Ze względu na wejście w życie nowych przepisów RODO zmieniliśmy sposób
logowania do produktu i sklepu internetowego, w taki sposób aby chronić dane
osobowe zgodnie z najwyższymi standardami.
Prosimy o zmianę dotychczasowego loginu na taki, który będzie adresem
e-mail.
Produkcja Veyrona Super Sport, nawiązującego nazwą do najmocniejszych, przedwojennych modeli marki.
Bugatti
autoGEN.pl
REKLAMA
REKLAMA
Bugatti Veyron Super Sport w 2010 roku otrzymał miano najszybszego samochodu produkowanego seryjnie. Osiągając prędkość 434,211 km/h znokautował dotychczasowego lidera - amerykańskie SSC Ultimate Aero. Nowy model Bugatti by rozpędzić się do 100 km/h potrzebuje nadal 2,5 sekundy, ale nieoficjalnie mówi się, iż wartość ta może spaść do 2,3 sekund. Rozpędzenie się do 200 km/h skrócono z 7,3 do 6,7 sekund, a osiągnięcie 300 km/h to kwestia tylko 14,8 sekund. SS „połyka” więc ćwierć mili w zaledwie 9,7 sekund, a całą po 23,6 sekundach!
1 W Bugatii Super Sport wzmocniono podwozie, nowy, karbonowy kadłub oraz zmodyfikowano zawieszenie.
Bugatti
autoGEN.pl
2 Usiąść wygodnie, wsłuchać się ryk 8 litrowego silnika i rozpędzić się do jak najwyższych, rekordowych prędkości...
Bugatti
autoGEN.pl
3 Parametry 8-litrowego W16 podniesiono do zatrważających 1200 koni mechanicznych i 1500 niutonometrów!
Bugatti
autoGEN.pl
4 Aby rozpędzić się do 415 km/h w dalszym ciągu będziemy potrzebowali specjalnego kluczyka, wpinanego do konsoli centralnej, na dotyk którego sylwetka Veyrona opuści ospoilerowanie i przysiądzie przy ziemi.
Bugatti
autoGEN.pl
5 Przy prędkościach rzędu 365 km/h Veyron potrzebuje średnio 100 litrów paliwa na 100 kilometrów.
Bugatti
autoGEN.pl
6 System ogumienia Pax zapobiega między innymi zsunięciu się opony z obręczy w każdych, a w szczególności niespodziewanych sytuacjach i pozwala na przejechanie z przebitą oponą nawet 200 kilometrów z prędkością do 90 km/h.
Bugatti
autoGEN.pl
7 Kadłub o zwiększonej wytrzymałości na skręcanie oraz zmodyfikowane zawieszenie, w którym znajdziemy między innymi nowe sprężyny, wytrzymalsze drążki stabilizacyjne i nowe amortyzatory.
Bugatti
autoGEN.pl
8 Produkcja Veyrona Super Sport ruszyła jesienią 2010 roku.
10 Dwupoziomowy spoiler z tyłu, unoszący się na jeszcze większą wysokość, niż w zwykłym Veyronie.
Bugatti
autoGEN.pl
11 Silnik współpracuje tradycyjnie z dwudyskowym sprzęgłem oraz 7-stopniową skrzynią biegów, a jego moc ląduje na wszystkich czterech kołach.
Bugatti
autoGEN.pl
12 Eleganckie, sportowe wykończenie.
Bugatti
autoGEN.pl
13 Dzięki szerokiemu zastosowaniu karbonu, którego przybyło także w kabinie pasażerskiej masę auta obniżono o około 50 kilogramów.
Bugatti
autoGEN.pl
14 Samochód uzbrojono także w nowe felgi ze stopów lekkich (w porównaniu do zwykłego Veyrona oszczędzono na nich 11,5 kilograma).
Bugatti
autoGEN.pl
15 Karoserię wykonano w całości z włókien węglowych.
Bugatti
autoGEN.pl
16 Bugatti 16.4 Veyron otrzymał nowe zakończenia układu wydechowego.
Bugatti
autoGEN.pl
17 Jeśli tylko znajdą się chętni Bugatti przewiduje również produkcję egzemplarzy, których karoseria będzie w 100 procentach kusić nagim włóknem węglowym, pokrytym przezroczystym lakierem.
Wszystko, co ważne dla każdego kierowcy. Zmiany przepisów, mandaty, testy aut, moto porady i wiele innych. Bądź na czasie z tym, co dzieje się w świecie motoryzacji, zapisz się na nasz newsletter.
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji
kliknij tutaj.
Potwierdź zapis
Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.