GEFCO: Wysoko oceniona współpraca z klientami PSA Peugeot Citroën
REKLAMA
REKLAMA
Badanie objęło swoim zasięgiem grupę spółek zależnych - Europa 30, w skład której wchodzi 19 filii Citroën i 20 filii Peugeot. Ogółem w badaniu udział wzięło 50% filii Peugeot i 78% filii Citroën.
REKLAMA
Badanie przeprowadzono metodą ankiety, która pozwalała na procentową ocenę poziomu realizacji oczekiwań i jakość usług w pięciu następujących obszarach:
Transport drogowy
• Wyniki w transporcie oraz terminowość i awarie – poziom zgodności wyników w imporcie i dystrybucji z celami Grupy PSA Pegeot Citroën, ocena kontroli ilości awarii w transporcie oraz działań naprawczych
• Usługi dodatkowe – ocena realizacji oczekiwań w zakresie dodatkowych usług związanych z transportem i pracami warsztatowymi.
• Systemy informatyczne – ocena realizacji oczekiwań nowych systemów informatycznych (Portal Automotive GEFCO, AAD) oddane do użytkowania przez GEFCO, ocena jakości uzyskiwanych danych oraz łatwość obsługi dla użytkowania
• Raportowanie GEFCO / PSA – treść raportów i miesięcznych spotkań z GEFCO i ocena skuteczność działań naprawczych podjętych przez krajową filię GEFCO
• Pilotowanie aktywności – zgodność ze wskaźnikami, które są podane do wiadomości GEFCO, szybkość reakcji i jakość informacji udzielanych przez GEFCO w przypadku zdarzeń wyjątkowych oraz plan działań naprawczych Ogólny poziom satysfakcji wyniósł 100% dla Peugeot i 91% dla Citroën.
GEFCO zajmuje się transportem drogowym, morskim i lotniczym oraz logistyką magazynową. Należy do grupy PSA PEUGEOT CITROËN.
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.
REKLAMA