Cyfryzacja sprzyja rozwojowi usług kurierskich
REKLAMA
REKLAMA
Wraz ze wzrostem znaczenia e-commerce firmy kurierskie wypracowały szereg rozwiązań, które zapewniają efektywną obsługę przy zachowaniu głównych elementów przewagi konkurencyjnej jakimi są: efektywność kosztowa oraz jakość i kompleksowość oferty.
REKLAMA
Wykorzystanie technologii ułatwia obsługę klientów indywidualnych i jest podstawą do budowania przewagi konkurencyjnej na rynku. Są to różne aplikacje wpierające systemy operacyjne firm, ale również narzędzia i aplikacje internetowe, dzięki którym korzystanie z usług oferowanych przez kurierów staje się łatwiejsze.
Dygitalizacja przyniesie zmiany
REKLAMA
W najbliższej przyszłości będziemy obserwować istotne zmiany w aplikacjach internetowych dla klientów. Nie będą to proste programy ułatwiające wysyłanie przesyłki, ale rozbudowane aplikacje do zarządzania przesyłką w całym procesie jej transportu.
Pozwolą one klientom m.in. określić sposób dostawy oraz wskazać miejsce odbioru, ułatwiając również przekierowanie doręczenia. Aplikacje będą pozwalały na wymianę informacji w obie strony.
W przypadku nieskutecznego doręczenia klient będzie otrzymywał od kuriera informację w celu ustalenia zasad ponownej dostawy. System stanie się bardziej elastyczny dla obu stron.
Konsekwentnie inwestujemy w rozwiązania teleinformatyczne, które ułatwiają klientom korzystanie z usług. Po udostępnieniu w 2011 roku aplikacji mobilnej na smartfony, dzięki której klienci mogą śledzić status przesyłek, planujemy wprowadzenie kolejnych rozwiązań typu CIT.
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.