Hyundai i30 N – polska cena
REKLAMA
REKLAMA
I30 N to pierwszy sportowy kompakt w historii Hyundaia. Najwyraźniej Koreańczycy uznali, że już są gotowi na walkę z m.in. Volkswagenem Golfem GTI i Peugeotem 308 GTi. Pod maską azjatyckiego hot-hatcha zagościł 2-litrowy, turbodoładowany silnik benzynowy, który standardowo generuje 250 KM i 353 Nm. Motor połączono z manualną 6-biegową skrzynią biegów, przenoszącą napęd na przednie koła. W tej konfiguracji Hyundai i30 N przyspiesza od 0 do 100 km/h w 6,4 s, a jego prędkość maksymalna to 250 km/h. W podstawowej odmianie „N Base” południowokoreański kompakt otrzymał elektronicznie sterowane zawieszenie, system zmiennych trybów jazdy, wydajny układ hamulcowy z tarczami o średnicy 330 mm z przodu i 300 mm z tyłu, 18-calowe felgi oraz podwójny układ wydechowy. Bogatsza wersja wyposażeniowa „N” została wzbogacona o m.in. kolanową poduszkę powietrzną, tylną rozpórkę i system bezkluczykowy.
REKLAMA
REKLAMA
Hyundai przygotował także radykalniejszy, 275-konny wariant nowego i30 N, nazwany Performance. W tej wersji auto jest dodatkowo wyposażone w elektronicznie sterowaną „szperę”, powiększone o kilkanaście milimetrów tarcze hamulcowe, 19-calowe koła, opony Pirelli P Zero zamiast Michelin Super Sport. Hyundai i30 N Performance przyspiesza od 0 do 100 km/h w 6,1 s.
Ceny sportowego Hyundaia i30 N startują od 119 900 zł za podstawową wersję „N Base”. Za Hyundaia i30 N Performance trzeba już zapłacić minimum 144 900 zł. Link do pełnego cennika znajduje się tutaj: Cennik.
Silnik/Wersja | N Base | N | N Performance |
2.0 T-GDI 6MT (250 KM) | 119 900 zł | 129 900 zł | - |
2.0 T-GDI 6MT (275 KM) | - | - | 144 900 zł |
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.