REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Najpopularniejsze modele samochodów w Polsce wg. CarVertical

Najpopularniejsze modele samochodów w Polsce
Najpopularniejsze modele samochodów w Polsce
Materiały prasowe Spotawheel

REKLAMA

REKLAMA

Najpopularniejsze modele samochodów w Polsce w roku 2020? CarVertical postanowiło to sprawdzić. Podstawowy trend? Ten jest mocno proniemiecki!

Twórcy CarVertical postanowili sprawdzić, dla których modeli samochodów kierowcy w Polsce między styczniem a grudniem 2020 roku najczęściej sprawdzali historię w bazie danych. I choć nie każde zapytanie musiało zakończyć się zakupem, pokazuje pewne trendy obowiązujące na rynku polskim.

REKLAMA

Najpopularniejsze modele samochodów w Polsce: oto Top 5!

Najpopularniejsze modele samochodów w Polsce

Najpopularniejsze modele samochodów w Polsce

Najpopularniejsze modele samochodów w Polsce wg. CarVertical

Materiały prasowe CarVertical

Materiały prasowe CarVertical

  • Audi A4 - 3,63% wszystkich raportów o historii 

Niekwestionowany zwycięzca w rankingu raportów o najczęściej wyszukiwanych autach używanych to Audi A4. Jest to następca Audi 80, zaliczany do segmentu D. To znakomite auto z koncernu VW jest cenione przede wszystkim za niezawodność – tak ważną na polskich drogach. Nie tylko niemiecka solidność jest tu jednak warta wzmianki. Samochód ten ma mocne osiągi i zdecydowanie sportowy charakter, dzięki czemu w wersjach rajdowych występuje nawet w zawodach wyścigowych. Ta seria jest produkowana od 1994 roku, a najczęściej wyszukiwane Audi A4 przez klientów poszukujących raportów pochodziły z roczników 2008, 2009, 2013 – co odpowiada czwartej generacji.

  • Volkswagen Passat - 2,84% wszystkich raportów o historii

Volkswagen Passat to samochód, który zadebiutował w 1973 roku. Auto trzykrotnie zdobyło laur Europejski Samochód Roku, co jest świetną rekomendacją dla kierowców. Co ciekawe, to właśnie pod tą nazwą znamy go w Polsce czy w Niemczech. W innych krajach samochód ten sprzedawany jest pod takimi nazwami, jak Corsar, Dasher czy Santana. Choć auto to być może nie zdobędzie nagrody za najciekawszy design i oryginalne rozwiązania, to właśnie fakt, że Passaty są całkiem nudne sprawił, że podobają się wszystkim. Ten model jest uznawany za jedne z najpopularniejszych niemieckich samochodów w historii To auto jest produkowane w dziesięciu fabrykach na trzech kontynentach. Do tej pory Passatów sprzedało się na całym świecie niemal 30 milionów. Potwierdzają to raporty carVertical. Wykazują one, że najczęściej wyszukiwane raporty dotyczące samochodów tej marki odnoszą się do roczników 2006, 2009, 2016. 

  • Volkswagen Golf - 2,84% wszystkich raportów o historii

Golfa znajdziemy na wszystkich polskich drogach. To auto dla klienta mniej zasobnego albo po prostu takiego, który nie lubi przepłacać. Golfy nie mają mocnych osiągów i oferuje się je nawet  z tak małym silnikiem jak 1.0 TSI. Sprawia to jednak, że nie palą zbyt wiele. Są więc traktowane jako auta tanie w eksploatacji, a także ekologiczne. Dlatego właśnie ten masowo produkowany samochód jest chętnie sprawdzany w raportach carVertical. Golfy znajdziemy w wielu różnych wersjach i obecnie produkuje się już ich ósmą generację. Według analityków carVertical, najpopularniejsze roczniki Volkswagena Golfa to 2008, 2009 i 2010. 

  • BMW Serii 3 - 2,66% wszystkich raportów o historii

BMW z tej serii to znakomity i sprawdzony samochód klasy średniej, produkowany od 1975 roku, obecnie w siódmej generacji. Liczba nagród jakie przyznano tej serii aut jest po prostu zbyt długa, ab ją tu wymieniać, a ten samochód na przestrzeni lat zdobył kilkadziesiąt wyróżnień. BMW Serii 3 produkowane jest w bardzo wielu wersjach. Na rynku aut używanych znajdziemy kabriolety, sedany, coupe, czy pięciodrzwiowe hatchbacki. Można nawet zaopatrzyć się w wersję sportową M3, posiadającą potężny silnik o pojemności 3.0 – to coś dla fanów dużych przyspieszeń. Według producenta, jest to najlepiej sprzedający się model samochodu tej marki. Odpowiada on za nawet 30% sprzedaży aut rocznie. Najpopularniejsze samochody używane tej marki według carVertical pochodzą z roczników 2006, 2007 i 2008. 

Dalszy ciąg materiału pod wideo
  • BMW Serii 5 - 2,30% wszystkich raportów o historii

Doceniający luksus i wygodę jazdy kierowcy często wybierają BMW Serii 5. Jest to auto, które można zaliczyć już do kategorii limuzyn należących do segmentu średniego bądź wyższego. Ta seria zadebiutowała już w 1972 roku, a aktualnie jest dostępna w siódmej generacji. Te auta początkowo produkowano jedynie w wersji sedan, następnie w wersji touring, a obecnie na rynku można znaleźć auta pięciodrzwiowe fastback. Ich osiągi są bardzo imponujące: nawet 250 kilometrów na godzinę, z przyspieszeniem do 100 km/h nawet w niecałe 5 sekund. Co ciekawe, mimo tak imponujących parametrów, BMW Serii 5 nie muszą wcale dużo palić, przynajmniej w niektórych wersjach. Biorąc pod uwagę ilość wyszukiwań raportów carVertical, najpopularniejsze wśród kierowców roczniki Serii 5 to 2004, 2005 i 2007. 

Najpopularniejsze modele aut w Polsce: podsumowanie

Niekwestionowanym zwycięzcą w opracowanym na podstawie raportów carVertical rankingu najpopularniejszych aut używanych są samochody niemieckie. Polscy kierowcy cenią je za niezawodność, dobre parametry i niewysoki koszt użytkowania. Samochody takie, jak BMW Serii 3 i 5 albo Audi A4, nie psują się łatwo. To sprawia, że są znakomitym wyborem dla osób, które chcą taniej kupić używany samochód o większym przebiegu. Życzymy szerokiej drogi i wielu kilometrów bez awarii!

Źródło: Materiały pasowe CarVertical

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Pasażerów czeka armagedon. Paraliż taxi w Polsce

W artykule opublikowanym w środę w “Rzeczpospolitej” omówiono problem, który dotknął taksówki w Polsce. Nowe przepisy spowodowały paraliż w tej branży, a pasażerowie muszą uzbroić się w cierpliwość. 

Tyle muszą kosztować elektryki, żeby Polacy przesiedli się z aut spalinowych. Ważna wiadomość dla producentów

Prawie jedna czwarta Polaków rozważa przesiadkę na samochody elektryczne, co stanowi historyczny wynik. Jednak wysokie ceny i brak rozbudowanej infrastruktury ładowania stanowią przeszkodę.

Sensacje w sprzedaży nowych samochodów: Skoda zdetronizowała Toyotę, a nowe auta wciąż tanieją

Maj 2024 roku przyniósł niecodzienne zmiany na polskim rynku motoryzacyjnym. Podczas gdy sprzedaż nowych samochodów osobowych cały czas dynamicznie rośnie, to sprzedaż nowych samochodów dostawczych do 3,5 tony mocno zanurkowała. Cały czas przy tym spadają ceny, a Skoda Octavia przeskoczyła dominującą długo w sprzedaży Toyotę Corollę.

Wybór samochodu. Polacy zwracają uwagę na cenę, koszty eksploatacji i bezpieczeństwo

Niezależnie od wieku i poziomu zarobków, dla Polaków najważniejszym kryterium przy wyborze samochodu jest cena. Warto również zwrócić uwagę na koszty eksploatacji, zwłaszcza w starszych grupach wiekowych. Kobiety bardziej niż mężczyźni cenią sobie bezpieczeństwo - wynika z raportu Santander Consumer Multirent.

REKLAMA

Seniorzy, zwłaszcza mieszkańcy terenów wiejskich, są bardziej skłonni zamienić auta na elektryczne niż pozostałe grupy Polaków

Kolejne badania pokazują jak błędny jest stereotyp emeryta przywiązanego do gotówki przynoszonej przez listonosza czy unikającego korzystania ze smartfonowych aplikacji. Seniorzy w większości są nowocześni i gotowi na daleko idące zmiany technologiczne. Kolejnym tego dowodem jest pozytywny stosunek do elektromobilności.

Chińskie pojazdy elektryczne na celowniku Komisji Europejskiej. "Zagrożenie dla unijnych producentów"

Komisja Europejska podjęła decyzję o nałożeniu tymczasowych ceł na chińskie pojazdy elektryczne z powodu “nieuczciwego subsydiowania” przez chińskie firmy tego sektora. Subsydia te stanowią zagrożenie dla unijnych producentów. KE zwróciła się do władz ChRL w celu osiągnięcia porozumienia w tej kwestii. Jeśli negocjacje z Pekinem nie przyniosą rezultatów, tymczasowe cła wejdą w życie od 4 lipca.

Kierowco, do czwartku duże utrudnienia na autostradzie A1

Na autostradzie A1 pod Łodzią do czwartku 13 czerwca potrwają duże utrudnienia dla kierowców. Będzie wymieniana popękana betonowa płyta nawierzchni, zamknięty jest również prawy pas jezdni. 

Zniknie ponad siedem milionów aut. Sprawdź, kiedy ostatnio robiłeś te badania

W poniedziałek, 10 czerwca, z Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców zostanie wykreślonych ponad siedem milionów aut. To wynika z szacunków Ministerstwa Cyfryzacji. Przede wszystkim chodzi o samochody, które fizycznie już od dawna nie istnieją, ale wciąż są obecne w bazach danych. 

REKLAMA

Od 7,09/l za Pb98, od 6,36/l za Pb95, od 6,38/l za diesla i od 2,69/l za autogaz. Tyle możemy zapłacić za paliwa na stacjach

Eksperci z serwisu e-petrol.pl przewidują spadek cen detalicznych paliw w nadchodzącym tygodniu. Możemy oczekiwać, że benzyna Pb95 będzie kosztować od 6,36 do 6,48 zł/l, a diesel - od 6,38 do 6,49 zł/l. Zauważono, że cena ropy naftowej na giełdzie w Londynie była w tym tygodniu najniższa od lutego.

Ciężar elektryfikacji transportu drogowego właśnie spadł na firmy logistyczne. Poradzą sobie z tym wyzwaniem?

Udział elektrycznych vanów, wykorzystywanych głównie w logistyce miejskiej przekracza zaledwie 1% unijnej floty pojazdów tej klasy. Napędzanych prądem ciężarówek jest jeszcze mniej, bo to wkład na poziomie 0,1%. W Polsce jest znacznie gorzej, na domiar złego, według najnowszych kalkulacji ACEA, aby sprostać celom dekarbonizacji transportu, infrastruktura ładowania w UE powinna być budowana osiem razy szybciej niż obecnie i to tylko w przypadku pojazdów lekkich do 3,5 t. Potrzeba miliardów na inwestycje, a rządowego wsparcia wystarczy na ułamek realnych potrzeb. Logistyka już wie, że transformację musi sfinansować sama, a zagrożeń i problemów wciąż przybywa.  

REKLAMA