REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Rozliczanie usług logistycznych w Rosji

Rozliczanie usług logistycznych w Rosji - Fotolia.com
Rozliczanie usług logistycznych w Rosji - Fotolia.com
Fotolia

REKLAMA

REKLAMA

Rozliczanie usług transportowych i logistycznych w Rosji to przede wszystkim wygoda dla przedsiębiorców działających na rynkach wschodnich. Stało się to niezwykle cenionym rozwiązaniem biznesowym. Dlaczego?

Z dnia na dzień rośnie popularność możliwości rozliczenia operacji transportowych i logistycznych w Rosji przez przedsiębiorców z całej Europy. Wkrótce, jeżeli operator logistyczny nie zapewni takiej alternatywy nie będzie mógł ubiegać się o pozycje lidera usług logistycznych świadczonych do Rosji.

REKLAMA

REKLAMA

Klienci z różnych firm produkcyjnych i korporacji kupują usługi centralne, jednak rozliczają je lokalnie. Rosyjskie oddziały koncernów europejskich przejmują budżety logistyczne. Dzięki temu sami rozliczają koszty transportu z lokalnym partnerem w swojej walucie. Rosyjski urząd kontroli obrotu walutowego wymusza na rosyjskich firmach restrykcyjne przestrzeganie procedur, jeżeli chodzi o rozliczenia w obcych walutach, dlatego to jest tak istotna sprawa. Koncerny musiałby zainwestować w dodatkową administrację, by spełnić wszelkie stawiane im wymogi. 

Otrzymanie faktur w rosyjskiej walucie jest dla przedsiębiorców bardzo korzystnym rozwiązaniem. Pomaga to w rozliczeniach wewnątrz firmowych i podatkowych. Dodatkowo to jedyna możliwość odliczenia podatku VAT. Dzięki takiej opcji nie istnieje ryzyko walutowe. Zmienny kurs może wpłynąć znacząco na koszt końcowy produktu. Perspektywa wyboru waluty rozliczenia, umożliwia ujednolicenie różnic kursowych. Również istnieje możliwość trafniejszego prognozowania wyników finansowych.

Podsumowując, posiadanie własnego biura w Rosji ma wiele atutów zarówno jak i dla koncernów logistycznych, jak i dla ich klientów. Przedsiębiorcy mogą liczyć na wsparcie lokalne (lokalny customer service). Pracownicy takich firm wyspecjalizowani są pod kątem znajomości rynków i realiów wschodnich. Również mają szeroką wiedzę i doświadczenie w obsłudze międzynarodowych kontraktów. Dodatkową zaletą jest to, że posiadają również rozległą sieć partnerów w regionach kraju docelowego. Dlatego też wszystkie te czynniki powodują stale rosnące zainteresowanie taką opcją.

Tekst: Paulina Samoraj
Źródło: Materiały prasowe ROHLIG SUUS Logistics

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: Własne
Czy ten artykuł był przydatny?
tak
nie
Dziękujemy za powiadomienie - zapraszamy do subskrybcji naszego newslettera
Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania w tym artykule, powiedz jak możemy to poprawić.
UWAGA: Ten formularz nie służy wysyłaniu zgłoszeń . Wykorzystamy go aby poprawić artykuł.
Jeśli masz dodatkowe pytania prosimy o kontakt

REKLAMA

Komentarze(0)

Pokaż:

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
    QR Code
    Moto
    Zapisz się na newsletter
    Zobacz przykładowy newsletter
    Zapisz się
    Wpisz poprawny e-mail
    Mandat za brak płynu do spryskiwaczy w 2023 r. Czy płyn jest obowiązkowy?

    Czy mandat za brak płynu do spryskiwaczy jest jedynie mitem kreowanym przez kierowców? I czym sam płyn do spryskiwaczy jest obowiązkowy w aucie? To dwa kluczowe pytania, które zostały postawione przed tym materiałem.

    Kondycja branży motoryzacyjnej. Kto będzie budować samochody przyszłości?

    Branżę motoryzacyjną czeka szereg wyzwań. Wraca do normalności po okresie pandemii, a do tego stoi u progu transformacji. I w tym punkcie warto spojrzeć na nią, ale od strony HR-u. Jak wygląda dostępność wykwalifikowanej kadry w tym sektorze?

    Jak odpalić silnik z kabli? Kierowca musi pamiętać o kolejności

    Jak odpalić silnik z kabli? To pytanie, które jest szczególnie aktualne o tej porze roku. A odpowiedź dotyczy kolejności podłączania przewodów do obydwu akumulatorów. Ta jest najważniejsza.

    MAN TGE po liftingu. Model 2024 otrzyma jakby luksusowe wnętrze

    MAN TGE przechodzi właśnie drobny lifting. I ten w stu procentach skupi się na kabinie pasażerskiej. Unowocześni multimedia, ale i systemy bezpieczeństwa. Stąd nazwa Next Level. Co konkretnie się zmieni po modernizacji?

    REKLAMA

    Paliwo E10. Wyszukiwarka z szeregiem błędów. Pozwala nawet na tankowanie benzyną... diesla

    W sieci pojawiła się rządowa wyszukiwarka, w której można sprawdzić, czy twój pojazd jest kompatybilny z paliwem E10. A lista jest naprawdę ciekawa! Czasami silnik 1,6 FSI znosi nowy typ benzyny, a czasami nie. Program zaleca nawet stosowanie benzyny E10 w... dieslu. A to nie koniec błędów.

    Miesiącami szukano sprawcy dziurawienia opon. Odkrycie, kto za tym stoi było zaskakujące

    We włoskim miasteczku od kilku miesięcy szukano sprawcy dziurawienia opon w samochodach. Odkrycia dokonano dzięki nagraniom z kamer monitoringu. Okazało się, że był to pies. Jak to się stało, że zniszczył tyle samochodów?

    Nowy Opel Corsa Hybrid. MHEV pojedzie nawet kilometr na samym prądzie

    Opel Corsa po liftingu po raz pierwszy w historii modelu otrzymał lekką hybrydę. MHEV w niemieckim hatchbacku może mieć 100 lub 136 koni mocy. A to nie koniec dobrych informacji na temat tego auta.

    Opony całoroczne a zimowe. Które są lepsze?

    Opony na zimę to opony zimowe? Dziś to już nie jest takie oczywiste. Zwłaszcza że na rynku pojawił się szereg opon całorocznych. Czy wielosezonówka może stanowić realną alternatywę?

    REKLAMA

    Mandat za jazdę nieodśnieżonym samochodem w 2023 r. Kara może być liczona w tysiącach

    Jazda nieodśnieżonym samochodem stanowi wykroczenie. A w 2023 r. na kierowców czeka wyjątkowo surowa kara. Bo gdy policjanci zaczną podliczać kolejne składowe wykroczenia, uzbiera się kilka tysięcy złotych. Ładna sumka!

    Płatność za paliwo samochodem, czyli aplikacja Skody Pay to Fuel

    Płatność za paliwo samochodem to nowy pomysł Skody. Kierowca po zatankowaniu pojazdu może uruchomić aplikację Pay to Fuel, wsiąść do auta i po prostu odjechać. Płatność dokona się automatycznie i w pełni zdalnie. Jak działa ten system? I jakie są jego wymagania?

    REKLAMA