnych: | belka skrętna |
| Tarcze hamulcowe przód (rodzaj/średnica) | tarczowe wentylowane, 295 mm |
| Tarcze hamulcowe tył (rodzaj/średnica) | tarczowe lite, 281 mm |
| Wymiary (dług./szer./wys.) | 4 275/ 1 765/ 1 670 mm |
| Rozstaw osi | 2 570 mm |
| Masa własna | 1155 kg |
| Pojemność bagażnika fot. rozł./złoż. | 350/1260 l |
| Ładowność | 535 kg |
| Liczba obrotów kierownicy | - |
| Średnica zawracania | 11,38 m |
| Pojemność baku | 48 l |
| Cena | 66 900 zł |
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.
REKLAMA


