KE szykuje zmiany odnośnie DMC autobusów
REKLAMA
REKLAMA
Zmiany w prawie bo pasażerowie ważą coraz więcej?
REKLAMA
Wobec wzrostu średniego ciężaru pasażerów i ich bagaży, a także w świetle dążeń Unii Europejskiej do zwiększenia sprawności transportu i ograniczenia emisji dwutlenku węgla, Komisja Europejska zaproponowała zwiększenie dopuszczalnej masy dwuosiowych pojazdów komunikacji publicznej z 18 do 19 ton . Opony Goodyear Marathon Coach i Ultra Grip Coach spełniają wymagania nowych przepisów i ze względu na swoją nośność stanowią idealny wybór dla przewoźników.
Propozycje Komisji Europejskiej w sprawie zmiany dopuszczalnej masy całkowitej pojazdów komunikacji publicznej
Choć szczegóły unijnej propozycji nie zostały jeszcze ustalone, wiadomo już że dopuszcza ona 7,5 tony obciążenia osi sterującej i 11,5 tony osi napędowej. To istotna informacja z punktu widzenia doboru opon i ich nośności.
„Propozycje UE są istotne dla branży autokarowej, bowiem pozwolą zoptymalizować pojazdy. Linia opon Goodyear Coach to idealny wybór dla tych aut, ponieważ oferuje nie tylko znakomite parametry nośności, ale także długie przebiegi. Jest to możliwe dzięki nowej konstrukcji, która między innymi zmniejsza zużycie strefy barkowej” – powiedział Boris Stevanovic, Dyrektor marketingu opon do pojazdów ciężarowych Goodyear Dunlop w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce.
Źródło: Materiały prasowe Goodyear
REKLAMA
REKLAMA